Oorspronkelijk geplaatst door Spiff
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHello!
Ik heb hier zo'n handig cd-rommeke liggen van Kluwer ATH. En progje wat allerlei werkhandleidingen en gegevens van alle merken auto's bevat.
Op mijn vorig PC met XP werkte dat perfect, nu met Vista kan ik het niet meer installeren...
Is hier iets aan te doen?
Ik krijg deze foutmelding:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenMS office heeft geheugen nodig
En geheugen hebde nooit genoeg,
2 gig als ge een 32-bits OS hebt
meer als ge voor 64-bit gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenEcht hé.... XP staat nu net bijna op punt en is dus bijna ideaal in werking en gebruik, en dan trappen ze alweer in de volgende marketing grap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk draai Office 2003 en heb 512Mb. Gaat perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk totaal niet te klagen van Vista hoor! Werkt zeer goed en snel, zelden een crash... . Het enige programme wat er niet op werkt is Nero en daar heb ik een waardige vervanger voor gevonden.
Een dualboot zie ik niet echt zitten...
Het zal niks worden dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn wat voor Word documenten gebruik je ? Hoe groot zijn die zo in het algemeen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenWelk is dat alternatief voor Nero ? Ben ook op zoek naar iets deftig ... Niet dat Nero niet goed is, maar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHeb een Antec P182, en die maakt relatief weinig geluid .... voordeel is dat je de snelheid van de verschillende standaard coolers kan instellen. En de kast ziet er stukken beter uit als de standaard Antec's. Bekijk de specs ervan eens op de site van Antec zelf. Die hebben bij elke kast zo een filmpje dat je kan bekijken, natuurlijk van de kopers zelf, maar je hebt toch al een veel beter idee dan bij zo een stukje tekst. Flashy kast zene, blauwe leds enzo, deurtje ...
Toeters en bellen interesseren me eigenlijk niet zoveel, efficiëntie daar draait het mij om.
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenMS office heeft geheugen nodig
En geheugen hebde nooit genoeg,
2 gig als ge een 32-bits OS hebt
meer als ge voor 64-bit gaat
Geheugenprijzen schommelen veel, 'k weet niet of ze nu hoog of laag staan, maar die kunt ge daarna nog makkelijk kopen en infloepen
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenSorry, maar wat een overkill.
Ik werk hier nog met een oude AMD Athlon XP 2000+, doe hetzelfde als jij (met redelijk wat video-encodering erbij) en dat is meer dan voldoende daarvoor.
En zoals ik al gezegd heb, als ik een upgrade doe moet hij er enkele jaren tegenkunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAlles van 20kb tot soms meer dan 1Mb en meestal meerdere documenten tegelijkertijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDie P182 is inderdaad een knappe kast en heb ik ook al veel goeds over gelezen, maar die kost 123,90 excl voeding. De Sonata III komt met antec earthwatts 500w voeding voor €115.
Toeters en bellen interesseren me eigenlijk niet zoveel, efficiëntie daar draait het mij om.
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaIdd, geheugen heb je nooit genoeg. Maar 2048mb moet ruim volstaan aangezien ik voorlopig niet van plan ben Vista te draaien, ik hou het nog wel bij de "oude" XP.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk heb Nero al jaren geleden vervangen door dit:
http://www.vso-software.fr/products/.../copytodvd.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenZijn geen toeters en bellen he, die kast heeft veel voorzieningen voor koeling. 't is een afweging die je moet maken eh
XP draait ook beter met 2 gig zene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAlles van 20kb tot soms meer dan 1Mb en meestal meerdere documenten tegelijkertijd.
250 blz met redelijk wat (gecomprimeerde) afbeeldingen....
Documenten die opgeslagen naar de 100Mb gaan
Da's vlot werken hoor, is MS Office(heb zelf 1.25GB ram)
Comment
-
Een C2D op eenzelfde snelheid is pakken sneller dan een vergelijkbare P4. Zo had ik in SuperPI (single-threaded benchmark) met m'n P4 530 (3.0 GHz) een tijd van 42 sec. en nu met m'n E6300 (per kern 1.86 GHz) net boven de 30. Je moet niet vragen als de 2 kernen werken... GHz'en zeggen niet alles, kijk maar naar de Athlon XP's van indertijd.
En de bewering dat XP beter loopt met 2 GB is ook niet juist, zoiets heeft toch enkel z'n voordeel als je én PS én iTunes én dit én dat tegelijk draait. Dan zijn de snelheid en timings van het geheugen van veel meer belang voor de snelheid van de pc zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenBen net nog een reviewke aan't lezen over die P182, ze ziet er idd wel super uit en is ook zeer efficiënt. Maar ik denk niet dat ik het nodig heb, ik zoek geen systeem voor maximale prestaties, maar voor maximale stilte. (zonder daarom op WC over te gaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk weet niet of dat nog zo veel problemen geeft als vroeger...
Enfin, ik had me er deze keer niet meer aan gewaagd, en dat werkt direct goed...
Wat zijn "E-SATA" ingangen eigenlijk, dat zit tegenwoordig al std vooraan een behuizing?
Comment
Comment