Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
oortjes,usb-kabel,instructieboekje (wat'k al 10 keer doorgelezen heb) wat stickers en dan zo'n wit plastiek dingetje waar de nano inpast, maar niet fatsoenlijk blijft staan (geen dock allesinds, denk ik).
iTunes geïnstalleerd, nummers vanop pc laden in, maar hoe nu op iPod krijgen?
Duh moet je Itunes installeren
Itunes installeren -> alle muziek die je op je Ipod wilt in je Itunes Bibliotheek zetten -> Ipod aansluiten (mag al aangesloten zijn) en dan -> synchroniseren
Itunes installeren -> alle muziek die je op je Ipod wilt in je Itunes Bibliotheek zetten -> Ipod aansluiten (mag al aangesloten zijn) en dan -> synchroniseren
Kheb windows. Volgens mij worden er bij een installatie hoe dan ook op de c schijf een paar dingen weggeschreven (onder system.... enzovoort) en zou da dus niet gaan....
Is da mogelijk om Itunes op m'n verwisselbare harde schijf te installeren zodat ik het zowel op m'n pc als laptop zou kunnen draaien?
ik heb op mijn pc en laptop itunes staan, maar mijn muziek staat op mijn externe schijf.
Ik heb alles via een librabry gedaan, dus als ik mijn schijf er niet aanhangt kan dat ding niets spelen omdat hij het liedje niet kan vinden.
Is een soort hotlinking maar je spaart wel op je laptop en desktop pc schijfruimte uit
ik heb op mijn pc en laptop itunes staan, maar mijn muziek staat op mijn externe schijf.
Ik heb alles via een librabry gedaan, dus als ik mijn schijf er niet aanhangt kan dat ding niets spelen omdat hij het liedje niet kan vinden.
Is een soort hotlinking maar je spaart wel op je laptop en desktop pc schijfruimte uit
Mmm, kga da dan ook es proberen deze namiddag. En je kan dan vanop beiden je Ipod updaten en muziek in Itunes(of die libery) steken?
Wat is U3? Want ik wou ook wel eens een nieuwe HD kopen...
Awel khad er ook nog nooit van gehoord. Ma volgens hetgeen ik op het net heb gevonden is het volgens mij het volgende: Met een klassieke usb-stick kan je alleen bestanden te bewaren. Met een model dat U3 heeft is het ook mogelijk om programma's te draaien vanop die stick. Alléé das tgeen wat ik dnek dat het is.
Comment