Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Werknemerskorting VOLVO

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Werknemerskorting VOLVO

Hallo,

Ik heb het geluk van over een Volvo korting te beschikken bij aankoop van een nieuwe wagen. Dit is dacht ik 20% in normale omstandigheden en 23 bij opendeur/salon.enz.
    Nu zal ik wel erg gierig klinken, maar kan je dealers tegen elkaar uitspelen op echt het onderste uit de kan te halen??
    In Gent lukt dat dus niet omdat de ACG groep de meeste filiallen in de regio controleert....

Tips welkom.

JVG

Tja... echt tegen elkaar uitspelen tegenover anderen zit er niet echt in, dat weet ik uit eigen ervaring. Is inmiddels ook al zo'n 9 jaar geleden. Het verschil zit em eigenlijk in de overname prijs die je kan 'vangen' bij de ene dealer t.o.v de andere dealer. Indertijd ben ik bij dealers gegaan in St-Niklaas, Lokeren, Zottegem, Wetteren, Evergem & Gent.
    Waarvan er twee overbleven die een aanvaardbare (hoge) inruilwaarde gaven voor mijn oude wagen. Na wat onderhandelen met een verkoper ging mijn keuze toch naar Gent. En heb ik hem daar dan ook besteld.

Comment

Bedankt voor je reactie! Het feit is dat ik momenteel al met een V50 rijd. Ik doe ongeveer 50000 km per jaar en vermits ik om de 18 maanden een nieuwe mag bestellen doe ik dat ook. (anders is hij na 3 jaar bijna op en krijg je hem moeilijk kwijt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent Bekijk Berichten
        Bedankt voor je reactie! Het feit is dat ik momenteel al met een V50 rijd. Ik doe ongeveer 50000 km per jaar en vermits ik om de 18 maanden een nieuwe mag bestellen doe ik dat ook. (anders is hij na 3 jaar bijna op en krijg je hem moeilijk kwijt)
        Ik werk in Volvo Trucks en wij krijgen die korting ook.
        een collega heeft hem deze zomer een C70 coupe/cabrio gekocht en de verkoper heeft hem beloofd als hij na 18 maand (verplicht 18 maanden mee rijden voor korting) een andere besteld hij weinig of niks moet opleggen.
        interresante deal
        dus ik zou daar ook eens voor luisteren.
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ik heb het nog al eens gehoord dat je dan je wagen na die 18 maand, met zo goed als weinig of geen verlies terug kan verkopen. Hoewel ik er mij toch vragen bij stel.
          Allemaal goed en wel maar... je betaald dan telkens wel terug een niet zo goedkope inschrijvingstaks. Dus mijn inziens verlies je toch op het einde van de rit. Of zie ik het verkeerd??

Comment

Enkel losse opties hier of daar moeten toch zeker te doen zijn,zeker als je geregeld een nieuwe volvo aan zal schaffen.

Comment

Audi (D'Ieteren) pakt dat "slimmer" aan (voor hen toch). Werknemers kunnen enkel maar bij 1 dealer een Audi bestellen om van de werknemerskorting te kunnen genieten.

Comment

...

Ik werk zelf ook bij volvo en geniet ook van een korting,heb me trouwens een c70 besteld en heb hem binnen 2 weken,maar het zit hem zo...dat je niet meer verplicht bent om 18 maanden met dezelfde wagen moet rijden maar wel 12maanden.Je kan dus om de jaar een nieuwe bestellen. grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
                  Ik werk zelf ook bij volvo en geniet ook van een korting,heb me trouwens een c70 besteld en heb hem binnen 2 weken,maar het zit hem zo...dat je niet meer verplicht bent om 18 maanden met dezelfde wagen moet rijden maar wel 12maanden.Je kan dus om de jaar een nieuwe bestellen. grtz
                  Beste,
                  je moet je WeekBerichten beter lezen. Deze gunstmaatregel is enkel en alleen voor familieleden van werknemers. Wij, de werknemers zelf, moeten nog steeds 18 maanden rondrijden.

Comment

..

Heb dit vorig week nog aan de vakbond gevraagd en die hebben dat bevestigd.En om er zeker van te zijn heb ik net naar een collega gebeld die ook op volvo cars werkt,hij rijd al jaren met een volvo en verandert (toen om de 18 maanden) van wagen.Maar sindskort is dit verandert naar 12 maanden en je kan hem al verkopen na 6 maanden...dus hij zal het wel beter weten.Lijkt me ook logisch als je ziet dat de verkoop niet goed gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
                      Heb dit vorig week nog aan de vakbond gevraagd en die hebben dat bevestigd.En om er zeker van te zijn heb ik net naar een collega gebeld die ook op volvo cars werkt,hij rijd al jaren met een volvo en verandert (toen om de 18 maanden) van wagen.Maar sindskort is dit verandert naar 12 maanden en je kan hem al verkopen na 6 maanden...dus hij zal het wel beter weten.Lijkt me ook logisch als je ziet dat de verkoop niet goed gaat.
                      Ow really? Heb ik me dan zo gemist.
                      Awel, joepie dan. Dan kan ik eind dit jaar al van de 2.0D met powershift versnellingsbak proeven

Comment

helaas werkt mijn vrouw bij Volvo Action Service (deel van Volvo Trucks Parts) en daar blijft het om de 18 maanden.

Grts Jan

Comment

ale,ik heb je dan 6 maanden bespaart volgende keer weekbericht beter lezen ;-)

Comment

gisteren nog eens langs geweest bij mijn dealer en hij zei dat personeel van volvo cars om de 12 maanden een andere kunnen bestellen,maar personeel van volvo trucks moeten nog steeds 18 maanden wachten eer ze opnieuw van een korting kunnen genieten.

Comment

12-18 maand

hallo. hoe zit het juist met de opties? Om praktisch geen oplgeg te hebben als volvowerknemer, neem je dan best opties - en welke. enig idee iemand hoe de regeling bij volvoIT zit. bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door feezy Bekijk Berichten
                                hallo. hoe zit het juist met de opties? Om praktisch geen oplgeg te hebben als volvowerknemer, neem je dan best opties - en welke. enig idee iemand hoe de regeling bij volvoIT zit. bedankt
                                summum pakket is beste wat je kan nemen..ook korting op opties.

Comment

Nederlands kunnen schrijven is duidelijk geen vereiste bij Volvo

Comment

EN wie van de volvowerknemers wil er dan voor mij ne V50 bestellen?

Comment

dan kan je je btw niet terugvorderen.

Comment

geen probleem. Want ik hem nu ook niet terugvorderen.
                                        Mijn vrouw is kinesiste en is dus een vrijberoep.
                                        zij heeft ook geen btw of ondernemingsnummer en wij schrijven de wagen gewoon af op een termijn van4-5jaar.
                                        Nu heb ik 14procent korting + geen opleg van electric zilver en matten en wettelijke kit.
                                        Is iemand klant bij Lacom in vilvoorde? ervaringen of bij Vermant in Mechelen? heb ze wat tegen elkaar op gespeelt en dat heeft me de 1procent extra matten, wettelijke kit en de niet opleg van de kleur opgeleverd waar Lacom toch meer zijn best doet en me opbelt om toch alles uit te leggen enzovoort en zoverder.

Comment

Working...
                                        X