Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenTot eind 2006 is Maxtor blijven werken als een onafhankelijke entiteit en er zijn nog steeds Maxtor schijven te vinden (voor de geïnteresseerden snel wezen is de boodschap).2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten2007 bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenNeen, eind 2006. Toen was de financiële kant van de overname rond en heeft Maxtor an sich opgehouden te bestaan.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenah, sommige winkels hebben ze nog op stock liggen bedoel je...
Comment
-
Goeiemiddag,
enkele vraagjes:
- Ik heb mijn zinnen gezet op een Dell Latitude D820. Raden jullie mij aan om dergelijk toestel te kopen, of heeft er iemand slechte ervaringen mee?
- Wat vinden jullie van de Office 2007? Voordelen, nadelen? Hoe zit het in de praktijk met de compatibiliteit met oudere Office versies?
- Kloksnelheid: ik heb mijn zinnen gezet op een Core2Duo T7400 2.16GHz, of een Core2Duo T7600 2.33GHz.
Voel je eigenlijk nog verschil tussen de 2.16 en de 2.33 qua prestaties. Wegen de voordelen op tegen de nadelen? (temperatuur, autonomie van de batterij) De prijs is ook niet niks, 273€ verschil tussen beide.
Alvast bedankt om te antwoorden!
Francis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenGoeiemiddag,
enkele vraagjes:
- Ik heb mijn zinnen gezet op een Dell Latitude D820. Raden jullie mij aan om dergelijk toestel te kopen, of heeft er iemand slechte ervaringen mee?
- Wat vinden jullie van de Office 2007? Voordelen, nadelen? Hoe zit het in de praktijk met de compatibiliteit met oudere Office versies?
- Kloksnelheid: ik heb mijn zinnen gezet op een Core2Duo T7400 2.16GHz, of een Core2Duo T7600 2.33GHz.
Voel je eigenlijk nog verschil tussen de 2.16 en de 2.33 qua prestaties. Wegen de voordelen op tegen de nadelen? (temperatuur, autonomie van de batterij) De prijs is ook niet niks, 273€ verschil tussen beide.
Alvast bedankt om te antwoorden!
Francis
- Office 2007 heb ik nog niet kunnen testen. bestanden die je maakt met 2007 kan je meestal niet openen met bv. 2003. omgekeerd wel. (dacht ik toch).
- Core 2 T7400 2.16Ghz is ruim voldoende. ik weet natuurlijk niet voor welke doeleinden je hem nodig hebt?
edit: hou er wel rekening mee dat die latitudes voor professionele gebruikers zijn hé. dus er staat bv. geen Vista Home (Premium) op, maar Vista Business...2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten- zien er goeie specs uit. als de mogelijkheid er is: neem 2GB RAM. Vista is niet echt tevreden met maar bv. 512MB.
- Office 2007 heb ik nog niet kunnen testen. bestanden die je maakt met 2007 kan je meestal niet openen met bv. 2003. omgekeerd wel. (dacht ik toch).
- Core 2 T7400 2.16Ghz is ruim voldoende. ik weet natuurlijk niet voor welke doeleinden je hem nodig hebt?
edit: hou er wel rekening mee dat die latitudes voor professionele gebruikers zijn hé. dus er staat bv. geen Vista Home (Premium) op, maar Vista Business...
Inderdaad, ik heb moeten shoppen onder 'kleine ondernemingen' om aan die specs te komen voor een gunstige (maar wel navenante) prijs.
Welk verschil heeft Vista Home met Vista Business? Belangrijke dingen dat ik moet weten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenOffice 2007 heb ik nog niet kunnen testen. bestanden die je maakt met 2007 kan je meestal niet openen met bv. 2003. omgekeerd wel. (dacht ik toch).
Tot nu toe nog geen problemen ondervonden met '07 maar ik heb enkel nog maar teksten getypt in word. Eigenlijk zijn de aanpassingen niet zo groot en kan je er snel vlot in werken als je de oude versie gewoon bent.
Enig minpunt: de grafieken bij excel zijn slechter vind ik. Het is ook moeilijker om er te maken dan vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenAls RAMgeheugen neem ik 2*1024 Mb, en een Nvidia Quadra van 512 MBRAM.
Inderdaad, ik heb moeten shoppen onder 'kleine ondernemingen' om aan die specs te komen voor een gunstige (maar wel navenante) prijs.
Welk verschil heeft Vista Home met Vista Business? Belangrijke dingen dat ik moet weten?Windows Vista Business
Windows Vista Business is het primaire besturingssysteem voor business desktops en mobile pc’s. Deze editie biedt de Windows Aero user interface, Windows tablet PC mogelijkheden, additionele mobiliteit functies zoals PC-naar-PC synchronisatie, basis domein functionaliteit zoals domain client, group policy support en EFS [wat is dat]. Windows Vista Business is beschikbaar als volume licentie, OEM licentie en Retail.
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic is een instap versie voor consumenten en biedt geen Windows Aero functionaliteit. Windows Vista Home Basic is alleen beschikbaar onder een retail of oem licentie.
Windows Vista Home Premium
Deze editie bevat alles wat Windows Vista Home Basic biedt plus Windows Aero user interface, Windows Media Center functionaliteit, additionele digitale media functionaliteit zoals maken en branden van DVDs, Windows Tablet PC mogelijkheden en additionele mobiele functionaliteit zoals PC-naar-PC synchronisatie. Deze editie is alleen beschikbaar in een retail of OEM licentie.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat Media Center heb je niet nodig imho. Van die domme sorteersoftware vind je elders beter, en Media Player is in een wip gedownload...2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik zou de Home Premium nemen, maar die mogelijkheid heb je niet op een Latitude, dus beter de Business nemen dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik zou het vooral doen om de Aero-interface. als je dan toch Vista hebt, kan je beter het deftig nemen, anders kan je evengoed XP er op zetten (daar is ook een mogelijkheid voor bij Dell)...
Ik zal de Latitude nemen met Vista Home Premium, dat kan je aanvragen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik zou een Mac kopen
en daar zet ik dan Vista op.
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenNog een vraagje:
Wanneer is de volgende prijsdaling van de notebooks te verwachten? Iemand een idee?
Met computer materiaal mag je in principe niet wachten tot het goedkoper wordt. De reden waarom de prijs daalt is omdat er weeral nieuwer en beter materiaal op de markt is... Jammer maar het is zo
Koop tweedehands en je kan al veel voordeel doen
Als je weet dat de meeste electronica onderdelen +-65% van de originele waarde heb, vlak na aankoop, dan versta je wel waarom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenVNC stond gelukkig nog achter hoek en kant verscholen
Je moet er alleen op tijd aan denken
Comment
Comment