ALT+Shift was het dus. Problem solved
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIe;and die weet hoe ik terug Azerty krijg
Ik heb per ongeluk de sneltoets combinatie ingetikt en nu zit ik met een zgn qwerty klavier2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenALT+Shift was het dus. Problem solved
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenMerci voor de reacties.
@Francis: ik heb volgens uw werkwijze zitten prutsen, en er is op die manier 1 lijntje verdwenen, de rest krijg ik niet weg. Als ik de opmaak gewoonweg wis dan verschijnt het lijntje de regel erboven opnieuw, terug bij af dus
@Karin: het is niet de bedoeling het te vermijden, gewoon om die lijn weg te krijgen. AutoOpmaak uitschakelen kan iedereen.
Niemand die het in stappen kan uitleggen?
Comment
-
Ik heb eens een vraag...
De laatste tijd gebeuren er vreemde dingen rond ons huis (groenbak gestolen, brievenbus beschadigt, cabrio natgemaakt binnenin...)
Het gebeurt steeds op donderdag, daarom had ik het volgende in gedachten...
Ik plaats een laptop binnen samen met een webcam (met een usb-verlengkabel (5m)). Maar ben nu nog op zoek naar een programma dat elke twee seconden een foto kan trekken en kan opslagen op de HD.
Maar wel te beginnen vanaf ik vertrek tot ik thuiskom (+/- 7u aan een stuk, zijn een kleine 2000 foto's...)
Kan iemand mij helpen?
Comment
-
Mijn vraag nog es herhalen, omdat het nogal belangrijk is. Hoe krijg ik die volle lijnen weg die ik een tijd geleden in een document gezet heb door "----" + "Enter" te drukken?
de __________ zelf
en 2 lijnen boven de _________
selecteren en dan linksboven in u opmaakprofielen kiezen voor
opmaak wissen. Dan indien nodig de gewenste opmaak terug plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk BerichtenMaar ben nu nog op zoek naar een programma dat elke twee seconden een foto kan trekken en kan opslagen op de HD.
Maar wel te beginnen vanaf ik vertrek tot ik thuiskom (+/- 7u aan een stuk, zijn een kleine 2000 foto's...)
Kan iemand mij helpen?
Kijk mss eens of dit bij jouw webcam ook het geval is.
Zoniet klik; helemaal onderaan, de .exe staat erlangs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk BerichtenIk heb eens een vraag...
De laatste tijd gebeuren er vreemde dingen rond ons huis (groenbak gestolen, brievenbus beschadigt, cabrio natgemaakt binnenin...)
Het gebeurt steeds op donderdag, daarom had ik het volgende in gedachten...
Ik plaats een laptop binnen samen met een webcam (met een usb-verlengkabel (5m)). Maar ben nu nog op zoek naar een programma dat elke twee seconden een foto kan trekken en kan opslagen op de HD.
Kan iemand mij helpen?)
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
ok, ik zit dus zelf met een gigantisch probleem, op games.telenet weten ze er precies ook niet echt raad mee, misschien hier eens vragen...
het verhaal gaat als volgt:
mijn zus was op m'n laptop (medion 95400...) bezig voor schoolwerk, word stond open, firefox en live messenger. ze ging 5min weg en toen ze terugkwam was de laptop uitgevallen (haar verhaal uiteraard). ik kijk en zie dat de laptop nog aanstaat, maar het scherm zwart is. ik kan niks meer doen en dus houd ik de powerknop 5sec ingedrukt om hem uit te schakelen.
ik start hem terug op en kom tot de conclusie dat mijn USB-poorten en bluetooth niet meer werken. ik reboot nog eens, nog altijd. ik installeer de chipsetdrivers eens opnieuw, het probleem blijft. ik doe systeemherstel naar de dag ervoor, nog steeds niks.
uiteindelijk besluit ik dan maar format C te doen. ik formateer de schijf (volledig, NTFS), installeer windows, update die volledig (SP2 mét ondersteuning voor USB 2.0-poorten), en moet weer tot de conclusie komen dat ze nog altijd niet werken! ook met de bios-instellingen terug op default te zetten, lukt het nog niet!
wat kan ik nu nog doen?!
ps: de usbpoorten geven nog stroom, m'n notebookcooler werkt nog altijd.
ps2: de laptop binnendoen bij GSC is de allerlaatste optie2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenVele programma's die je bij een webcam steken hebben dit reeds standaard erop zitten
Kijk mss eens of dit bij jouw webcam ook het geval is.
Zoniet klik; helemaal onderaan, de .exe staat erlangs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenok, ik zit dus zelf met een gigantisch probleem, op games.telenet weten ze er precies ook niet echt raad mee, misschien hier eens vragen...
mijn zus was op m'n laptop (medion 95400...) bezig voor schoolwerk, word stond open, firefox en live messenger. ze ging 5min weg en toen ze terugkwam was de laptop uitgevallen (haar verhaal uiteraard). ik kijk en zie dat de laptop nog aanstaat, maar het scherm zwart is. ik kan niks meer doen en dus houd ik de powerknop 5sec ingedrukt om hem uit te schakelen.
ik start hem terug op en kom tot de conclusie dat mijn USB-poorten en bluetooth niet meer werken. ik reboot nog eens, nog altijd. ik installeer de chipsetdrivers eens opnieuw, het probleem blijft. ik doe systeemherstel naar de dag ervoor, nog steeds niks.
uiteindelijk besluit ik dan maar format C te doen. ik formateer de schijf (volledig, NTFS), installeer windows, update die volledig (SP2 mét ondersteuning voor USB 2.0-poorten), en moet weer tot de conclusie komen dat ze nog altijd niet werken! ook met de bios-instellingen terug op default te zetten, lukt het nog niet!
wat kan ik nu nog doen?!
ps2: de laptop binnendoen bij GSC is de allerlaatste optie
's wel een beetje vlug dat je terugvalt op een Format C, ik weet wel dat windows niet echt stabiel is (om het even welke versie), maar ...
Anyway, USB poorten en standby mode geven soms probjes, maar die zouden moeten weg zijn na een boot. In eerste instantie zou ik de computer opstarten zonder een USB device ingeschakeld, en dan de USB zaken een voor een inschakelen, tijdens dat de PC draait of juist niet, kan je nog kiezen. Verwissel de devices eens van poort. Gebruik je een USB-hub ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten's wel een beetje vlug dat je terugvalt op een Format C, ik weet wel dat windows niet echt stabiel is (om het even welke versie), maar ...
Anyway, USB poorten en standby mode geven soms probjes, maar die zouden moeten weg zijn na een boot. In eerste instantie zou ik de computer opstarten zonder een USB device ingeschakeld, en dan de USB zaken een voor een inschakelen, tijdens dat de PC draait of juist niet, kan je nog kiezen. Verwissel de devices eens van poort. Gebruik je een USB-hub ?
'k zal je advies nog eens proberen, maar ik heb al eens opgestart zonder usb-dingen en dan in windows zelf ze nog eens ingeplugd, deed niks.
edit: ps: volgens mij was de laptop zelfs niet in standby (of slaapstand), want ik had die (normaal gezien) uitgeschakeld.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenok, ik zit dus zelf met een gigantisch probleem, op games.telenet weten ze er precies ook niet echt raad mee, misschien hier eens vragen...
wat kan ik nu nog doen?!
ps2: de laptop binnendoen bij GSC is de allerlaatste optie
Mijn laptop heeft ook al dergelijke kuren gehad.
Gewoon loskoppelen, de batterij er even uithalen en terug opstarten heeft me al een paar keer geholpen...
Comment
-
@ M3'er: zou't geen hardwarematig probleem kunnen zijn? Of was daar geen reden toe?
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten2 lijnen onder de __________
de __________ zelf
en 2 lijnen boven de _________
selecteren en dan linksboven in u opmaakprofielen kiezen voor
opmaak wissen. Dan indien nodig de gewenste opmaak terug plaatsen
NIEUW PROBLEEM:
Ik zit dus met een laptop met Vista. Ik heb er al vrede mee genomen dat ik voorlopig belange niet al mijn oude programma's kan draaien. Erger vind ik het dat ik blijkbaar niet bij machte ben om simpelweg een Illustratorbestand (.ai)te verplaatsen/wissen. Ik kan het openen en bewerken, maar niets anders. Ik krijg steeds de melding dat het bestand reeds door een programma in gebruik is en daardoor niet kan worden verplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten@ M3'er: zou't geen hardwarematig probleem kunnen zijn? Of was daar geen reden toe?
Merci
NIEUW PROBLEEM:
Ik zit dus met een laptop met Vista. Ik heb er al vrede mee genomen dat ik voorlopig belange niet al mijn oude programma's kan draaien. Erger vind ik het dat ik blijkbaar niet bij machte ben om simpelweg een Illustratorbestand (.ai)te verplaatsen/wissen. Ik kan het openen en bewerken, maar niets anders. Ik krijg steeds de melding dat het bestand reeds door een programma in gebruik is en daardoor niet kan worden verplaatst.
Comment
-
ik vermoed hardwarematig ja... kan niks anders bedenken.
m'n toetsenbord van de laptop heeft het ook zomaar eens opgegeven, dus 't zou wel kunnen zijn. werd vervangen in garantie.
ik ga deze week dan maar tot bij GSC rijden2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk zoek een goede photoresizer waarmee ik dus foto's met meerdere tegelijk kan resizen om ze beter geschikt te maken voor posten op het net...
Zoek er maar eentje uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Maar toch bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenNet daarom dat ik het vraag. Ik wil een voorstel op basis van gebruikerservaringen, ipv zelf nog 5 stuks moeten te installeren eer ik een goed heb gevonden.
Maar toch bedankt.
Comment
Comment