Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
    je moet dus volledig de prijs betalen van 2GB, aangezien je de 1GB RAM die je nu hebt, niet kunt hergebruiken

reken op zo'n kleine €200...
    op de meeste moederborden zijn er 4 sloten voorzien voor ramlatjes in te pluggen..
    dus als hij nu es 1GB bijkoopt, valueram, aangezien hij niet gaat overclocken.. dan maakt het niks uit.. en da's ook met het behoud van dual channel, uiteraard... moest ge uw dual channel niet kunnen behouden, dan is er nog geen probleem, aangezien zo's syteem maar 4% trager is.. ( en da's ni merkbaar)

edith: aw fack, ge hebt gelijk.. 't gaat over een laptop.. haddek over gezien
    sorry

Comment

vraagje
      We zitten hier thuis bijna op onze downloadlimiet van telenet
      maar als ik nu filmpjes va bvb youtube ga bekijken zonder op te slagen ofzo, gaat em dan sneller de limiet bereiken?
      thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        vraagje
        We zitten hier thuis bijna op onze downloadlimiet van telenet
        maar als ik nu filmpjes va bvb youtube ga bekijken zonder op te slagen ofzo, gaat em dan sneller de limiet bereiken?
        thx
        je download nog altijd het filmpje omdat je bekijkt dus best niks meer bekijken van filmpjes tot je telemeter gereset is
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

je download nog altijd het filmpje omdat je bekijkt dus best niks meer bekijken van filmpjes tot je telemeter gereset is

merci

Comment

Ik heb een probleem met powerpoint.

Ik maak een presentatie: geen figuren, enkel woorden, en wil die afdrukken: 10 slides, 5 bladzijden in hand-out 2 per pagina.
            Welnu, 4 van de 5 bladzijden zijn zoals verwacht, in orde dus, maar op 1 bladzijde staat de tekst van de 2 slides te groot, en ontbreekt er zelfs een stuk van de tekst.

Welnu, ik heb alle marges van die 2 slides op pc in orde gezet, ook van dat tekstvak enzo. Op de computer zelf zien de slides er doodnormaal uit (gelijk de 8 andere) en loopt de tekst niet uit het tekstvak...

Waar zit hem het probleem? De 2 printers geven hetzelfde resultaat.

Alvast bedankt

Comment

Bon, het is vrijdagmiddag... Ik heb hoofdpijn tot en met en ik moet nog tot half vijf hier zijn, mij concentreren op de cursus gaat dus zo goed als niet. Mijn vraag is:

Kan een beheerder zien wat ik aan het doen ben via het netwerk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                Bon, het is vrijdagmiddag... Ik heb hoofdpijn tot en met en ik moet nog tot half vijf hier zijn, mij concentreren op de cursus gaat dus zo goed als niet. Mijn vraag is:

Kan een beheerder zien wat ik aan het doen ben via het netwerk?
                Enkel als er monitoring software geïnstalleerd is op die pc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Enkel als er monitoring software geïnstalleerd is op die pc.

Dat is gelukkig niet het geval Heb even zitten snuffelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                    Dat is gelukkig niet het geval Heb even zitten snuffelen
                    je moet het zo niet verbloemen! zeg het maar! je was p0rn aan 't kijken!

2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

je moet het zo niet verbloemen! zeg het maar! je was p0rn aan 't kijken!

BUSTED

Comment

Mijn harde schijf is kapot aant gaan (seek time performance gaat omlaag, en ze werkt ook beduidend trager)
                        Nu zou ik dus een nieuwe harde schijf willen gaan halen voor het te laat is. Het is een oude pc, dus nog een ATA-schijf. Welke merk zou het beste zijn? Seagate (geeft 5 jaar garantie) of Western Digital? Mag maar rond de 50-60 euro kosten dus ongeveer 160 Gb schijfje is het maximum te vinden voor die prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                          Mijn harde schijf is kapot aant gaan (seek time performance gaat omlaag, en ze werkt ook beduidend trager)
                          Nu zou ik dus een nieuwe harde schijf willen gaan halen voor het te laat is. Het is een oude pc, dus nog een ATA-schijf. Welke merk zou het beste zijn? Seagate (geeft 5 jaar garantie) of Western Digital? Mag maar rond de 50-60 euro kosten dus ongeveer 160 Gb schijfje is het maximum te vinden voor die prijs.
                          Ik heb persoonlijk altijd een voorkeur gehad voor Seagate. Waarom ook niet eens kijken naar Maxtor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                            Ik heb persoonlijk altijd een voorkeur gehad voor Seagate. Waarom ook niet eens kijken naar Maxtor?
                            Der zit nu een Maxtor van 80 Gb in, en die is denk ik 3 jaar oud, en ik vind dat nog vrij jong. Maxtor zou ook niet zo goed tegen intensief gebruik kunnen, daarom dat ik nu eens een ander merk wil proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                              Zeegeit = beuh
                              Maxtrot = beuh
                              WD = wootah = 3L33T= the way to go

edith: da's het enige merk van HD's dat er hier nog binnekomt.
                              met zeegeit al genoeg problemen gehad, met maxtor van't zelfde..
                              oké, die WD's kosten misschien nét dat beetje meer.. maar ze zijn dan ook bestand tegen intensief gebruik
                              Last edited by ; 18/04/2007, 11:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                Zeegeit = beuh
                                Maxtrot = beuh
                                WD = wootah = 3L33T= the way to go

edith: da's het enige merk van HD's dat er hier nog binnekomt.
                                met zeegeit al genoeg problemen gehad, met maxtor van't zelfde..
                                oké, die WD's kosten misschien nét dat beetje meer.. maar ze zijn dan ook bestand tegen intensief gebruik
                                Ik heb net het tegenovergestelde van ervaring.
                                Op het werk jarenlang met WD gewerkt en niets anders dan problemen.
                                Ik heb zelfs nog een 40Gb Maxtor zitten die al zeven jaar aan een stuk dagelijks draait en zonder enig probleem.

Comment

ik gebruik enkel WD Caviar, ofwel Seagate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                    Ik heb net het tegenovergestelde van ervaring.
                                    Op het werk jarenlang met WD gewerkt en niets anders dan problemen.
                                    Ik heb zelfs nog een 40Gb Maxtor zitten die al zeven jaar aan een stuk dagelijks draait en zonder enig probleem.
                                    ach, veel hangt af van de reeks die ge koopt.. zowel maxtor als WD hebben slechte reeksen.. maar 'k heb toch de indruk dat WD schijfjes iets beter tegen de warmte kunnen.. 't zit waarschijnlijk tussen de oren
                                    'k zou zelfs nog een nieuwe maxtor durven kopen. 't enige merk waar ik het echt nimeer voor heb da's seagate..
                                    3 seagates van 80 gig, dezelfde batch.. en ze hebben het alledrie praktisch direkt na elkaar begeven.. der zat amper paar maanden tussen..
                                    't kan evengoed zijn dat die seagate schijfjes nu wél deftig werken en blijven werken, maar den deze geeft daar z'n geld niet meer aan uit
                                    Last edited by ; 18/04/2007, 11:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                      't zit waarschijnlijk tussen de oren
                                      Daar zit nog steeds de beste harde schijf.

Comment

Jongens, maxtor bestaat zelfs niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Jongens, maxtor bestaat zelfs niet meer.
                                          crap, juist!
                                          overgenomen door zeegeit
                                          wat een flater

Comment

Working...
                                          X