Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Umwelt zone's Duitsland !!!
Collapse
X
-
thx2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDan heb je geluk gehad. Ik heb namelijk wel controle gehad op mijn Umweltplakette in Stuttgart. Gelukkig had ik er eentje. Heb de mijne op onderstaande link besteld. Is iets duurder maar komt met de post en gaat snel na betaling.
http://www.milieusticker.eu/
Comment
-
In principe bij de zelfde instellingen als alle in Duitsland toegelaten voertuigen, bij de toelatingsinstanties, de ingenieursbureaus, zoals de technische autokeuringsdienst TÜV of Dekra en alle garages van Duitsland die voor de AU toegelaten zijn (Abgas-Untersuchung of uitlaatgassen-onderzoek). Het is natuurlijk makkelijker om het vignet bij ons online te bestellen.
http://www.umwelt-plakette.de/int_ni...q0u99nrpmdhte6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk BerichtenDat dacht ik ook. Dat geld altijd zo'n plakette. Kheb al een paar plaatsen in stuttgart gemaild, maar die zijn maar open tot 12u, en dat zal ik net niet halen denk ik. In keulen is er (via vab) een tankstation dat 24 op 24 open is. Ik passeer er eigenlijk niet maar het is er maar 30km oprijden. Ik zal zien als ik duitsland binnen kom als ik daar een umweltplakette kan krijgen. Kvind het heel raar dat er nergens een site bestaat in duitsland waar al die plaatsen opstaan waar je zo'n plakette kan krijgen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat je ook kunt doen is is in Duitsland naar een merkvertegenwoordiging van jouw auto gaan. Dat heb ik bij mijn vorige auto ook gedaan. Die vind je wel terug op het internet en zal zeker ook niet ver omrijden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk BerichtenJa maar die zijn meestal allemaal toe zaterdagmiddag.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenJe moet er niet te zwaar aan tillen. Jij kan het misschien eens aan een tankstation langs de Autobahn vragen en ander zou ik Stuttgart binnenrijden en daar stoppen aan het eerste het beste tankstation. Als je niet echt gaat parkeren in het stadscentrum is de kans klein dat men het gaat opmerken. Ik geloof dat de boete 30 euro is. In ieder geval "goede reis"
gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk BerichtenMaar vind die 6 euro die ik betaald heb het risico niet waard om er geen te halen.
gr
Hou je ook rekening met de 7 euro benzine die je wsl hebt opgereden op zoek naar dat ding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoe lang is zo een sticker geldig?
Hij vervalt alleen als je een milieutechnische tuning toepast (roetfilter na laten plaatsen bijv, moet je wel aantonen..) Dan schuif je een klasse op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk BerichtenIk kom net terug van Stuttgart. Eerst en vooral mooie trip die zeker en vast de moeite waard is. Een aanrader! Ik ben vanaf dat ik duitsland binnenkwam een aantal benzine stations tegengekomen maar nergens konden ze me helpen. Dan aan de plaatselijke politie gevraagd (langs de autostrade) en die stuurder mij een afrit verder naar een shell station. Eenmaal daar aangekomen konden ze me daar niet helpen. Die stuurden me dan nog dieper weg van de autostradio richting Pitstop. Daar konden ze je alleen helpen als je een duitste nummerplaathouder was. Dan ben ik maar naar Keulen gereden naar Müller station (via vab site). Daar konden ze me uiteinlijk wel helpen. Was snel bediend daar en gemakkelijk om te vinden. Eenmaal in stuttgart gekomen geen enkele controle gezien en nergens tegengehouden. Maar vind die 6 euro die ik betaald heb het risico niet waard om er geen te halen.
gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHou je ook rekening met de 7 euro benzine die je wsl hebt opgereden op zoek naar dat ding?
En 7 € diesel, daar moet ik al veel kilometers voor omrijden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk heb er eentje besteld via de site van vab. Werken samen met DEKRA in NL en na enkele dagen heb je het via de post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenWat moet je dan doorgeven van gegevens? Hoe kunnen zij checken dat jouw gegevens correct zijn?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBen nu hier in Bottrop en ben al op paar plaatsen gegaan en ze schrijven nergens zo3n umweltplakette uit voor buitelanders pfffEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment