Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenMisschien hoort de vraag hier niet thuis, maar ik zoek een nieuw computerscherm.
19" LCD. Niet meer, niet minder. Wat zijn de goede, wat zijn de slechte waarvoor oppassen.
Tegen welke prijs?
Thx!
Kijk eens of je een breedbeeld wilt of niet, ik persoonlijk wil niks anders meer dan breedbeeld
Als je veel films kijkt of gamet, is een snelle responstijd aangeraden (< 8ms). Let ook op de contrastratio (hoe hoger, hoe beter).
Verder kijk je best of het scherm een verstelbare voet heeft (zowel kantelbaar als in de hoogte), kan altijd handig zijn. Neem ook best een exemplaar met een DVI-poort (tenzij je pc zelf nog geen DVI-uitgang heeft).
Prijs zal rond de 250 euro liggen vermoed ik.
Ik zou eens uitkijken naar de Samsung 940BW2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenLG en Samsung zijn de betere merken als het op LCD's aankomt. Viewsonic is ook wel goed dacht ik...
Kijk eens of je een breedbeeld wilt of niet, ik persoonlijk wil niks anders meer dan breedbeeld
Als je veel films kijkt of gamet, is een snelle responstijd aangeraden (< 8ms). Let ook op de contrastratio (hoe hoger, hoe beter).
Verder kijk je best of het scherm een verstelbare voet heeft (zowel kantelbaar als in de hoogte), kan altijd handig zijn. Neem ook best een exemplaar met een DVI-poort (tenzij je pc zelf nog geen DVI-uitgang heeft).
Prijs zal rond de 250 euro liggen vermoed ik.
Ik zou eens uitkijken naar de Samsung 940BW
Ik overweeg zelfs hem weg te doen, speciaal om eentje verstelbaar in de hoogte te kopen. Nochtans verder geen klagen van dit goed scherm, het is ook nog helemaal niet oud. Zo'n lelijke verstelbare steun is ook nog een optie maar da's dus...lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichteneuh... bij XP staat dat op exact dezelfde plaats hoor, maar bon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenLG en Samsung zijn de betere merken als het op LCD's aankomt.
Prachtige kwaliteit vind je ook bij Hyundai, Iiyama en zoals je al aanhaalde Viewsonic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenThx, dat is alvast de bedoeling ook.
Kan jij me trouwens nog een goed proggie aanraden om de temperaturen te monitoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk ga gewoon via configuratiescherm naar beeldscherm2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenLG en Samsung zijn vooral de meest gemakkelijk te vinden merken... (en bij de kwaliteit van LG stel ik me vragen).
Prachtige kwaliteit vind je ook bij Hyundai, Iiyama en zoals je al aanhaalde Viewsonic.
was vroeger al 1 van de betere merken op gebied van CRT's..
ook een positief woord over hun klantendienst... kapot scherm, dode pixels/luie pixels.. ze vervangen het allemaal, en dat binnen de 24u
aan huis dus é... ge moet zelfde de moeite ni doen om nog's terug naar de winkel te lopen...
Comment
-
Bon, heb ook een probleem met mijn nieuwe ASUS V1S (Vista Business).
Het gaat hem over het afsluiten.
Het afsluiten lukt maar in de helft van de gevallen. Ik druk dus op de knop afsluiten (niet slaapstand, wel afsluiten). De computer sluit af, maar de lampjes van mn notebook blijven branden. Als ik op eender welke knop duw, gebeurt er niets. Deze situatie blijft zo'n kwartier duren, en dan start de notebook gewoon vanzelf opnieuw op, en kom ik weer in de introductiepagina.
Heeft iemand hier raad mee? Ik heb de laptop op meerdere keren 'manueel' moeten afsluiten. (met ijzerdraadje op knopje drukken).
Alvast bedankt voor het antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenBon, heb ook een probleem met mijn nieuwe ASUS V1S (Vista Business).
Het gaat hem over het afsluiten.
Het afsluiten lukt maar in de helft van de gevallen. Ik druk dus op de knop afsluiten (niet slaapstand, wel afsluiten). De computer sluit af, maar de lampjes van mn notebook blijven branden. Als ik op eender welke knop duw, gebeurt er niets. Deze situatie blijft zo'n kwartier duren, en dan start de notebook gewoon vanzelf opnieuw op, en kom ik weer in de introductiepagina.
Heeft iemand hier raad mee? Ik heb de laptop op meerdere keren 'manueel' moeten afsluiten. (met ijzerdraadje op knopje drukken).
Alvast bedankt voor het antwoord.bekend probleem
update de drivers van je graka en 't is in orde
aub: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=14562
driver en modded inf downen, de driver openen, is een extractiefile, en in de map die gecreëerd wordt de inf-file plaatsen. vervolgens de setup.exe openen in diezelfde map en klaar
check ook dit forum, als er nog problemen zouden voorkomen: http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=19 er is een aparte "V1S-ownerslounge-topic" en nog andere topics over de V1S2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Mijn probleem:
Ik heb voor op kot de oude wifi-antenne van de schoonouders gekregen. Probleem is dat niemand het wachtwoord nog weet. De vader had mij gezegd dat ik aan de instellingen zou kunnen door de router via een lan-kabel rechtstreeks met de pc te verbinden, maar dit lukt mij dus niet. De resetknop heeft ook al niets uitgehaald.
Weet iemand dus hoe je zo'n ding kraakt of het wachtwoord ervan verandert? Het gaat om een Linksys.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk BerichtenHeb je de reset knop voor meer dan 30 sec. ingedrukt?
Hier kan je misschien ook wat vinden.
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...+pasword&meta=
Heb zo ooit ook een probleem opgelost voor iemand die zichzelf helemaal buitengesloten had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk BerichtenHeb je de reset knop voor meer dan 30 sec. ingedrukt?
Hier kan je misschien ook wat vinden.
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...+pasword&meta=
als ik de pc via de kabel met mijn linksys verbind, heb ik dus geen internetverbinding. Ik geraak dan ook niet op de gegeven IP via IE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtenleek mij een zeer nuttige link, maar het werkt niet
als ik de pc via de kabel met mijn linksys verbind, heb ik dus geen internetverbinding. Ik geraak dan ook niet op de gegeven IP via IE.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenzijn de instellingen van je pc wel juist...?
Zou het te maken kunnen hebben met de proxysettings?Last edited by wotr; 02/10/2007, 20:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenDunno, mijn pc is al een maand in herstelling bij vandenborre (ben pissed) en kzit dus op mijn vriendin haar qwerty-pc.
Zou het te maken kunnen hebben met de proxysettings?
staan al je IP-instellingen op automatisch en zo?
btw: ADSL of kabel-internet?2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment