Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
    Heeft iemand een idee hoeveel % korting je kan krijgen op een Mini cooper (D)?
    Op een cooper D krijg je vanaf augustus 15%, check het mini topic.

Comment

• De gebruikelijke 6% op onze nieuwe Avensis Wagon Traveller + wat extra's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
        Heeft iemand een idee hoeveel % korting je kan krijgen op een Mini cooper (D)?
        zoals reeds gepost:
        Uw gewone korting van de verkoper ( iets van een 6% of meer )
        en vanaf Augustus ook nog eens een belastingvoordeel van 15% "aan de kassa"

Dus eigenlijk heb je meer dan 20% korting op een Cooper D ( wat niet mis is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          goedgelovige thomas
          tzal eerder zijn. omdat er nog 10 eventuele kopers mee rondgereden hebben en alles eens goed doorgesleurd hebben.
          Heb er zelf een testritje mee gedaan en was eigelijk voor hem dus zal wel zorg voor gedragen zijn .
          360km mee doorrijden is beter dan traag te rijden, zeker met een roetfilter.
          Maar dat gaat ge zelf ook wel ondervinden.
          Nissan QQ driver.

Comment

• Kortingen tot 35%

Binnen 3 weken gaat er een site open - vehiko - in Belgie die iedereen zeer goede kortigen op de aankoop van nieuwe auto's beloofd.

Comment

• Het zal wat zijn, ben is benieuwd. Jaja, ben ook één van die vlamingen die altijd vol argwaan is bij 'te goede' voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vehiko Bekijk Berichten
                Binnen 3 weken gaat er een site open - vehiko - in Belgie die iedereen zeer goede kortigen op de aankoop van nieuwe auto's beloofd.
                Als de site en de kortingen van hetzelfde niveau zijn als uw kennis van het Nederlands, belooft dat niet veel goeds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vehiko Bekijk Berichten
                  Ik heb nog altijd liever dat ze me korting geven dan dat ze die beloven...

Comment

• Wij garanderen u immers een besparing van minstens 500 euro op de catalogusprijs.
                    http://www.vehiko.be

1. Op een wagen van bv. 25.000 euro is dat dus 2%.
                    2. Zelfs het kleinste kind krijgt 2% bij een dealer.
                    3. Je moet wel eerst 75 euro betalen.
                    4. Welke dealer gaat hieraan meewerken?

De site staat trouwens ook vol spellingsfouten.

Comment

• Ik hoop dat je dit kan waarmaken.
                      Aan je e-mail adres te zien ben je blijkbaar verbonden aan deze onderneming.
                      Een aantal van onze forumleden zullen dit zeker en vast kritisch volgen.

Oorspronkelijk geplaatst door vehiko Bekijk Berichten

Comment

• Het Volk blijkt Vehiko toch al betrouwbaar genoeg te vinden om er een artikel over te schrijven. Maar ik blijf nog steeds twijfels hebben.

Ben eens benieuwd naar wat cijfers over klanten en kortingen.

Comment

• www.vehiko.be ik lees daar dus over in mijn krant
                          lijkt mij wel nigeriaanse spam
                          letterlijk vanop de site:
                          "Persoonlijk Info - ZAL NIET BE GETOOND Ernstige slechts kopers. Als u van plan bent om een voertuig zeer binnenkort te kopen, vul deze eenvoudige vorm in. De geaccrediteerde handelaars zullen online antwoorden om voertuig tarifering en leveringsinformatie te verstrekken. U kunt de aanbieding kiezen het best geschikt voor u. Er is geen risico en geen verplichting en -- beste van geen allen -- kibbelt en geen ruzie. DealerChoice ontvangt geen commissie op uw aankoop. "
                          zijn dat Zuid-Afrikanen ofzo?

absolute supertip: bekijk hun demofilmpje! ineengeflanst door een 16-jarige ofzo?
                          Last edited by ; 22/08/2007, 14:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                            absolute supertip: bekijk hun demofilmpje! ineengeflanst door een 16-jarige ofzo?
                            Er is inderdaad nog werk aan.

Deze twee screenshots komen uit dat filmpje. Hopelijk is het op de site zelf wat beter. Er wordt nogal kwistig omgesprongen met hoofdletters en punten worden regelmatig vergeten. Er moet ook eens iemand dat filmpje bekijken die verstand heeft van de spellingsregels ivm d/t en iemand die de nieuwe spelling onder de knie heeft.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Peugeot: 9,5% korting
                              Renault: 10% korting
                              Seat: 6% korting
                              Corsa: weet ik niet meer

Comment

• Bij Peugeot gewone standaard-korting of door een beetje te onderhandelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Bij Peugeot gewone standaard-korting of door een beetje te onderhandelen?
                                  je bent zo nieuwsgierig
                                  in het andere topic vraag je ook constant over kortingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                    je bent zo nieuwsgierig
                                    in het andere topic vraag je ook constant over kortingen
                                    checkt zijn onderschrift, hij is aan't shoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                      checkt zijn onderschrift, hij is aan't shoppen
                                      ah, had ik niet op gelet

Comment

• Waar vraag ik dan constant achter kortingen?
                                        Ik, of beter wij, zijn aan het shoppen maar hebben voorlopig niets gezien dat we beiden mooi vinden. Voorlopig is het wagenpark best wel compleet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Waar vraag ik dan constant achter kortingen?
                                          Ik, of beter wij, zijn aan het shoppen maar hebben voorlopig niets gezien dat we beiden mooi vinden. Voorlopig is het wagenpark best wel compleet.
                                          als je daarover een topic opent dan kunnen we meezoeken

Comment

Working...
                                          X