Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gans het weekend al bezig om mijn scherm deftig op te zetten. Doel : 1280 op 1024 en 32bit kleuren ... kan me echt niet schelen welke drivers, als dat maar kan en blijven staan na een boot.
    Zucht.

Eerst niks anders als safe mode, nu constant 640x400 enzo in 16 kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
      Weet er iemand waar de e-mails van Outlook (en niet outlook express) bewaard worden. Bij outlook express zitten die in My documents - Local Setting - Application Data - Identities ...
      Maar de e-mails uit Outlook vind ik niet terug... Iemand? Heb XP opnieuw geïnstalleerd en zou die graag recupereren uit mijn BackUp.. Veel kritische informatie zit er niet in maar het zou toch handig zijn.
      Extra - opties - e-mailinstellingen - gegevensbestanden, daar kan je het zien. Bij mij is het niet de standaard map. Je kan kijken in outlook op je verse xp of zoeken in je backupbestanden naar een .pst bestand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Extra - opties - e-mailinstellingen - gegevensbestanden, daar kan je het zien. Bij mij is het niet de standaard map. Je kan kijken in outlook op je verse xp of zoeken in je backupbestanden naar een .pst bestand.

Perfect. Alles staat terug! Merci!!

Comment

• Ik weiger Outlook en IE7 nog langer te gebruiken.

Deze Microsoft rommel liet mijn PC constant vastlopen...
          Heb nu Firefox en Thunderbird en de problemen zijn daarmee van de baan.

Comment

• Probleempje met de windows media player.

Ik heb daar zo'n afspeellijst in en normaal staan alle liedjes daar gewoon in de volgorde dat je ze toegevoegd hebt. Heb nu bij ongeluk dit eens gerangschikt per titel en ik krijg dit nu niet meer terug in de oorspronkelijke variant...

Iemand een idee?

Comment

• wat is dat weer met MSN de laatste dagen?

ik word er zot van!

* Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
                Perfect. Alles staat terug! Merci!!
                't is graag gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                  Probleempje met de windows media player.

Ik heb daar zo'n afspeellijst in en normaal staan alle liedjes daar gewoon in de volgorde dat je ze toegevoegd hebt. Heb nu bij ongeluk dit eens gerangschikt per titel en ik krijg dit nu niet meer terug in de oorspronkelijke variant...

Iemand een idee?
                  sorteervolgorde kan niet ingesteld worden om de bestanden te ordenen op datum van toevoegen (voor zover ik weet). Je zal er mee moeten leren leven vrees ik.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    wat is dat weer met MSN de laatste dagen?

ik word er zot van!
                    Smijt dat buiten en stuur een e-mail of smsje naar de personen waarmee je wil klappen.

Opgelost

Comment

Smijt dat buiten en stuur een e-mail of smsje naar de personen waarmee je wil klappen.

Opgelost
                      Kijk, dat is nu eens een nuttige en intelligente oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        Kijk, dat is nu eens een nuttige en intelligente oplossing.
                        Had je iets anders verwacht van mij misschien? Ik geef altijd intelligente oplossingen.

Comment

Had je iets anders verwacht van mij misschien? Ik geef altijd intelligente oplossingen.
                          Ik slik mijn woorden terug in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                            Probleempje met de windows media player.

Iemand een idee?

iTunes gebruiken

Daar kan je zelfs variabele 'slimme' afspeellijsten maken.

Comment

• Laptop

Tis geen probleem maar meer een vraag

Ik weet dat je bij een desktop pc alles kan veranderen qua geheugen, processor, etc

Kan je bij een laptop er een 'zwaardere' processor / moederbord insteken ?

Op mijn laptop staat nu een dual core 1.66ghz processor maar ik zou graag een wat zwaardere erin laten steken. Kan dat ( en hoeveel meer kost dat tegenover een desktop pc )

MERCI !!

Comment

• nee

Meer ram-geheugen is wel mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  nee

Meer ram-geheugen is wel mogelijk
                                  DAMN, das minder

Alles is nog goed aan mijn laptop, ik vind juist de processor wat zwak ( 128 dedicated videogeheugen, 1024 mb ram geheugen, 120 GB harde schijf )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                    nOOb-alarm

Ik zit hier met een Access-taak opgezadeld maar Access en ik gaan nooit vrienden worden vrees ik
                                    We hebben het in het secundair en in het hoger uitgebreid behandeld maar echt gesnapt heb ik het nooit.

Kan iemand mij aub uitleggen waarom een validatieregel en -tekst handig zijn, en wat er in een bijschrift moet staan. Ik heb de Help-functie al uitgebreid geraadpleegd maar zonder vruchtbaar resultaat

Alvast bedankt
                                    Validatieregel is de regel waaraan je tekst moet voldoen. De eigenlijk VOORWAARDE dus.

ValidatieTekst gebruik je enkel als je wilt dat, indien er een tekst is ingegeven die NIET beantwoordt aan de validatieREGEL, er een aangepaste melding tevoorschijn komt.

Comment

• Weet iemand hoe je een e-mail kan sturen naar verschillende adressen, zonder dat al deze bestemmelingen het adres kunnen zien van de andere bestemmelingen? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is dus voor een mailing, maar de adressen mogen niet zichtbaar zijn. Kan dit ook in Hotmail? Of kan er iemand zeggen hoe dit wel moet?

Als het even kan ook het antwoord mailen naar evert_Vandenbroeck@hotmail.com, aangezien ik aan het werk ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                        Weet iemand hoe je een e-mail kan sturen naar verschillende adressen, zonder dat al deze bestemmelingen het adres kunnen zien van de andere bestemmelingen? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is dus voor een mailing, maar de adressen mogen niet zichtbaar zijn. Kan dit ook in Hotmail? Of kan er iemand zeggen hoe dit wel moet?

Als het even kan ook het antwoord mailen naar evert_Vandenbroeck@hotmail.com, aangezien ik aan het werk ben.
                                        Bcc?

Comment

• Weet er iemand hoe je bij gmail of hotmail ervoor kan zorgen dat als je bvb een afbeelding in de bijlage stopt, deze afbeelding meteen getoond wordt in het bericht, zodat je het niet moet openen in bijlage? Graag antwoorden op evert_Vandenbroeck@hotmail.com, want ik ben nog steeds aan het werk.

Comment

Working...
                                          X