Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uhm neen (Eclipse of MS VS), maar dat maakt niet echt iets uit, toch ?
Sorry maar ik ga u niet het hele project doorsturen via PM. Het gaat over een examenpracticum en dan doe ik dat liever niet. 't Is helemaal niet dat ik u niet vertrouw of zo hé!
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Dat is een soort regel, bij meer dan 3 voorwaarden switch gebruiken ipv if'kes. Gewoon duidelijker.
Als je dat bij ons niet deed op een examen trokken ze punten af.
Bij VB is da nog erger, als je het niet doet volgens de juiste manier krijg je helemaal geen punten.
Het kan best zijn dat ik een oefening kan oplossen met een paar omwegen maar dat telt dan niet.
Sorry maar ik ga u niet het hele project doorsturen via PM. Het gaat over een examenpracticum en dan doe ik dat liever niet. 't Is helemaal niet dat ik u niet vertrouw of zo hé!
Allé! Ik ging het net doorverkopen voor grof geld!
Een switch-case kan bovendien door de compiler beter geoptimaliseerd worden dan een else-if-structuur. De compiler kan de cases in een switch zelf nog geoptimaliseerd rangschikken, omdat een case niet afhangt van voorgaande cases; bij een else-if moet de compiler zich echter houden aan de door de programmeur opgegeven volgorde.
Maar da's muggenzifterij als je maar met zo'n projectje bezig bent.
En de snelheidswinst bij slechts 2 cases zal al helemaal nihil zijn.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik heb een serieus probleem met enkele lijnen die in het .docje van mijn eindwerk staan.
Als je in MS Word enkele --- streepjes na elkaar typt en vervolgens op enter drukt verschijnt een mooie volle lijn in je blad. Allemaal zeer mooi en handig, tot je die dingen beu bent en ze wilt verwijderen. Ze gedragen zich immers niet als gewone blad-objecten die zich eenvoudigweg laten verwijderen.
Kan iemand mij helpen? (eeuwige dank zal u ten goede komen)
Ik heb een serieus probleem met enkele lijnen die in het .docje van mijn eindwerk staan.
Als je in MS Word enkele --- streepjes na elkaar typt en vervolgens op enter drukt verschijnt een mooie volle lijn in je blad. Allemaal zeer mooi en handig, tot je die dingen beu bent en ze wilt verwijderen. Ze gedragen zich immers niet als gewone blad-objecten die zich eenvoudigweg laten verwijderen.
Kan iemand mij helpen? (eeuwige dank zal u ten goede komen)
Dat heeft te maken met uw opmaakprofiel. Die doorlopende lijn is verbonden met een bepaalde alinea in je tekst, en is dus niet gewoon een lijntje dat je met backspace kan 'uitgommen'.
Dus: je moet het antwoord gaan zoeken bij opmaakprofielen (daar met 'standaard', 'kop1', ...)
Als je de randlijnen niet meer automatisch wilt zien verschijnen en via de Opmaakopties wilt wijzigen (zie Francis), ga je gewoon naar Opmaak/AutoOpmaak/Opties/AutoOpmaak tijdens typen en ontvink je 'Randlijnen'.
Maar mijn eerste manier lijkt me een pak eenvoudiger.
@Francis: ik heb volgens uw werkwijze zitten prutsen, en er is op die manier 1 lijntje verdwenen, de rest krijg ik niet weg. Als ik de opmaak gewoonweg wis dan verschijnt het lijntje de regel erboven opnieuw, terug bij af dus
@Karin: het is niet de bedoeling het te vermijden, gewoon om die lijn weg te krijgen. AutoOpmaak uitschakelen kan iedereen.
Comment