Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en als ik die site's die jullie hier plaatsen aanklik is het ook direkt gedaan ,
constant moet ik hier opnieuw de site openen
Als ik jou was, zou ik toch eerst een systeemherstel uitvoeren.
Kies wel een datum van herstelpunt waarvan je zeker bent dat de problemen zich nog niet voordeden.
Kies wel een datum van herstelpunt waarvan je zeker bent dat de problemen zich nog niet voordeden.
toerke, als je niks van die programma's kan downloaden, download ze dan eerst op een andere pc en zet ze d.m.v. een usb-stick over op je probleempc en installeer ze dan
toerke, als je niks van die programma's kan downloaden, download ze dan eerst op een andere pc en zet ze d.m.v. een usb-stick over op je probleempc en installeer ze dan
a oke , morgen aan mijn schoonvader vragen voor dat op zijne PC te doen
systeemherstel gedaan en op het eerste gezicht is het probleem opgelost
bedankt he Karin voor de hulp , je hebt er ene tegoed
Bij het invoegen van foto's heb ik dat ook al gehad, maar voor de rest geen probleem hoor.
Heb je dat voor wanneer je meerdere posts quote?
nope, kijk maar: ik kan geen smiley's meer gebruiken, geen lettertype meer aanpassen, niet meer op het "quick-reply" klikken... edit: en blijkbaar kan ik ook geen alinea's meer maken door op enter te drukken
nope, kijk maar: ik kan geen smiley's meer gebruiken, geen lettertype meer aanpassen, niet meer op het "quick-reply" klikken... edit: en blijkbaar kan ik ook geen alinea's meer maken door op enter te drukken
Ga eens naar User CP/Edit Options en kijk of je Enhanced Interface - Full WYSIWYG Editing hebt gekozen.
Voor school moeten we een groepswerk maken, en we zouden dit met een inleidingsfilmpje in flash willen doen.
Enige probleem is dat flash niet geïnstalleerd is op de pc's bij ons op school.
Is er geen mogelijkheid om flash player te installeren op een memorystick?
We zouden het ook kunnen omzetten naar avi maar ik vrees dat we dan veel kwaliteitsverlies gaan hebben
Voor school moeten we een groepswerk maken, en we zouden dit met een inleidingsfilmpje in flash willen doen.
We zouden het ook kunnen omzetten naar avi maar ik vrees dat we dan veel kwaliteitsverlies gaan hebben
Iemand een oplossing?
flash installeren op de pc's in 't school? veel werk is dat niet hé...
Iemand een oplossing?
Wordt de installatie geblokkeerd?
Anders gewoon naar de site van adobe gaan. Daar kan je hem gratis downloaden...
Comment