Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En hoe zit het de drivers van de grafische component? Als je op een pagina scrollt, gebeurt dit dan vlot of in stukjes? Kijk ook eens naar de lopende processen als je op de car config zit (ctrl-alt-del) en sorteer eerst op percentage processorgebruik en kijk wat daar het meeste gebruikt. Indien daar niets echt opvalt kan je eens sorteren op het aantal geheugen dat een process in beslag neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      En hoe zit het de drivers van de grafische component? Als je op een pagina scrollt, gebeurt dit dan vlot of in stukjes? Kijk ook eens naar de lopende processen als je op de car config zit (ctrl-alt-del) en sorteer eerst op percentage processorgebruik en kijk wat daar het meeste gebruikt. Indien daar niets echt opvalt kan je eens sorteren op het aantal geheugen dat een process in beslag neemt.
      owkey dan scrollen gebeurt vlotjes, en de rest van uwen tekst is chinees voor mij

Comment

• Ik denk dat caoimhin bedoelt

ctrl - alt - delete
        Processen
        Geheugen(zo vaak dat het grootste geheugen vanboven staat)

Zo kan je zien welk programma het meeste geheugen nodig heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Ik denk dat caoimhin bedoelt

ctrl - alt - delete
          Processen
          Geheugen(zo vaak dat het grootste geheugen vanboven staat)

Zo kan je zien welk programma het meeste geheugen nodig heeft.
          ahja, ik snap hem, maar daar valt me niks speciaal op eigenlijk....

Comment

• Als je zou weten hoe dat bestand heet van die configurator, kan je kijken hoeveel geheugen het nodig heeft en aan de hand daarvan verklaren waarom het niet werkt of traag gaat. Ik weet alleen niet hoe je aan de weet kan komen hoe dat bestand heet...

Comment

• Kan er iemand een goed programma voor OSX aanraden dat paint kan vervangen? Ik zou wat afbeeldingen willen verkleinen en samenvoegen als 1 afbeelding.

Comment

• Nieuwe Dell-laptop is aangekomen, ben aan 't configureren en installeren. 't Is m'n eerste PC met Windows Vista, dus ik struikel soms.

Eerste probleem. Als ik de Porsche Car Configurator (porsche.de) wil openen, de 3D-versie, dan laadt het eerste scherm van Adobe Shockwave wel, maar daarna, het tweede scherm waar onderaan een rood balkje zou moeten lopen van links (0) naar rechts (100), verschijnt 't rode balkje niet. Ik heb nochtans de laatste Shockwave-player geïnstalleerd.

Quid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Nieuwe Dell-laptop is aangekomen, ben aan 't configureren en installeren. 't Is m'n eerste PC met Windows Vista, dus ik struikel soms.

Eerste probleem. Als ik de Porsche Car Configurator (porsche.de) wil openen, de 3D-versie, dan laadt het eerste scherm van Adobe Shockwave wel, maar daarna, het tweede scherm waar onderaan een rood balkje zou moeten lopen van links (0) naar rechts (100), verschijnt 't rode balkje niet. Ik heb nochtans de laatste Shockwave-player geïnstalleerd.

Quid?
                  zie paar post naar boven ik heb juist hetzelfde probleem met mijne vista hiere

Comment

• Op al m'n XP pc's loopt dat perfect, maar op die nieuwe Vista laptop...

Comment

Op al m'n XP pc's loopt dat perfect, maar op die nieuwe Vista laptop...
                      yepz bij mij vantzelfde XP, no problem... achja vista zit nog in de "shit"fase

Comment

• Hebbes. Gewoon de Vista sidepanel sluiten, dan werkt 'ie.

Comment

Hebbes. Gewoon de Vista sidepanel sluiten, dan werkt 'ie.
                          ik heb geen sidepanel dingeske.... en bij werkt ie niet

Comment

• Zal wel ergens op de achtergrond draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              achja vista zit nog in de "shit"fase
                              Hmz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                achja vista zit nog in de "shit"fase
                                vind van niet,
                                vista draait hier veel vlotter dan mijn xp pro SP2

vind het aangenamer werken, maar er zitten idd nog wel dingen in dat ik zeg van "hmm" (zit op stage een project over webservices te maken)

Comment

• Ik heb een vraagje omtrent toetsenbord en mousepad van onze laptop (Dell Inspiron 9300). Een paar dagen geleden was onze PC gecrasht door een virus en iemand in onze familie die een computerzaakje runt heeft er dan een nieuwe versie van Windows XP Home opgezet waardoor volgende problemen zich voordoen: het toetsenbord is opnieuw ingesteld waardoor een aantal functies van toets verwisseld zijn (het is een Frans azerty-toetsenbord dat nu ingesteld staat op een Engels toetsenbord denk ik) en de verticale en horizontale scroll-functie van het mousepad zijn verdwenen. Hoe kan ik nu mijn toetsenbord en mousepad opnieuw instellen?

Comment

• dat computerzaakje moet dan toch wel ver failliet zijn precies

bij start => configuratiescherm => taal -en landinstellingen (of zoiets) kan je daar ergens je toetsenbord instellen. voeg het belgisch punt toetsenbord toe en verwijderen het engelse qwerty-toetsenbord daar ergens. (ken het niet van buiten, zit op Vista nu)

voor de scrollfunctie van je touchpad moet je gewoon even naar http://www.synaptics.com/support/drive.cfm gaan en daar de driver downloaden voor XP en dan installeren
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Kan er iemand een goed programma voor OSX aanraden dat paint kan vervangen? Ik zou wat afbeeldingen willen verkleinen en samenvoegen als 1 afbeelding.
                                      op deze site vind je een hele lijst aan gratis software voor de Mac.

Comment

• Ik zou graag de RAM-geheugen van mijn VAIO-laptop willen uitbreiden. Op wat moet je letten of welk gegeven heb je nodig bij aankoop van RAM-geheugen? En hoeveel zou me dat kosten?

Mijn model: VAIO VGN FS-315M 1.73 GHz
                                        Geheugen: 1 x 512 MB (er is nog een tweede gleuf beschikbaar) (maximaal uitbreidbaar tot 2GB)

Ik dacht dus aan 2GB voor maximale prestatie want mijn laptop is 3 jaar oud en heel traag geworden. Bovendien is hij nog nooit geformateerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                          dat computerzaakje moet dan toch wel ver failliet zijn precies

bij start => configuratiescherm => taal -en landinstellingen (of zoiets) kan je daar ergens je toetsenbord instellen. voeg het belgisch punt toetsenbord toe en verwijderen het engelse qwerty-toetsenbord daar ergens. (ken het niet van buiten, zit op Vista nu)

voor de scrollfunctie van je touchpad moet je gewoon even naar http://www.synaptics.com/support/drive.cfm gaan en daar de driver downloaden voor XP en dan installeren
                                          Thx. Zal het eens bezien.

Comment

Working...
                                          X