Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ! dringend !

op mijn laptop heb ik met Intervideo WinDVD Player wel beeld maar geen geluid als ik een DVD wil afspelen

weet iemand waaraan dit ligt en hoe ik het kan oplossen???

Edit: hetzelfde probleem in Windows Media Player !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Geluid aanzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
        Gisteren kreeg ik bij het opstarten een blauw scherm met als foutcode unmountable boot volume. Ik heb het wel kunnen oplossen maar weet iemand wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn?
        Als je een bluescreen krijgt, moet je helemaal onderaan de pagina kijken en de verschillende getallen noteren.

Daaruit kan je veel meer uit afleiden

bv 0x0000000, 0x0q321fsq , ..... en dat dan even in google gooien

Comment

• Hexadecimale cijfers/letters gaan maar tot F hoor.
          't Is gewoon een verkorte notatie van de binaire schrijfwijze door telkens vier digits door één cijfer/letter voor te stellen.

Eventjes ter informatie.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            ! dringend !

op mijn laptop heb ik met Intervideo WinDVD Player wel beeld maar geen geluid als ik een DVD wil afspelen

weet iemand waaraan dit ligt en hoe ik het kan oplossen???

Edit: hetzelfde probleem in Windows Media Player !
            juiste codec installeren, jij fimlpjeskijker.
            Wat is de juiste? G-spot is een goed softwareke daarvoor. 'k Heb dat tooltje waarschijnlijk ooit gevonden toen ik op zoek was naar iets anders

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              juiste codec installeren, jij fimlpjeskijker.
              Wat is de juiste? G-spot is een goed softwareke daarvoor. 'k Heb dat tooltje waarschijnlijk ooit gevonden toen ik op zoek was naar iets anders
              Inderdaad, vergeet al die MS en Apple shit :

G-spot voor codec herkenning
              VLC voor af te spelen

Comment

• Als je VLC hebt, heb je g-spott niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Als je VLC hebt, heb je g-spott niet nodig
                  LOL ja, in feite is da juist ...

Comment

• VLC
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                      VLC
                      Hmm, doet me eraan denken, dat ik dat terug moet installen ...

Zit hier weer met fokking zwarte filmjes, ff zien of VLC nog steeds zo goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Hmm, doet me eraan denken, dat ik dat terug moet installen ...

Zit hier weer met fokking zwarte filmjes, ff zien of VLC nog steeds zo goed is.
                        Hmm, VLC heeft wel een ander probleem : heeft extreme last van ghosting, en mijn huidige speler (iets van Creative) niks

Comment

• Totaal iets anders, maar handig voor de mensen die niet graag last hebben van spam en dergelijke shit :

Je kan een dummy email-account openen bij Yahoo of weet ik veel wat, maar probleem is dat dat op zich vaak al als verdacht kan overkomen.

Maar je hebt zoiets als aliassen, op een gewone account, Telenet bvb.
                          Je stelt een alias in, die er een beetje serieus uitziet, maar die afwijkt van uw naam (een tikfout bvb.)

Je gebruikt dat dan, op plaatsen waar je weet dat er spam gaat volgen. Moest het toch interessante mail zijn (wat te betwijfelen valt), zorg dan dat je die dingen bewaart.

In het andere (normale) geval, wis die alias gewoon, en maak een andere.

Comment

• bon ik zit met een probleem... blijkbaar is er een bepaalde file te kort ofzo... kan ik die ergens downloaden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                              bon ik zit met een probleem... blijkbaar is er een bepaalde file te kort ofzo... kan ik die ergens downloaden?

http://www.google.be/search?hl=nl&q=...+download&meta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Totaal iets anders, maar handig voor de mensen die niet graag last hebben van spam en dergelijke shit :

Je kan een dummy email-account openen bij Yahoo of weet ik veel wat, maar probleem is dat dat op zich vaak al als verdacht kan overkomen.

Maar je hebt zoiets als aliassen, op een gewone account, Telenet bvb.
                                Je stelt een alias in, die er een beetje serieus uitziet, maar die afwijkt van uw naam (een tikfout bvb.)

Je gebruikt dat dan, op plaatsen waar je weet dat er spam gaat volgen. Moest het toch interessante mail zijn (wat te betwijfelen valt), zorg dan dat je die dingen bewaart.

In het andere (normale) geval, wis die alias gewoon, en maak een andere.
                                Is een manier, maar ik laat gewoon alles binnenkomen en ik duid de spam aan als die er is. Wordt volgende keer mooi gefilterd. Ik breng redelijk veel tijd door op het Internet, en ik heb echt weinig last van spam. Heb een e-mail account of 4 (@telenet, @live, @yahoo en @gmail), en gebruik elk adres voor bepaalde doelen. Officiële zaken gaan via @telenet (PayPal, registraties bij webshops, eBay, ..), forum accounts via @live (zodat ik bericht krijg via msn als ik nieuwe mail heb daarop), nieuwsbrieven op @yahoo (als ik zin heb om wat nieuwsbrieven te lezen kan ik dat gericht doen) en alle andere zaken op @gmail. En dat werkt goed voor mij

Comment

• Gezocht : Iemand die mij een volledig nieuwe setup kan verkopen. (op factuur!)

Laptop (die goed genoeg is om een paar jaar mee te gaan-17" scherm), HD met mediabediening voor rechtreekse aanlsuiting versterker/TV (500GB/1TB), netwerk bij mij thuis installeren, enz, enz...
                                  Ook indien mogelijk een PS3 op de factuur zetten als backup ofzo...

De bedoeling is dan dat ik zowel films als muziek kan spelen via mijn versterker/TV, draadloos kan werken met mijn laptop (HD bedienen, printer...) ...

Ben al drie winkels binnengestapt maar blijkbaar is zoiets te min om een offerte op te maken, ik wacht ondertussen al 3 weken op antwoord...
                                  www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                    Gezocht : Iemand die mij een volledig nieuwe setup kan verkopen. (op factuur!)

Laptop (die goed genoeg is om een paar jaar mee te gaan-17" scherm), HD met mediabediening voor rechtreekse aanlsuiting versterker/TV (500GB/1TB), netwerk bij mij thuis installeren, enz, enz...
                                    Ook indien mogelijk een PS3 op de factuur zetten als backup ofzo...

De bedoeling is dan dat ik zowel films als muziek kan spelen via mijn versterker/TV, draadloos kan werken met mijn laptop (HD bedienen, printer...) ...

Ben al drie winkels binnengestapt maar blijkbaar is zoiets te min om een offerte op te maken, ik wacht ondertussen al 3 weken op antwoord...
                                    probeer het hier eens:

ITWare - We staat al jaren bekend om onze uitstekende service.

2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• CODIMA is de speciaalzaak voor pc's, laptops , GAME PC's , onderdelen , herstellingen , printers en alle multimedia toebebehoren. GRATIS verzending vanaf 100 € in België.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Tja, dat zijn PC winkels...
                                        Klikken en bestellen.
                                        Maar ik zou niet weten wat bij wat past en welk nu eigenlijk goed is voor hetgeen ik ermee ga/wil doen...
                                        Iemand die me te woord zou staan zou beter zijn denk ik...
                                        www.perfectshine.be

Comment

• Heeft iemand een idee hoe ik sneller kan inloggen op msn live messenger? Ik heb namelijk al meer als een jaar het probleem dat msn zéér traag inlogt, soms duurt het wel 2 minuten voor ik aangemeld ben. Ik gebruik windows live messenger 8.1 en ik heb live call ook al uitgeschakelt (op aanraden van een of ander forum).

Alvast bedankt!

Edit : Ik heb het probleem al opgelost denk ik, ik heb mijn pc eens gedefragmenteerd . Inloggen gaat weer normaal
                                          Last edited by ; 03/02/2008, 12:52.

Comment

Working...
                                          X