Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Je kan je taalbalk vergrendelen en niet vergrendelen.

Normaal als die op niet vergrendelen staat heb je zo 2 van die dingen die je zo kan verschuiven. Plots heb ik er 3 en dat 3de beperkt me serieus als ik daarna mijn taakbalk wel vegrendel.

Hoe krijg ik dat weg?

Bij onduidelijkheid kan ik wel eens een screenshot nemen.
    Taakbalk niet vergrendelen en dan met de muis voor het eerste icoontje gaan staan. Normaal komt er dan zo'n "sleep" cursor en kan je uw icoontjes wat meer naar links plaatsen. Als je dan vergrendelt zou het in orde moeten zijn.

Comment

• Als je tegenwoordig een liedje afhaalt () is dat toch altijd mp3 hé?

Onze radio speelt dit niet,speelt zo'n ding wma dan, of naar wat moet ik die mp3 converteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Als je tegenwoordig een liedje afhaalt () is dat toch altijd mp3 hé?

Onze radio speelt dit niet,speelt zo'n ding wma dan, of naar wat moet ik die mp3 converteren?
        MP3 meestal ja. je moet dat gewoon branden als audiocd, niet als MP3-cd (= data cd) dat kan gemakkelijk met WMP.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Wie weet de oplossing.
          Pc USB poort herkent MP3 speler niet meer.
          Na een aantal liedjes op de MP3 speler te plaatsen weigert m'n pc de MP3 speler te herkennen. Op andere pc werkt het ding wel.

De USB poorten zijn niet defect want fototoestel en andere werken wel.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Aan de OSX gebruikers hier op het forum. Ik haal net mijn Macbook uit slaapstand en als ik m'n paswoord ingaf zijn al mijn vorige instellingen verdwenen Mijn documenten zijn niet van de harde schijf maar vb afbeeldingen en documenten staan niet meer in de finder. Als ik iTunes,iCal ed open is het precies of ik m'n macbook terug een eerste keer gebruik, ik moet alles weer gaan confirmeren ed. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen??

Edith zegt dat ik de naam van mijn thuismap heb veranderd en krijg dat niet opnieuw goed. Dus morgen maar nr de Apple store...
            Last edited by ; 04/12/2007, 21:03.

Comment

• Ik heb een iPod nano gewonnen.

Ik heb dat ding vanmiddag aangesloten via USB en normaal zou er een configuratie-assistent moeten verschijnen, dat gebeurt echter niet.

Er stond ook bij dat hij 3 uur moest opladen, dat heb ik gedaan, ik trek hem dan uit om hem vervolgens weer in te steken en hij geeft telkens de melding 'Do not disconnect'. Maar ook met een volle batterij komt die configuratie-assistent niet tevoorschijn.

Help!

Comment

• verkopen en een fatsoenlijke mp3-speler kopen
                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  verkopen en een fatsoenlijke mp3-speler kopen
                  , ben nu iTunes eens aan het downloaden,mss werkt die prul dan.

Comment

, ben nu iTunes eens aan het downloaden,mss werkt die prul dan.
                    zat er geen driver cd-rom bij of zo?
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

zat er geen driver cd-rom bij of zo?
                      Nope, dit is wat ik heb gekregen vanmiddag:

oortjes,usb-kabel,instructieboekje (wat'k al 10 keer doorgelezen heb) wat stickers en dan zo'n wit plastiek dingetje waar de nano inpast, maar niet fatsoenlijk blijft staan (geen dock allesinds, denk ik).

Comment

• mm, geen idee. misschien helpt het inderdaad als ajtjoens geinstalleerd is
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

mm, geen idee. misschien helpt het inderdaad als ajtjoens geinstalleerd is
                          iTunes geïnstalleerd, nummers vanop pc laden in, maar hoe nu op iPod krijgen?

Comment

iTunes geïnstalleerd, nummers vanop pc laden in, maar hoe nu op iPod krijgen?
                            dunno, vraag eens aan een van de apple-freaks hier
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

Ik heb een iPod nano gewonnen.

Ik heb dat ding vanmiddag aangesloten via USB en normaal zou er een configuratie-assistent moeten verschijnen, dat gebeurt echter niet.

Er stond ook bij dat hij 3 uur moest opladen, dat heb ik gedaan, ik trek hem dan uit om hem vervolgens weer in te steken en hij geeft telkens de melding 'Do not disconnect'. Maar ook met een volle batterij komt die configuratie-assistent niet tevoorschijn.

Help!
                              Als je ipod connect aan de computer start normaal itunes op, dan ga je even naar de ipod in itunes (meestal aangeduid met ipod van ...).
                              Dan druk je rechts onder op diene ipod met da pijlke zo daar naast, dan verwijderd hij de ipod van itunes en gaat de ipod pas echt opladen
                              Als je hem gewoon met de pc connect laadt hij nauwelijks op

Comment

• gotta love apple.

2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
                                  Als je hem gewoon met de pc connect laadt hij nauwelijks op
                                  Bij mij wel nochtans..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                    Bij mij wel nochtans..
                                    ²Die laadt vrij snel op zelfs aan m'n pc.

Comment

• is't gelukt?
                                      spreek me anders nekeer aan op msn

is trouwens het vorig model nano

Comment

• Right, normaal als je een map opent in XP heb je links zo'n blauwe balk staan met allerlei opties en details.
                                        Op 1 of andere manier ben ik erin geslaagd om die weg te krijgen
                                        Vraag is uiteraard: hoe krijg ik dat terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Right, normaal als je een map opent in XP heb je links zo'n blauwe balk staan met allerlei opties en details.
                                          Op 1 of andere manier ben ik erin geslaagd om die weg te krijgen
                                          Vraag is uiteraard: hoe krijg ik dat terug?

Deze computer > Extra > Mapopties > "Algemene taken in mappen weergeven" aanvinken

Comment

Working...
                                          X