Oorspronkelijk geplaatst door pietermann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenHeeft iemand een idee hoeveel % korting je kan krijgen op een Mini cooper (D)?
Uw gewone korting van de verkoper ( iets van een 6% of meer )
en vanaf Augustus ook nog eens een belastingvoordeel van 15% "aan de kassa"
Dus eigenlijk heb je meer dan 20% korting op een Cooper D( wat niet mis is )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtengoedgelovige thomas
tzal eerder zijn. omdat er nog 10 eventuele kopers mee rondgereden hebben en alles eens goed doorgesleurd hebben.
360km mee doorrijden is beter dan traag te rijden, zeker met een roetfilter.
Maar dat gaat ge zelf ook wel ondervinden.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vehiko Bekijk BerichtenBinnen 3 weken gaat er een site open - vehiko - in Belgie die iedereen zeer goede kortigen op de aankoop van nieuwe auto's beloofd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vehiko Bekijk BerichtenBinnen 3 weken gaat er een site open - vehiko - in Belgie die iedereen zeer goede kortigen op de aankoop van nieuwe auto's beloofd.
Comment
-
Wij garanderen u immers een besparing van minstens 500 euro op de catalogusprijs.
1. Op een wagen van bv. 25.000 euro is dat dus 2%.
2. Zelfs het kleinste kind krijgt 2% bij een dealer.
3. Je moet wel eerst 75 euro betalen.
4. Welke dealer gaat hieraan meewerken?
De site staat trouwens ook vol spellingsfouten.
Comment
-
Ik hoop dat je dit kan waarmaken.
Aan je e-mail adres te zien ben je blijkbaar verbonden aan deze onderneming.
Een aantal van onze forumleden zullen dit zeker en vast kritisch volgen.
Comment
-
www.vehiko.be ik lees daar dus over in mijn krant
lijkt mij wel nigeriaanse spam
letterlijk vanop de site:
"Persoonlijk Info - ZAL NIET BE GETOOND Ernstige slechts kopers. Als u van plan bent om een voertuig zeer binnenkort te kopen, vul deze eenvoudige vorm in. De geaccrediteerde handelaars zullen online antwoorden om voertuig tarifering en leveringsinformatie te verstrekken. U kunt de aanbieding kiezen het best geschikt voor u. Er is geen risico en geen verplichting en -- beste van geen allen -- kibbelt en geen ruzie. DealerChoice ontvangt geen commissie op uw aankoop. "
zijn dat Zuid-Afrikanen ofzo?
absolute supertip: bekijk hun demofilmpje! ineengeflanst door een 16-jarige ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenabsolute supertip: bekijk hun demofilmpje! ineengeflanst door een 16-jarige ofzo?
Deze twee screenshots komen uit dat filmpje. Hopelijk is het op de site zelf wat beter. Er wordt nogal kwistig omgesprongen met hoofdletters en punten worden regelmatig vergeten. Er moet ook eens iemand dat filmpje bekijken die verstand heeft van de spellingsregels ivm d/t en iemand die de nieuwe spelling onder de knie heeft.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenBij Peugeot gewone standaard-korting of door een beetje te onderhandelen?
in het andere topic vraag je ook constant over kortingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenje bent zo nieuwsgierig
in het andere topic vraag je ook constant over kortingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtencheckt zijn onderschrift, hij is aan't shoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWaar vraag ik dan constant achter kortingen?
Ik, of beter wij, zijn aan het shoppen maar hebben voorlopig niets gezien dat we beiden mooi vinden. Voorlopig is het wagenpark best wel compleet.
Comment
Comment