Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    Bij de aankoop van onze peugeot 308 zijn we gewoon bij onze vaste garage langsgeweest en nergens anders. Hebben we de allerlaagste prijs gekregen? Waarschijnlijk niet. Maar dat boeit me op zich niet zo. Als ik eens iets voorheb (toen met de 308 na 3 dagen een marter langs geweest die een waterdarm had kapot gebeten) dan is die garage er wel direct bij om het probleem zo snel mogelijk op te lossen aan een correcte prijs. De paar keer dat ik een vervangwagen heb meegekregen heb ik er nooit voor moeten betalen (ook geen diesel moeten gaan tanken). Altijd is men beleefd en correct bij de afhandeling. De wagen wordt door de mecaniciens altijd met veel respect behandeld.
    Had ik de auto goedkoper willen hebben, dan had ik naar de grote peugeotgarage moeten gaan hier in de buurt. Maar dan had een onderhoud mij meer dan het dubbele gekost, moet ik betalen voor een vervangwagen en heeft men nooit tijd als er iets dringends is. Aan de receptie ben je het zoveelste nummer en weet men de helft van de tijd niet wat er juist aan je wagen gedaan is (want je komt nooit in contact met de persoon die aan je auto heeft gewerkt).
    Dat verschil is, voor mij althans, onbetaalbaar.
    Idd! Heb ook zo een garage. Toen ik verhuist was een nieuwe garage gezocht en paar keer geweest. Maar ook zoals je zegt, altijd iemand anders, duur en ook. De rekening werd altijd naar huis gestuurd... Ambetant is da! Ga nu terug naar de andere garage waar ze me kennen en waar ik steeds met dezelfde mensen communiceer. Een vervangwagen doen ze nooit moeilijk om en soms geven ze me zelf eens een nieuw model mee.

Comment

Working...
    X