Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenAUDI Q7 = 6%
BMW X5 2007= ? - op de opties: 20%
20% op de opties? Is dat écht 20% op de catalogusprijs van eender welke optie, of het voordeel dat je doet indien je een "line" kiest ?
Ik gok op het tweede.
Comment
-
Om 't gemiddelde wat omhoog te halen...
21 % korting op de Tacuma1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten20% op de opties? Is dat écht 20% op de catalogusprijs van eender welke optie, of het voordeel dat je doet indien je een "line" kiest ?
Ik gok op het tweede.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuscan Bekijk BerichtenKlopt het dat men pas vanaf 5 bmw's fleetkorting krijgt?
Aan particulieren zal een dealer (op de meeste modellen) spontaan 5% korting aanbieden, aan bedrijven 7%. Dit vanaf de eerste wagen.
Dus "fleet" heeft volgens mij eerder te maken met wie de auto koopt dan met hoeveel auto's er worden gekocht.
Mvg,
FramF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenNee, fleetkorting is een korting die je krijgt afhankelijk van het aantal auto's je op je bedrijf hebt ingeschreven.
Het volstaat vaak om een auto te kopen op naam van een bedrijf om van een extra korting te kunnen genieten. Ik noem dat fleetkorting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenOvereenkomst A geeft 10.5 %. Hebben ze de kortingen aangepast ?
Comment
-
Fleetkorting wordt niet vrij bepaald, maar is vastgesteld in het fleetcontract dat je met de invoerder hebt. Afhankelijk van de afname per jaar krijg je meer of minder korting.
Echter, je bent bij de lichtste contracten nooit verplicht om een aantal auto's / jaar te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenFleetkorting wordt niet vrij bepaald, maar is vastgesteld in het fleetcontract dat je met de invoerder hebt. Afhankelijk van de afname per jaar krijg je meer of minder korting.
Echter, je bent bij de lichtste contracten nooit verplicht om een aantal auto's / jaar te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenweet er iemand hoeveel korting chevrolet geeft bij de aankoop van een wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtendat is al aardig.. zouden ze bij alle modellen 12%geven?
Comment
Comment