Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    gewoon "mem" intippen : you can do it !

C:\>mem

655360 bytes total conventional memory
    655360 bytes available to MS-DOS
    598880 largest executable program size

1048576 bytes total contiguous extended memory
    0 bytes available contiguous extended memory
    941056 bytes available XMS memory
    MS-DOS resident in High Memory Area

C:\>

edit : Start \ Run \ cmd
    dus kheb da mem ding gedaan, er komt ook zo een lijstje op

carma start nog steeds niet op

Comment

Ik herinner mij dat dat een pain in the ass was om op te starten, maar dat had iets met *kuch* legale/illegale dingen te maken

Ik ga dat eens proberen straks, nu ben ik ff een koppel uur weg

'k wil da spel nog es zien draaien
      Tis een legeale versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
        dus kheb da mem ding gedaan, er komt ook zo een lijstje op

carma start nog steeds niet op
        Ewel, da spel kan vinden dat uw basis geheugen (dat tot 640K) niet voldoende is

Is maar een kans zene, of dat, of problemen met geluid te gebruiken, of foefelare met minder legale soft

Ik ga het ook eens proberen, zal deze avond weten te vermelden, en misschien stuur ik u wel een filetje op ofzo

Comment

Tis een legeale versie
          Volledig ? Proficiat !

Comment

Tis een legeale versie
            Zoek toch maar 's naar een no-cd crack.
            Ik dacht dat je 't dan wel onder XP kon spelen.
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

CTRL-ALT-DEL geheugenmanager zegt dat misschien, anders :

Sysinternals / process explorer
              Fysiek geheugen, Totaal: 261668 kB.

Das niet goed, hoe los ik dat in godsnaam op ?

Bij Sysinfo staat er dan wel 2 GB.

Kvind het wel enorm raar, aangezien er 2 latjes van 1 GB in zitten en hij kent maar 256 MB.
              Last edited by ; 29/10/2007, 17:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                Fysiek geheugen, Totaal: 261668 kB.

Das niet goed, hoe los ik dat in godsnaam op ?

Bij Sysinfo staat er dan wel 2 GB.

Kvind het wel enorm raar, aangezien er 2 latjes van 1 GB in zitten en hij kent maar 256 MB.
                Welke service pack heb je ?

Comment

Welke service pack heb je ?
                  Is XP PRO SP2, allesinds dat stond op de .ISO toch.

Volledig legaal gedowload van MA3D.

Comment

• Ik heb een serieus probleem met mijn laptop. Ik heb die ooit eens laten vallen (in de stoffen valies), en een half jaar erna brak één scharnier van het scherm gewoon doormidden. Door het vele gebruik (met slechts één werkende scharnier) is gisteren de tweede scharnier ook doormidden gebroken. Nu kan ik mijn laptop enkel gebruiken als ik het scherm ergens tegen laat rusten, anders "valt" dat naar achter.

Hij is 3 jaar oud, wat zou ik ermee doen? Gewoon een nieuwe pc halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Ik heb een serieus probleem met mijn laptop. Ik heb die ooit eens laten vallen (in de stoffen valies), en een half jaar erna brak één scharnier van het scherm gewoon doormidden. Door het vele gebruik (met slechts één werkende scharnier) is gisteren de tweede scharnier ook doormidden gebroken. Nu kan ik mijn laptop enkel gebruiken als ik het scherm ergens tegen laat rusten, anders "valt" dat naar achter.

Hij is 3 jaar oud, wat zou ik ermee doen? Gewoon een nieuwe pc halen?

Een kapotte laptop van hetzelde type kopen en dan een transplantatie doen ? Ik zou er niet aan willen beginnen, maar als ge een PC verkoper kent die het wel wil ...

Comment

Is XP PRO SP2, allesinds dat stond op de .ISO toch.

Volledig legaal gedowload van MA3D.
                        OK, da's al goed

Hoe download ge legaal een MicroSoft OS ? Da's een nieuw concept voor mij ?!

Comment

• Als student kan dat via Signpost (MA3D), natuurlijk enkel als je hogeschool of universiteit daar mee instapt.

Comment

Als student kan dat via Signpost (MA3D), natuurlijk enkel als je hogeschool of universiteit daar mee instapt.
                            €65 voor Vista Ultimate
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Is de nieuwe Aldi laptop goed voor zijn geld? (€ 799)

Een vriendin van mij wilt een laptop kopen voor school.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                €65 voor Vista Ultimate
                                Ik wil Vista nog niet voor niks. Blij dat ik dat niet gedaan heb. Binnen een jaar wil ik er nog eens over nadenken, maar nu loopt dit beestje zo goed op XP dat ik problemen zou gaan zoeken met een overstap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                  Is de nieuwe Aldi laptop goed voor zijn geld? (€ 799)

Een vriendin van mij wilt een laptop kopen voor school.
                                  oudere processor (geen Santa Rosa-platform) en geen externe grafische kaart, voor de rest zie ik geen negatieve punten. wel opletten, medions worden nogal graag warm...
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                    oudere processor (geen Santa Rosa-platform) en geen externe grafische kaart, voor de rest zie ik geen negatieve punten. wel opletten, medions worden nogal graag warm...
                                    Maar dat is niet echt nodig voor simpele schoolapplicaties? Of heb je op die moment betere laptops voor dat geld? (moet minstens 4 jaar meegaan (liefst nog langer zelfs))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                      Maar dat is niet echt nodig voor simpele schoolapplicaties? Of heb je op die moment betere laptops voor dat geld? (moet minstens 4 jaar meegaan (liefst nog langer zelfs))
                                      die is nu al verouderd

maar nee, serieus. schoolapplicaties? wat voor? echt zware programma's ga je toch niet moeten proberen. (alhoewel, de laptop heeft wel 2GB RAM natuurlijk...)

externe grafische kaart is het beste voor in Vista, met al die grafische prutsen..., maar ja, ze verkopen nog laptops met onboard graka's en vista, dus 't zal wel werken zeker?

betere laptops voor dat geld? dat zal niet vermoed ik, prijs van een medion ligt altijd lager dan een vergelijkbare Acer of zo.
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik zit heir met een probleempje.

Heb eindelijk de knoop doorgehakt en me een wide LCD gekocht om dual view te kunnen doen met mijn laptop.
                                        Scherm was koopje, supergoed qua beeld, ...

MAAR

ik merk een soort beweging in het beeld, een soort zichtbaar refreshen, als ik vanuit een bepaalde hoek kijk, en dit vooral bij effen kleuren.

Dit heb ik ook met onze DELL 21 incher, dus ligt niet aan het scherm.

Hoogstwaarschijnlijk aan de drivers.

Mijn Vaio is een FE48M ( standaard Vista ) dus ik heb geen xp drivers en doe het dus met oude XP drivers voor mijn video.

Echter als ik wil updaten van de nvidia site, heb ik neit de benodigde hardware, met andere woorden ik MOET VAIO drivers gebruiken ( die al lang niet meer geupdate zijn voor xp )

Iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Ik zit heir met een probleempje.

Heb eindelijk de knoop doorgehakt en me een wide LCD gekocht om dual view te kunnen doen met mijn laptop.
                                          Scherm was koopje, supergoed qua beeld, ...

MAAR

ik merk een soort beweging in het beeld, een soort zichtbaar refreshen, als ik vanuit een bepaalde hoek kijk, en dit vooral bij effen kleuren.

Dit heb ik ook met onze DELL 21 incher, dus ligt niet aan het scherm.

Hoogstwaarschijnlijk aan de drivers.

Mijn Vaio is een FE48M ( standaard Vista ) dus ik heb geen xp drivers en doe het dus met oude XP drivers voor mijn video.

Echter als ik wil updaten van de nvidia site, heb ik neit de benodigde hardware, met andere woorden ik MOET VAIO drivers gebruiken ( die al lang niet meer geupdate zijn voor xp )

Iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?
                                          probeer deze eens:

driver en modded inf downloaden, eerst de driver uitpakken (is een .exe, maar 't is een extractie-bestand), dan die inf kopieren en vervangen in die uitgepakte map en dan de setup.exe runnen.
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X