Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk zoek een goede photoresizer waarmee ik dus foto's met meerdere tegelijk kan resizen om ze beter geschikt te maken voor posten op het net...
Heel makkelijk, gewoon .exe runnen en nadien RMK op een foto en je kiest de grootte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
'k Kon niet op de naam komen.
Is inderdaad een hele goeie en gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenThat's the one.
'k Kon niet op de naam komen.
Is inderdaad een hele goeie en gratis.
Comment
-
Vraagje aan Apple gebruikers:
Ik ben aan het overwegen om een Apple iBook mee te laten brengen vanuit de USA gezien de gunstige dollarkoers momenteel. Wat ik mij af zat te vragen is het volgende, de adapter uit de USA kan ik hier niet gebruiken. Als ik hier een Europese koop past die dan op dat Amerikaanse toestel? Ik vermoed van wel maar ik zou dat liever zeker weten voor ik die koop.
Thnx S8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVraagje aan Apple gebruikers:
Ik ben aan het overwegen om een Apple iBook mee te laten brengen vanuit de USA gezien de gunstige dollarkoers momenteel. Wat ik mij af zat te vragen is het volgende, de adapter uit de USA kan ik hier niet gebruiken. Als ik hier een Europese koop past die dan op dat Amerikaanse toestel? Ik vermoed van wel maar ik zou dat liever zeker weten voor ik die koop.
Thnx S8
btw: je hebt ook een qwerty ipv azerty-toetsenbord hé2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenDie powertoy van XP vond ik superhandig, maar helaas bestaat die nog niet voor Vista.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVraagje aan Apple gebruikers:
Thnx S8
kost 25euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichteniBooks worden al een tijdje niet meer gemaakt, je zal wel een Macbook bedoelen? Gewoon een nieuwe adapter kopen en je kan er hier mee werken. OSX bevat ook alle talen, kan je gewoon in het Nederlands werken zelfs..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk bedoel idd de Macbook. Een nieuwe adapter kopen is nu de kost niet, en dus je kan nadien OSX in het Nederlands zetten? Thnx vr de uitleg.
is multilanguage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtennormaal gezien wel. enkel het stopcontact zelf is verschillend.
btw: je hebt ook een qwerty ipv azerty-toetsenbord hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJep daar ben ik me bewust van, maar dat vormt geen probleem. Ik ben zowel qwerty als azerty gewoon.
alles mag bij een service-center worden binnengedaan zolang het product in de EU ook werd verkocht.
BV een ipod in Amerika van HP (in samenwerking met Apple) zal hier niet worden aangenomen.
Macbooks wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenwij krijgen hier ook vaak amerikaanse toestellen binnen waar toevallig een probleem mee is.
alles mag bij een service-center worden binnengedaan zolang het product in de EU ook werd verkocht.
BV een ipod in Amerika van HP (in samenwerking met Apple) zal hier niet worden aangenomen.
Macbooks wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDus maw is in Amerika een Macbook kopen geen enkel probleem?
en als je toch een bloedhekel zou krijgen aan die qwerty, dan kan je in een premium reseller een azerty-klavier bestellen en laten plaatsen (of zelf als je handig bent).
kost tussen 50 à 100euro dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennope.
en als je toch een bloedhekel zou krijgen aan die qwerty, dan kan je in een premium reseller een azerty-klavier bestellen en laten plaatsen (of zelf als je handig bent).
kost tussen 50 à 100euro dan
Comment
-
nOOb-alarm
Ik zit hier met een Access-taak opgezadeld maar Access en ik gaan nooit vrienden worden vrees ik
We hebben het in het secundair en in het hoger uitgebreid behandeld maar echt gesnapt heb ik het nooit.
Kan iemand mij aub uitleggen waarom een validatieregel en -tekst handig zijn, en wat er in een bijschrift moet staan. Ik heb de Help-functie al uitgebreid geraadpleegd maar zonder vruchtbaar resultaat
Alvast bedankt
Comment
-
Weet er iemand waar de e-mails van Outlook (en niet outlook express) bewaard worden. Bij outlook express zitten die in My documents - Local Setting - Application Data - Identities ...
Maar de e-mails uit Outlook vind ik niet terug... Iemand? Heb XP opnieuw geïnstalleerd en zou die graag recupereren uit mijn BackUp.. Veel kritische informatie zit er niet in maar het zou toch handig zijn.
Comment
Comment