Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb carmageddon geinstalleerd op mijn pc ( gelukt )
wanneer ik het opstart komt het dos-scherm erop gevolgd door een volledig zwart scherm en dan gebeurd er .............. Niets
wanneer ik het opstart komt het dos-scherm erop gevolgd door een volledig zwart scherm en dan gebeurd er .............. Niets
Wat moet ik doen om da te doen werken??
Sounds familiar
euhm
DOS4W ofzo, is da ook geen tooltje da kan helpen ?
655360 bytes total conventional memory
655360 bytes available to MS-DOS
598880 largest executable program size
1048576 bytes total contiguous extended memory
0 bytes available contiguous extended memory
941056 bytes available XMS memory
MS-DOS resident in High Memory Area
Wat moet ik doen om da te doen werken??
Ik herinner mij dat dat een pain in the ass was om op te starten, maar dat had iets met *kuch* legale/illegale dingen te maken
Ik ga dat eens proberen straks, nu ben ik ff een koppel uur weg
Hmmm probleem na formatteren, als ik bij "systeeminformatie" kijk herkent hij mijn processor maar als 803 MHz en 256 MB geheugen.
Bij systeeminfo staat het dan weer wel juist.
Ik heb niet de indruk dat ie maar op 256 MB draait want opstarten gaat zeer vlot maar als ik iets aan het installeren ben en wil ondertussen iets anders openen is hij wel traag.
Ben wel van een externe schijf via USB bezig.
Hoe kan ik absoluut zeker weten dat hij het volledige geheugen gebruikt (2 GB) en volledige kloksnelheid ?
Tis een HP dv6025ea AMD Turion 64 X2 Mobile (TL-50).
Hmmm probleem na formatteren, als ik bij "systeeminformatie" kijk herkent hij mijn processor maar als 803 MHz en 256 MB geheugen.
Bij systeeminfo staat het dan weer wel juist.
Ik heb niet de indruk dat ie maar op 256 MB draait want opstarten gaat zeer vlot maar als ik iets aan het installeren ben en wil ondertussen iets anders openen is hij wel traag.
Ben wel van een externe schijf via USB bezig.
Hoe kan ik absoluut zeker weten dat hij het volledige geheugen gebruikt (2 GB) en volledige kloksnelheid ?
Tis een HP dv6025ea AMD Turion 64 X2 Mobile (TL-50).
Ik vind dit niet zo leuk.
CTRL-ALT-DEL geheugenmanager zegt dat misschien, anders :
Comment