Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichten
    Ik zou graag wat korting willen op een nieuwe BMW. Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken? Als iemand ervaring heeft bij de BMW dealers zou dat mooi zijn. Alvast bedankt.

ge zit hier op dit forum wel niet bij de bmw-dealer hé.

Comment

• Vandaar dat ik wat info hier vraag genoeg mensen met ervaring hier toch.

Comment

325i coupe is hier met opties ongeveer 60000 hoeveel korting zou ik kunnen krijgen dan.
        Ah, Nederlander.
        Ik heb het zo gedaan: prijs gaan vragen bij een dealer. Daarna naar een ander dealer met deze prijs. Dan naar een derde dealer met de betere prijs van de tweede dealer en met de prijs van die derde terug naar de eerste (waar ik hem van plan was te kopen van in het begin).
        Dan heb je normaal het onderste uit de kan.
        Zo werkt het alleszins in België.

Comment

• Ja dat is wel een goeie gewoon met je offerte naar de andere bedankt

Comment

• Hoeveel duizend denk je dat er ongeveer af kan gaan?

Comment

Hoeveel duizend denk je dat er ongeveer af kan gaan?
              Er is op dat vlak een groot verschil tussen België en Nederland, dus daar kan ik je niet op antwoorden. Ik heb hier in België 8,5% gekregen op een E90 (bovenop de gratis option line - promotie van BMW ivm. het salon - en gratis mattenset).

Comment

• Dat heb je dan goed voor elkaar gekregen maar ik zal je advies gaan opvolgen

Comment

• koop hem in belgie - stuk goedkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fever Bekijk Berichten
                    koop hem in belgie - stuk goedkoper
                    Je vergeet dat de Nederlanders nog 45% taks moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fever Bekijk Berichten
                      koop hem in belgie - stuk goedkoper
                      Zou ik ook wel willen maar komen allemaal kosten bij dus denk dat ie dan duurder word. Iemand enig idee hoeveel kosten erbij komen als ik een nieuwe BMW in Belgie koop.

Comment

• vandaag golfV gaan bestellen, heb 'maar' 500€ met daarbij 4% gekregen, wel was het een 'on tour' versie: voor 2500€ opties 500€opleggen.

Comment

• Ik heb in 2004 op mijn E46 Touring in totaal zo'n 10% gekregen geloof ik... weet het niet meer 100% juist... maar het was veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LonG Bekijk Berichten
                            vandaag golfV gaan bestellen, heb 'maar' 500€ met daarbij 4% gekregen, wel was het een 'on tour' versie: voor 2500€ opties 500€opleggen.
                            Het één heeft niets met het ander te maken: die speciale versie is op kosten van VW, de korting komt van de dealer.

Comment

• maar het komt wel goed uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LonG Bekijk Berichten
                                maar het komt wel goed uit ?
                                Elke korting is altijd mooi meegenomen, maar ik denk dat er meer in zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                  Het één heeft niets met het ander te maken: die speciale versie is op kosten van VW, de korting komt van de dealer.
                                  Zeker van?
                                  zo willen ze op de santa fé colorado geen korting meer geven. (een schamele 4% niet meegerekent)

Comment

• Just effe bij de Peugeot Dealer binnengesprongen
                                    ( jaja de saloncondities lopen op z'n einde )

En op een peugeot 207 krijg ik momenteel 9%
                                    salonkorting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                      Just effe bij de Peugeot Dealer binnengesprongen
                                      ( jaja de saloncondities lopen op z'n einde )

En op een peugeot 207 krijg ik momenteel 9%
                                      salonkorting.

Afhankelijk van de uitvoering, 3d/5d,... schommelt de korting voor een 207 rond de 9% à 11%, met daar bovenop sowieso nog een korting van €363

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Afhankelijk van de uitvoering, 3d/5d,... schommelt de korting voor een 207 rond de 9% à 11%, met daar bovenop sowieso nog een korting van €363
                                        Dus onze sympatieke makelaar is geen goed onderhandelaar?

Comment

• 10% voor een Audi A6 2.7

Comment

Working...
                                          X