Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
    mmm dat klinkt intressant.. ben aan't jagen op die epica

is er zeer tevreden over ...
    en prijs/kwaliteit

deze is het ............
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• knap.. alhoewel ik toch meer voor de 4x4 ga... kga morgen eens langsgaan bij de garage dan hoop ik dat ik toch 12% krijg... mischien meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        en prijs/kwaliteit
        Zou deze hoger liggen dan bij Kia/Hyundai?

Comment

mmm dat klinkt intressant.. ben aan't jagen op die epica

is je alfa gt al weg ?

Comment

• nope nog niet...

Comment

nope nog niet...
              maar dat ben je dus blijkbaar wel van plan ; die heb je toch maar net ?
              niet tevreden van ? antwoord eventueel via pm om niet teveel offtopic te gaan

Comment

• Indien hier nog mensen zijn met info omtrent de kortingen bij chevrolet mogen ze het laten weten;-)

Comment

• Vader belt me juist.

Bij Y&N claessens op een A4 Avant zonder discussie direct 8.5% korting. En heel interessante condities ivm die pack discover plus en premium.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    Nee, fleetkorting is een korting die je krijgt afhankelijk van het aantal auto's je op je bedrijf hebt ingeschreven.

Dochter, zuster- en moederbedrijven mogen meegeteld worden
                    Ik vermoed dat dit dan wel in een land moet zijn? Dus van de vestigingen in een land?

Comment

• Korting wodt die meestal niet uitgedrukt op de basisprijs?

Comment

• Vorig jaar in mei een offerte gekregen voor een Brera demo(max 5000km)met 3000€ korting+15% korting+een mooie overname voor de mijne.Jammergenoeg is de garage niet meer....

Vorige zaterdag heb ik een testrit gedaan in een andere Alfa garage en die offerte voor hun neus gelegd,waarbij die gast nogal ogen trok.Zijn commentaar was natuurlijk"niet moeilijk dat ze moeten stoppen".Voorlopig daar nog geen offerte laten maken.

Bij Audi voor een TT,zonder dat ik iets gevraagd had 5% op de netto bedragen,dit moet beter kunnen denk ik toch.
                        Eerst zegt ie 5%,"omdat hij mij kent",anders geven ze maar 3%,wanneer het voor echt zal zijn gaat ie toch wat meer uit zijn pijp mogen komen.
                        Hoeveel is mogelijk volgens jullie.Testrit op 10maart.

De strafste was wel de Gullegemse Mazda dealer,vooreerst een onvriendelijke mens,zowel tegen mij als tegen zijn klanten die hij ad telefoon had.
                        Ik vertel mij intresse voor een RX-8,krijg een folder voor mijn neus zonder uitleg over prijzen.

Ik was daar met mijn bestelwagen en in mijn werkkledij,was ik met de auto en opgekleed geweest dan hadden ze misschien al anders gereageerd.
                        Tegen mij "tja een speciale moteur da brengt verbruik mee" en "Mazda doe niks met de salon,dus doe ik ook niks"Tja dan zijt ge rap uitgeklapt hé
                        Er stond een RX-8 van een klant,wanneer ik opstond om weg te gaan,omdat mijn goesting in die garage toch al over was mocht ik naar die wagen gaan kijken,de verkoper annex baas vd garage deed zelfs niet de moeite om mee naar buiten te gaan.Ik ben gewoon in mijn bestelwagen gestapt en weggereden.Er zijn nog Mazda dealers,want deze wil blijkbaar geen auto´s verkopen.

Daar ik van plan ben om toch maar volgend jaar te veranderen,is het allemaal niet zo dringend.Maar ik vind dit toch plezant en leerrijk om te doen en je kan al eens een idee vorme van een bepaalde garage.

Comment

• Bij Mercedes boden ze 22% korting op de C klasse combi. De verkoper beweerde dat dit saloncondities waren, maar iets zegt me dat het einde reeks verhaal er ook iets mee te maken heeft.
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                            Bij Mercedes boden ze 22% korting op de C klasse combi. De verkoper beweerde dat dit saloncondities waren, maar iets zegt me dat het einde reeks verhaal er ook iets mee te maken heeft.
                            Ik geloof dat er zelfs een speciale "final edition" wordt aangeboden vanaf 24.995 euro met iets meer opties dan we gewend zijn op de basisversie
                            stock moet buiten hé

Comment

• Final edition was vorige week nog niet beschikbaar op de Combi.

Edit: een sport edition is er wel.
                              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• We gaan dit weekend normaal een A6 bestellen. 'k ben eens benieuwd hoeveel korting we gaan krijgen.

2jr geleden bij onze A4 gaven ze 5% sowieso en omdat het opendeurdagen waren kregen we er 6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Vorig jaar in mei een offerte gekregen voor een Brera demo(max 5000km)met 3000€ korting+15% korting+een mooie overname voor de mijne.Jammergenoeg is de garage niet meer....

Vorige zaterdag heb ik een testrit gedaan in een andere Alfa garage en die offerte voor hun neus gelegd,waarbij die gast nogal ogen trok.Zijn commentaar was natuurlijk"niet moeilijk dat ze moeten stoppen".Voorlopig daar nog geen offerte laten maken.

Bij Audi voor een TT,zonder dat ik iets gevraagd had 5% op de netto bedragen,dit moet beter kunnen denk ik toch.
                                  Eerst zegt ie 5%,"omdat hij mij kent",anders geven ze maar 3%,wanneer het voor echt zal zijn gaat ie toch wat meer uit zijn pijp mogen komen.
                                  Hoeveel is mogelijk volgens jullie.Testrit op 10maart.

De strafste was wel de Gullegemse Mazda dealer,vooreerst een onvriendelijke mens,zowel tegen mij als tegen zijn klanten die hij ad telefoon had.
                                  Ik vertel mij intresse voor een RX-8,krijg een folder voor mijn neus zonder uitleg over prijzen.

Ik was daar met mijn bestelwagen en in mijn werkkledij,was ik met de auto en opgekleed geweest dan hadden ze misschien al anders gereageerd.
                                  Tegen mij "tja een speciale moteur da brengt verbruik mee" en "Mazda doe niks met de salon,dus doe ik ook niks"Tja dan zijt ge rap uitgeklapt hé
                                  Er stond een RX-8 van een klant,wanneer ik opstond om weg te gaan,omdat mijn goesting in die garage toch al over was mocht ik naar die wagen gaan kijken,de verkoper annex baas vd garage deed zelfs niet de moeite om mee naar buiten te gaan.Ik ben gewoon in mijn bestelwagen gestapt en weggereden.Er zijn nog Mazda dealers,want deze wil blijkbaar geen auto´s verkopen.

Daar ik van plan ben om toch maar volgend jaar te veranderen,is het allemaal niet zo dringend.Maar ik vind dit toch plezant en leerrijk om te doen en je kan al eens een idee vorme van een bepaalde garage.
                                  Ben je bij Maes in Roeselare geweest? Zoja, was het Jurgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver Bekijk Berichten
                                    Ben je bij Maes in Roeselare geweest? Zoja, was het Jurgen?
                                    Nee,het was in Kortrijk.Wanneer ik er echt voor zou gaan zal ik echt wel wat meer puschen.Een jonge tweedehands hoort ook tot de mogelijkheden hoor.

Comment

• Ik zou graag wat korting willen op een nieuwe BMW. Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken? Als iemand ervaring heeft bij de BMW dealers zou dat mooi zijn. Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichten
                                        Ik zou graag wat korting willen op een nieuwe BMW. Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken? Als iemand ervaring heeft bij de BMW dealers zou dat mooi zijn. Alvast bedankt.
                                        Hoeveel korting zou je willen en op welk model?

Comment

• 325i coupe is hier met opties ongeveer 60000 hoeveel korting zou ik kunnen krijgen dan.

Comment

Working...
                                          X