Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat dit anders eens lopen:

Don’t let your system get infected. Detect and remove viruses, worms, spyware, and other malicious threats for free. Start your free scan – it’s easy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
      Hallo,

ik zit met volgend probleemje.

Blijkbaar is er een virus m'n computer aan het aanvallen.
      Maar Norton Antivirus doet z'n werk naar behoren.
      Volgend ding valt mij constant lastig : trojankill en av daarachter
      't vervelende is dat hij dit virus vandaag dus al een aantal keer
      heeft moeten verwijderen. Is bezig sinds dinsdag.

Bestaat er nergens een programmatje die sterker is
      zodat ik niet om de 2 uur m'n computer moet laten scannen.
      En een live-update uitvoeren bij norton lukt ook niet.

Groeten
      Gilles
      norton is dan ook brol.

probeer Avast AntiVir of AVG 7.5 eens.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 1. Ben ondertussen Trend Micro aan het laten lopen

2. Zal zeggen tegen Norton dat het brol is

3. Volgende melding krijgen we dus op het scherm

" Warning potential spyware operation "

Your computer is making unauthorized copies of your
        system and internet files. Run full scan to prevent
        any unauthorized acces to your files

4. Dus dan laat ik dan iedere keer die BROL norton
        mijne computer eens scannen

Comment

• je moet je niet aangevallen voelen. ik zeg gewoon de waarheid.
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• M3'er ik voel me helemaal niet aangevallen.
            In tegenstelling tot mijn computer.
            Ik dacht dat norton goed was , niet dus

Ik heb nu trend micro al 2 keer laten lopen ,
            maar halfweg stopt ineens het programma.

Zal het nu nog een 3e keer proberen.
            Hopelijk meer geluk

Comment

• ah, dan had ik het verkeerd opgenomen
              2015 BMW F11 520dA

Comment

• Nu krijg ik als ik het programma trendmicro
                laat lopen volgende foutmelding :

" The malware or grayware database is outdated "

En krijg ik een error page.

Ik zal die AVG 7.5 eens proberen

Comment

• maar trendmicro is eigenlijk anti-spyware... AVG is weldegelijk een anti-virus
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• iemand een idee welke poorten MSN gebruikt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                      iemand een idee welke poorten MSN gebruikt ?
                      found it

389 : TCP MSN NetMeeting
                      522 : TCP MSN NetMeeting
                      1024 : UDP MSN NetMeeting (ports 1024 - 65535)
                      1366 MSN Messenger
                      1367 MSN Messenger
                      1503 : TCP MSN NetMeeting Whitebord and Application Sharing
                      1720 : TCP MSN NetMeeting
                      1731 : TCP MSN NetMeeting
                      1838 : TCP MSN Messenger (Gamevoice)
                      1863 : TCP/UDP MSN Messenger primary (incoming)
                      2300 : TCP/UDP MSN Gaming Zone DX (incoming) - ports 2300-2400
                      2880 : TCP MSN Gaming Zone (ports 2880-29000). Caution: all ports open will become a security problem!
                      3389 : TCP MSN/Microsoft RDP (Remote Desktop Protocol) for Remote Assistance
                      5004 : UDP MSN Messenger, ports 5004-65535. Used for AUDIO and VIDEO. Caution: securty risc! Do not open ALL these ports!
                      5004 : UDP MSN messenger (dynamically uses a port in this range 5004 ? 65535 - requires uPNP in your NAT router and/or firewall). Used for AUDIO and VIDEO. See Microsoft website for details.
                      5190 : UDP MSN Messenger (incoming)
                      6667 : TCP MSN Gaming Zone (incoming)
                      6891 : TCP MSN Messenger Filetransfer (incoming) - ports 6891 - 6900, one port per file transfer
                      6901 : TCP/UDP MSN Messenger Voice Telephony (incoming)
                      28800 : TCP MSN Gaming Zone (incoming) - ports 28800 to 29000
                      47624 : TCP MSN Gaming Zone DX (incoming)

Comment

found it
                        Jawadde, eentje was pecies niet genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                          Jawadde, eentje was pecies niet genoeg
                          ik ben gulzig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                            Sinds daarstraks wil m'n pc mijn externe hdd niet meer openen. Het duurt een tijdje voor hij in de lijst staat en als ik er dan op klik, loopt het gewoon vast en moet ik de taak beëindigen. Hij laat ook alleen "Lokaal station (H: )" als naam zien en niet de naam die m'n hdd voordien had.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

edit: Als ik op de snelkoppeling klik naar het programma dat ik geïnstalleerd heb op die schijf, dan kan hij het openen. Schijf staat ook in het lijstje om hardware veilig te verwijderen.
                            Nog steeds niet opgelost. Daarstraks wou ik de schijf via systeembeheer formateren, maar zelfs dan loopt hij vast. Bestaat er nog een andere manier?

Comment

Nog steeds niet opgelost. Daarstraks wou ik de schijf via systeembeheer formateren, maar zelfs dan loopt hij vast. Bestaat er nog een andere manier?
                              Heb je de schijf al geprobeerd op een andere PC ?

Comment

ik ben gulzig
                                Gij zo niet, MSN wel

Comment

Heb je de schijf al geprobeerd op een andere PC ?
                                  Ik heb het ook al in school aangesloten, op meerdere computers, maar daar heb ik hetzelfde probleem.

Comment

Ik heb het ook al in school aangesloten, op meerdere computers, maar daar heb ik hetzelfde probleem.
                                    Geen overactieve virusscanner die gelijk zot grote (zip)files begint te scannen ?

Heb je die PC al eens een paar uur zijn ding laten doen ?

Heb je sinds een bepaald moment geen bepaalde files op die HD gezet, waarna ie moeilijk deed ?

Comment

Geen overactieve virusscanner die gelijk zot grote (zip)files begint te scannen ?

Heb je die PC al eens een paar uur zijn ding laten doen ?

Heb je sinds een bepaald moment geen bepaalde files op die HD gezet, waarna ie moeilijk deed ?
                                      Ik heb de dag voor hij zijn kuren kreeg de installatiebestanden van Paintshop Pro erop gezet. Vlak na de installatie kon ik alles nog doen met de schijf. Nadat ik mijn computer heropgestart heb, was er niets meer met aan te vangen.

Mijn virusscanner is AVG, maar die lijkt niets abnormaals te doen. Zip-files staan er niet op naar mijn weten. Ik zal de schijf eens een tijdje aangekoppeld laten

Comment

Ik heb de dag voor hij zijn kuren kreeg de installatiebestanden van Paintshop Pro erop gezet. Vlak na de installatie kon ik alles nog doen met de schijf. Nadat ik mijn computer heropgestart heb, was er niets meer met aan te vangen.

Mijn virusscanner is AVG, maar die lijkt niets abnormaals te doen. Zip-files staan er niet op naar mijn weten. Ik zal de schijf eens een tijdje aangekoppeld laten
                                        Hmmja, laat eens ff zijn ding doen, misschien kalmt ie vanzelf af ... hoor of zie je veel activiteit op die disk ?

Langs den andere kant, denk ik dat het een slecht idee is om programma's te installeren op een niet-vaste schijf. Bij het opstarten van de PC, met de disk niet aangekoppeld, gaan die programma's niet werken, OK ... maar uw besturingssyssteem kan evengoed besluiten dat uw programma corrupt is, waarna hij dat registreert en dus NOOIT meer gaat proberen dat spul op te starten met die driveletter, of ge die disk nu aansluit of niet.

Externe disks dienen normaal voor data, niet voor programmas (of toch, programmas die bij installatie dingen wegschrijven in registry en andere OS componenten)

Probeer eens een uninstall van die programma's te doen, met en zonder disk aangekoppeld. Installeer dan HETZELFDE programma, op een vaste disk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                                          Ik heb een klein probleempje:

Ik ben al 2 jaar niet meer geweest op mijn space, nou wou ik er terug foto's opzetten. Ik maak dus een nieuw album aan en selecteerd al de foto's, maar de knop uploadwilt niet komen en er staat altijd 'op' de upload knop selecteer alles. Alleen als ik een chat-venster opent en voor de selecteer allesknop zet, en ik het venster terug weg doe, verschijnt de upload knop, maar dan wilt die knop niet werken, ik kan er niet op 'drukken',dus ik kan ook geen foto's toevoegen
                                          Weet iemand hoe dit komt en wat ik moet doen ?
                                          Wis eerst eens een koppel fotos op die space

Comment

Working...
                                          X