Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke anti-spyware-programma raden jullie aan?

Ad-Aware, Windows Defender, iets anders, helemaal niets?

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
      Welke anti-spyware-programma raden jullie aan?

Bedankt
      Ad-aware en Spybot kan ik aanraden

Comment

• Hitman Pro 2.

HitmanPro cleans malware, viruses, trojans, keyloggers, rootkits, trackers, ransomware and spyware while HitmanPro.Alert provides continuous scanning in real time.

ik vind wel het handigst als hij de trailversies (van Spysweeper o.a.) niet mee installeert, na een tijdje gebruik je die toch niet meer.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Niet echt autogerelateerd, maar ik ga de vraag hier toch eens stellen:

Ik heb een demo van Halo op PC staan. Nu draai ik die met Vista, maar regelmatig werkt het spel niet. Ik doe niets speciaals om het spel wel te laten werken. Geen idee waar het kan aan liggen. Iets dat op de achtergrond draait mss?
          Software die ik recent heb toegevoegd: deze van een Logitech-controller (PS-lookalike) en van een Logitech MX 518 game-muis.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
            Welke anti-spyware-programma raden jullie aan?

Bedankt

Ik gebruik Bit Defender, gewoon omdat ik gehoord heb dat een uitstekend programma is. Schijnt goed te scoren in tests, maar ik ben geen kenner.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• situatie : laptop met vista op, 1 maand geleden gekocht
              ik probeerde een tijdje geleden mijne sony-cam erop aan te sluiten >>> lukt niet, sony gaat alleen met xp enzo
              sindsdien gaat vista wat hakerig draaien

daarna wou ik een prijslijst van benz zien...is met adobe, maar ik wou dat niet installeren dus geweigerd
              spel draait zich na een tijd helemaal vast

wou online via de windows-site herstellen, micriosogft zegt dat ik een illegale kopie heb, wat niet kan volgens mij

systeemhersteller-cd's geprobeerd, wist volledige schijf zegt die maar dat maakt ni uit
              loopt die laptop tijdens het heerrstellen telkens vast op iets van een corrupt adobe-file

ook wil de odd, of zoeits, ni starten

moet laptop terug binnen bij verkoper...idonow, maar nu doet die nix meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                wou online via de windows-site herstellen, micriosogft zegt dat ik een illegale kopie heb, wat niet kan volgens mij
                Behalve de rest van je verhaal ben ik net hetzelfde tegengekomen: mijn laptop blokkeerde ineens op de trein en toen ik eindelijk thuiskwam en via internet mijn productcodes ververst heb verschijnt op mijn bureaublad de melding dat ik een illegale versie van Windows Vista heb, ook al is dit bij mijn weten niet zo (komt van Vandenborre).

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Is het geen filmpje dat je eerder bekeek of een geluidsfragment? Het kan zijn dat je een programma afsluit maar dat het op de achtergrond actief blijft. Ik heb dat gehad met WMP 11, dan moet je het via taakbeheer uitschakelen.
                Dat probleem heb ik tegenwoordig ook af en toe. bij afsluiten van WMP blijft hij gewoon doorspelen. Kan dit probleem opgelost worden?
                Ik speelde dan gewoon een ander bestand af, en drukte op stop alvorens af te sluiten.

Comment

• Bij mij ook dikke misserie met vista(met programma's die niet werken etc)
                  Ik heb er terug xp opgezet en alle problemen zijn van de baan...

Comment

• ik heb de xp van een medion pc er proberen op te zetten maar die loopt ook vast omdat die cd aan de medion-pc zit gekoppeld

morgen gaat die binnen, ik hoor bij iedereen geklaag over vista en vastlopende harde schijven

Comment

• Ik ben echt één van de weinige die GEEN problemen heeft met vista. Bij mij gaat alles snel, loopt niets vast, alles werkt. Mij hoor je niet klagen. Maar als ik soms hoor wat andere mensen daar allemaal mee voorhebben, je zou voor minder zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                        Ik ben echt één van de weinige die GEEN problemen heeft met vista. Bij mij gaat alles snel, loopt niets vast, alles werkt. Mij hoor je niet klagen. Maar als ik soms hoor wat andere mensen daar allemaal mee voorhebben, je zou voor minder zijn.
                        idem
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik zit met een printerprobleem. Mijn bestanden komen steeds in de wachtlijst te staan, maar worden niet afgedrukt. Kan er me iemand zeggen hoe ik aan de map met de printtaken geraak, zodat ik deze is kan opschonen en printers weer in werking kan krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                            Ik zit met een printerprobleem. Mijn bestanden komen steeds in de wachtlijst te staan, maar worden niet afgedrukt. Kan er me iemand zeggen hoe ik aan de map met de printtaken geraak, zodat ik deze is kan opschonen en printers weer in werking kan krijgen.
                            als je print komt er normaal gezien een printicoontje in je taakbalk staan, naast de klok, rechtsvanonder... als je daar op klikt kan je de taken zien.

en anders start => configuratiescherm => printers & hardware => printers...
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                              als je print komt er normaal gezien een printicoontje in je taakbalk staan, naast de klok, rechtsvanonder... als je daar op klikt kan je de taken zien.

en anders start => configuratiescherm => printers & hardware => printers...
                              ja, dat weet ik maar als je een printtaak doorvoert wordt er normaal een tijdelijk bestand aangemaakt en ik denk dat hij bij die bestanden een beetje vastloopt, die bestanden zou ik dus eens willen opschonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                ja, dat weet ik maar als je een printtaak doorvoert wordt er normaal een tijdelijk bestand aangemaakt en ik denk dat hij bij die bestanden een beetje vastloopt, die bestanden zou ik dus eens willen opschonen.
                                ah die... nope, geen idee waar die staan sorry. zou normaal gezien bij de volgende reboot er niet meer mogen zijn volgens google...
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Niet echt autogerelateerd, maar ik ga de vraag hier toch eens stellen:

Ik heb een demo van Halo op PC staan. Nu draai ik die met Vista, maar regelmatig werkt het spel niet. Ik doe niets speciaals om het spel wel te laten werken. Geen idee waar het kan aan liggen. Iets dat op de achtergrond draait mss?
                                  Software die ik recent heb toegevoegd: deze van een Logitech-controller (PS-lookalike) en van een Logitech MX 518 game-muis.
                                  Niemand?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• probeer het anders eens in XP SP2-modus uit te voeren... rechtermuisklik => eigenschappen => compabiliteit
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                      probeer het anders eens in XP SP2-modus uit te voeren... rechtermuisklik => eigenschappen => compabiliteit
                                      Dat helpt niet.

Edit:
                                      Het systeem heeft het altijd over "gathering exception data". Geen idee of dat kan helpen.
                                      Last edited by Beta; 08/11/2007, 17:26.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik denk eigenlijk dat het spel niet compatibel is met Vista. Of toch niet altijd. Of zoiets.
                                        Windows raadt me altijd aan een upgrade van het programma te doen, maar die is er natuurlijk niet.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hallo,

ik zit met volgend probleemje.

Blijkbaar is er een virus m'n computer aan het aanvallen.
                                          Maar Norton Antivirus doet z'n werk naar behoren.
                                          Volgend ding valt mij constant lastig : trojankill en av daarachter
                                          't vervelende is dat hij dit virus vandaag dus al een aantal keer
                                          heeft moeten verwijderen. Is bezig sinds dinsdag.

Bestaat er nergens een programmatje die sterker is
                                          zodat ik niet om de 2 uur m'n computer moet laten scannen.
                                          En een live-update uitvoeren bij norton lukt ook niet.

Groeten
                                          Gilles

Comment

Working...
                                          X