Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAls je tegenwoordig een liedje afhaalt () is dat toch altijd mp3 hé?
Onze radio speelt dit niet,speelt zo'n ding wma dan, of naar wat moet ik die mp3 converteren?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Wie weet de oplossing.
Pc USB poort herkent MP3 speler niet meer.
Na een aantal liedjes op de MP3 speler te plaatsen weigert m'n pc de MP3 speler te herkennen. Op andere pc werkt het ding wel.
De USB poorten zijn niet defect want fototoestel en andere werken wel.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Aan de OSX gebruikers hier op het forum. Ik haal net mijn Macbook uit slaapstand en als ik m'n paswoord ingaf zijn al mijn vorige instellingen verdwenenMijn documenten zijn niet van de harde schijf maar vb afbeeldingen en documenten staan niet meer in de finder. Als ik iTunes,iCal ed open is het precies of ik m'n macbook terug een eerste keer gebruik, ik moet alles weer gaan confirmeren ed. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen??
Edith zegt dat ik de naam van mijn thuismap heb veranderd en krijg dat niet opnieuw goed. Dus morgen maar nr de Apple store...
Comment
-
Ik heb een iPod nano gewonnen.
Ik heb dat ding vanmiddag aangesloten via USB en normaal zou er een configuratie-assistent moeten verschijnen, dat gebeurt echter niet.
Er stond ook bij dat hij 3 uur moest opladen, dat heb ik gedaan, ik trek hem dan uit om hem vervolgens weer in te steken en hij geeft telkens de melding 'Do not disconnect'. Maar ook met een volle batterij komt die configuratie-assistent niet tevoorschijn.
Help!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenverkopen en een fatsoenlijke mp3-speler kopen, ben nu iTunes eens aan het downloaden,mss werkt die prul dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten, ben nu iTunes eens aan het downloaden,mss werkt die prul dan.
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenzat er geen driver cd-rom bij of zo?
oortjes,usb-kabel,instructieboekje (wat'k al 10 keer doorgelezen heb) wat stickers en dan zo'n wit plastiek dingetje waar de nano inpast, maar niet fatsoenlijk blijft staan (geen dock allesinds, denk ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenmm, geen idee. misschien helpt het inderdaad als ajtjoens geinstalleerd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichteniTunes geïnstalleerd, nummers vanop pc laden in, maar hoe nu op iPod krijgen?2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb een iPod nano gewonnen.
Ik heb dat ding vanmiddag aangesloten via USB en normaal zou er een configuratie-assistent moeten verschijnen, dat gebeurt echter niet.
Er stond ook bij dat hij 3 uur moest opladen, dat heb ik gedaan, ik trek hem dan uit om hem vervolgens weer in te steken en hij geeft telkens de melding 'Do not disconnect'. Maar ook met een volle batterij komt die configuratie-assistent niet tevoorschijn.
Help!
Dan druk je rechts onder op diene ipod met da pijlke zo daar naast, dan verwijderd hij de ipod van itunes en gaat de ipod pas echt opladen
Als je hem gewoon met de pc connect laadt hij nauwelijks op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk BerichtenAls je hem gewoon met de pc connect laadt hij nauwelijks op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenBij mij wel nochtans..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenRight, normaal als je een map opent in XP heb je links zo'n blauwe balk staan met allerlei opties en details.
Op 1 of andere manier ben ik erin geslaagd om die weg te krijgen
Vraag is uiteraard: hoe krijg ik dat terug?
Deze computer > Extra > Mapopties > "Algemene taken in mappen weergeven" aanvinken
Comment
Comment