Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand die freeware office-versie van IBM al getest.

Ik heb daar deze week ergens een artikel van gelezen, leek me wel interssant om te gebruiken ipc gewoon office.

Het enige nadeel leek me het niet kunnen uitwisselen van macro's.

Comment

• The official home page of the Apache OpenOffice open source project, home of OpenOffice Writer, Calc, Impress, Draw and Base.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• ik ben hier een nieuwe laptop aan het configureren. Er draait Vista op (not my cup of tea) en ik zoek dus overal achter de screensaver optie, zonder enig resultaat.

Kan iemand mij helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          ik ben hier een nieuwe laptop aan het configureren. Er draait Vista op (not my cup of tea) en ik zoek dus overal achter de screensaver optie, zonder enig resultaat.

Kan iemand mij helpen?
          Nee. Oké, da's ook weer opgelost.

Mijn PC heeft de upgrade ontvangen...nuja upgrade...'t is gewoon een compleet nieuwe PC op 1 HD na.

Specs:
          C2D E6750, Sonata III, earthwatts 500w, Asus P5k, MSI RX2600XT (passief gekoeld) en 2gb DDR2 800mhz.

Hij draait zo stil dat ik daarnet dacht dat hij uitgevallen was
          Mission complete dus.

Comment

ik ben hier een nieuwe laptop aan het configureren. Er draait Vista op (not my cup of tea) en ik zoek dus overal achter de screensaver optie, zonder enig resultaat.

Kan iemand mij helpen?
            Rechtermuisknop op bureaublad, dan aan persoonlijke voorkeuren aanpassen, en daar schermbeveiliging kiezen.
            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Kan iemand mij helpen?

Als Vista uw ding niet is, kies dan de optie Windows Klassiek. Probleem opgelost.
              Altijd al die mensen die klagen en zagen over dat besturingsprogramma ... De oplossing is zo eenvoudig.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                Rechtermuisknop op bureaublad, dan aan persoonlijke voorkeuren aanpassen, en daar schermbeveiliging kiezen.
                Why the fuck zetten ze dat nu daar ?

Achja, ik moet er gelukkig niet mee werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Als Vista uw ding niet is, kies dan de optie Windows Klassiek. Probleem opgelost.
                  Altijd al die mensen die klagen en zagen over dat besturingsprogramma ... De oplossing is zo eenvoudig.
                  dat verandert enkel de kleurtjes en niet de menukes hé

Comment

dat verandert enkel de kleurtjes en niet de menukes hé
                    De kleurtjes? Uw computer gaat er sneller door werken omdat hij minder RAM-geheugen nodig heeft voor Windows zelf.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      De kleurtjes? Uw computer gaat er sneller door werken omdat hij minder RAM-geheugen nodig heeft voor Windows zelf.
                      Hangt van je computer af of dit hinderlijk is of niet hé . Hier draait het zonder probleempjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                        Ja datte dus, iemand al geprobeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Ja datte dus, iemand al geprobeerd?
                          Dat bestaat al héél lang . Heb het enkel gebruikt op Linux en daar werkt het. Als je niets wil betalen is dat inderdaad aan te raden

Comment

• ik kende het niet.Pas iets over gelezen dat het volledig compatibel is met .dco en .xls enz, dat had ik niet verwacht. Ik denk niet dat ik bij een volgende PC office zal kopen als dat idd het geval is.

Comment

• Switch naar Linux, dan moet je niets kopen

Comment

Hangt van je computer af of dit hinderlijk is of niet hé . Hier draait het zonder probleempjes
                                Hier ook, maar sommigen kunnen gewoon niet tegen de lay-out e.d. van Vista.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                  Nee. Oké, da's ook weer opgelost.

Mijn PC heeft de upgrade ontvangen...nuja upgrade...'t is gewoon een compleet nieuwe PC op 1 HD na.

Specs:
                                  C2D E6750, Sonata III, earthwatts 500w, Asus P5k, MSI RX2600XT (passief gekoeld) en 2gb DDR2 800mhz.

Hij draait zo stil dat ik daarnet dacht dat hij uitgevallen was
                                  Mission complete dus.
                                  Dijk van een systeem, daar kan je nog een hele tijd mee voort!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Dijk van een systeem, daar kan je nog een hele tijd mee voort!
                                    Thx, dat is alvast de bedoeling ook.

Kan jij me trouwens nog een goed proggie aanraden om de temperaturen te monitoren?

Comment

• ik zoek een AVI => 3GP converter. via google vind ik alleen trails en die converteren 50% van het bestand dus dat moet ik niet hebben.
                                      iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ik zoek een AVI => 3GP converter. via google vind ik alleen trails en die converteren 50% van het bestand dus dat moet ik niet hebben.
                                        iemand?
                                        Ik veronderstel dat je "trial" bedoelt?

Gebruik "Super" om alle mogelijke formaten te converteren, het is volledig gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          Thx, dat is alvast de bedoeling ook.

Kan jij me trouwens nog een goed proggie aanraden om de temperaturen te monitoren?
                                          Rivatuner, HD Tune, nTune, RightMark Clock...
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X