Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Dus onze sympatieke makelaar is geen goed onderhandelaar?

Dat zeg ik niet.

Bij Peugeot werken ze met een vaste korting, die vast ligt voor alle verdelers in België.
    Of ge nu in Oostende of Brussel gaat horen voor een prijs, 't zal overal dezelfde zijn.
    Alleen is er nu nog wle een extra bonus (€363 op een 207), maar de verdeler kan kiezen om die aan de klant te geven of in z'n eigen zak te steken.

't Is niet gelijk bij BMW of andere merken dat ge kunt gaan afdingen om tot het laatste percentje te krijgen.

'k Weet niet welke uitvoering/brandstof/... Gillio heeft, maar z'n korting zal wel kloppen (alleen die €363 is niet zeker, maar dat kan hij op z'n offerte nakijken).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
      10% voor een Audi A6 2.7

Hola, lijkt me uitzonderlijk? fleetkorting o.i.d.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather Bekijk Berichten
        Nope, niets fleet.

Gewoon offerte laten maken, verkoper gaf meteen 9% en zei dat ie nog niet aan z'n limiet zat...

We zijn wel tevreden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather Bekijk Berichten
          standaardfleetkorting op een A6 is 10.5 %

Comment

• @ superrace
            Ge kent er precies alles van

't zou een 1.6 benzine 5 deurs (sporty pack ) worden.

Om eerlijk te zijn, van die korting van 363 eur is nie gesproken.
            Dus heb ik weer wa bijgeleerd.
            Weet je ook waarom je die krijgt ?

@ xit250

ge moogt een beetje onderhandelen , maar
            iedereen moet zijne boterham verdienen hé

Comment

• Heb op mijn Fiesta in totaal 20,6% korting gekregen. Lang leve de (familie) personeelskorting!
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Hoeveel korting zou ik nu nog krijgen bij Kia? saloncondities of niet?

Comment

• Hoi kan iemand mij misschien vertellen hoeveel korting er mogelijk is op een volkswagen.
                  Een volkswagen multivan atlantis om exact te zijn, een BEDRIJFSwagen dus.
                  De verkoper zegt slechts een marge van 4% te hebben en daarvan wilt ie best 2 geven, maar ja. is dat zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leep Bekijk Berichten
                    Hoi kan iemand mij misschien vertellen hoeveel korting er mogelijk is op een volkswagen.
                    De verkoper zegt slechts een marge van 4% te hebben en daarvan wilt ie best 2 geven, maar ja. is dat zo?
                    Eens langsgaan bij een andere VW-boer en prijs laten vragen.

Comment

• op speciale series zitten ze meestal vast op een 4%. Is bij verschillende merken zo. omdat er al veel extra's bij zijn, geven ze geen echte fleetkorting meer.

Comment

• Gratis airco en radio gekregen. Waarde 2000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          op speciale series zitten ze meestal vast op een 4%. Is bij verschillende merken zo. omdat er al veel extra's bij zijn, geven ze geen echte fleetkorting meer.
                          er zitten inderdaad al wat opties bij, maar ja. als het goedkoper zou kunnen, dan wil ik het wel proberen. Een maximumaanduiding zou helpen bij het afdingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                            Gratis airco en radio gekregen. Waarde 2000 euro
                            er zit al een airo bij, namelijk climatronic (de betere airco-uitrusting). Ging t om een radio delta met 8 speakers? Want die wordt ook al meegeleverd in de atlantis.

Comment

• voorbeeld:
                              de hyundai santa fe colorado: max korting voor mij 4%
                              éénder welke andere santa fé : 10% korting

Comment

• Wat een triestig Topic zeg!!!!

En dan verschieten jullie dat er autofabrieken moeten sluiten? Dik triestige boel!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Een Audi-garage doet 11% winst op haar wagens. Aangezien leasingfirma's minimaal 12% korting vragen doen de garages dus verlies op elke leasingwagen.

Als je niet weet waarover je spreekt, post dan niks he.

Comment

Hoi kan iemand mij misschien vertellen hoeveel korting er mogelijk is op een volkswagen.
                                    Klopt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tambiman Bekijk Berichten
                                      Eenvoudig. Een fleet wordt gemiddeld om de twee tot vijf jaar helemaal vernieuwd. Dit zijn dus potentiële kapitaalkrachtige klanten die best wel kunnen terugkomen als ze tevreden zijn.
                                      Conclusie:
                                      iemand met veel wagens krijgt veel korting, dus zal ook rijker worden ...
                                      de armere personen moeten maar volle pot betalen, dus nog armer worden ...
                                      Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                      VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                      VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                      Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                      Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                      Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

Je haalt meer voordeel uit de speciale serie VW Multivan "Snowlife"
                                        Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                                          Conclusie:
                                          iemand met veel wagens krijgt veel korting, dus zal ook rijker worden ...
                                          de armere personen moeten maar volle pot betalen, dus nog armer worden ...

Niet echt de juiste conclusie..............

Hetgeen ik niet snap is da mensen veel tijd en brandstof verspillen om een procent minder te krijgen. Als er dan eens iets extra moet gedaan worden buiten de garantie gaan ze mekkeren dat de garage niets doet voor hun. Voor niks gaat de zon op. Trouwens de fleetkortingen gaan verder dan de marge die de Dealer heeft. Daarom wordt er strenge controle gedaan op zogzegde mensen die denken dat fleetkorting willen. Die extra korting wordt deels terugbetaald door invoerder zodat de Dealer geen verlies hoeft te maken.

Dit is mijn laatste reply in dit topic. Ik ben van mening dat je koopt aan de prijs dat iets kost en dat je koopt waar je het best behandeld wordt.

Comment

Working...
                                          X