Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
    is't gelukt?
    spreek me anders nekeer aan op msn

is trouwens het vorig model nano
    Kheb er geen tijd meer voor gehad, met de examens nu, zal me er in de week nog eens mee bezighouden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      iTunes geïnstalleerd, nummers vanop pc laden in, maar hoe nu op iPod krijgen?
      syncroniseren... staat wel ergens bij opties..
      ge kunt mappen automatisch syncroniseren, of handmatig lied per lied..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
        syncroniseren... staat wel ergens bij opties..
        ge kunt mappen automatisch syncroniseren, of handmatig lied per lied..
        Je bent een (zwarte) engel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          verkopen en een fatsoenlijke mp3-speler kopen
          hier onze "apple-hater"

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Nope, dit is wat ik heb gekregen vanmiddag:

oortjes,usb-kabel,instructieboekje (wat'k al 10 keer doorgelezen heb) wat stickers en dan zo'n wit plastiek dingetje waar de nano inpast, maar niet fatsoenlijk blijft staan (geen dock allesinds, denk ik).
          Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Duh moet je Itunes installeren

Itunes installeren -> alle muziek die je op je Ipod wilt in je Itunes Bibliotheek zetten -> Ipod aansluiten (mag al aangesloten zijn) en dan -> synchroniseren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Duh moet je Itunes installeren

Itunes installeren -> alle muziek die je op je Ipod wilt in je Itunes Bibliotheek zetten -> Ipod aansluiten (mag al aangesloten zijn) en dan -> synchroniseren
            Dat stond niet in da boekske

Comment

• Boekjes moet je ook nooit lezen, gewoon inpluggen, zien of het past en proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Gewoon aansluiten en sync-en.

Comment

• Zijn er hier al mensen met Mac OS 10.5 aka Leopard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                    Deze computer > Extra > Mapopties > "Algemene taken in mappen weergeven" aanvinken
                    Dat staat aan

Comment

• Is da mogelijk om Itunes op m'n verwisselbare harde schijf te installeren zodat ik het zowel op m'n pc als laptop zou kunnen draaien?

Comment

• Heb je windows of mac?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                          Is da mogelijk om Itunes op m'n verwisselbare harde schijf te installeren zodat ik het zowel op m'n pc als laptop zou kunnen draaien?
                          goh, gaat dat niet met die U3-sticks van Sandisk?
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                            Heb je windows of mac?
                            Kheb windows. Volgens mij worden er bij een installatie hoe dan ook op de c schijf een paar dingen weggeschreven (onder system.... enzovoort) en zou da dus niet gaan....

Maar tzou handig zijn moest het wel gaan...

Comment

Is da mogelijk om Itunes op m'n verwisselbare harde schijf te installeren zodat ik het zowel op m'n pc als laptop zou kunnen draaien?
                              ik heb op mijn pc en laptop itunes staan, maar mijn muziek staat op mijn externe schijf.
                              Ik heb alles via een librabry gedaan, dus als ik mijn schijf er niet aanhangt kan dat ding niets spelen omdat hij het liedje niet kan vinden.
                              Is een soort hotlinking maar je spaart wel op je laptop en desktop pc schijfruimte uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                goh, gaat dat niet met die U3-sticks van Sandisk?
                                Kheb juist een harde schijf van 500Gig gekocht en kvrees dat die niet U3 is... Dju

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                  ik heb op mijn pc en laptop itunes staan, maar mijn muziek staat op mijn externe schijf.
                                  Ik heb alles via een librabry gedaan, dus als ik mijn schijf er niet aanhangt kan dat ding niets spelen omdat hij het liedje niet kan vinden.
                                  Is een soort hotlinking maar je spaart wel op je laptop en desktop pc schijfruimte uit
                                  Mmm, kga da dan ook es proberen deze namiddag. En je kan dan vanop beiden je Ipod updaten en muziek in Itunes(of die libery) steken?

Comment

• vandaag is mijn toshiba laptop voor de 33e dag in herstelling
                                    gisteren is een maat van mij zijn vista-laptop ook vastgelopen

we zijn al met 5

Comment

Mmm, kga da dan ook es proberen deze namiddag. En je kan dan vanop beiden je Ipod updaten en muziek in Itunes(of die libery) steken?
                                      ja, want ik doe het ook
                                      zowel met mijn windhoos-pc als met mijn mac

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        vandaag is mijn toshiba laptop voor de 33e dag in herstelling
                                        gisteren is een maat van mij zijn vista-laptop ook vastgelopen

we zijn al met 5
                                        Vandenborre? Leve de Just-In-Time: niets in voorraad en alle stukken moeten nog besteld worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                        Kheb juist een harde schijf van 500Gig gekocht en kvrees dat die niet U3 is... Dju
                                        Wat is U3? Want ik wou ook wel eens een nieuwe HD kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Wat is U3? Want ik wou ook wel eens een nieuwe HD kopen...
                                          Awel khad er ook nog nooit van gehoord. Ma volgens hetgeen ik op het net heb gevonden is het volgens mij het volgende: Met een klassieke usb-stick kan je alleen bestanden te bewaren. Met een model dat U3 heeft is het ook mogelijk om programma's te draaien vanop die stick. Alléé das tgeen wat ik dnek dat het is.

Comment

Working...
                                          X