Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten@ M3'er en Bikefreak:
bedankt voor jullie snelle antwoord!
Het schijnt dat die Iaudio's zo goed zijn; dus ik ga me er zeker één aanschaffen.
Ik ben aan het twijfelen of ik ze via bij bv Fnac zou kopen; of via zo'n online-bedrijf uit NL of US.
Ik laat wel iets weten als ik het gekocht heb
Check eens www.ibood.com. Daar verkopen ze elke dag één product tegen een extralage prijs. Mijn vriendin heeft er al een fotoprinter besteld, en de procedure is heel correct verlopen.
Vandaag (zaterdag) verkopen ze een iAudio F2, wel maar een 1 GB-speler, maar wel voor slechts 50 € i.p.v. 110.
Aanbod geldig tot einde voorraad, of tot 23:59 vanavond.
Nog even meer in detail:
Cowon iAudio F2 1GB Zwart
iAudio F2 MP3-speler
1GB flash geheugen
slaat muziek van radio/ cd-speler etc. op in MP3 formaat zonder tussenkomst van de pc
afspeelformaten: MP3/ WMA/ OGG vorbis(!)/ FLAC/ WAV/ JPG/ TXT/ moving picture playback
interface: USB 2.0: 35 Mbps
oplaadbare lithium accu afspeeltijd 22 uur (laadtijd ongeveer 2 uur)
scherm: 160 x 128 grafisch TFT-LCD met 260.000 kleuren(!)
11 verschillende equalizers
2x 30 mW output (geen vervorming bij afpelen op een home cinema set!)
signal-to-noise: 95 dB
frequentiebereik: 20 Hz – 20 kHz
opname: direct encoding (line in)/ spraak en FM-radio opname
ondersteuning: Windows 98/ ME/ 2000/ XP – Mac OS 9.X/ 10.X – Linux Kernel v 2.2 of hoger
afmetingen: 34.8 x 72.9 x 16.7 mm
gewicht 39 gram
matrix user interface (makkelijk bedienen)
equalizers met gepatenteerd BBE sound/ Mach 3Bass/3D-sound
play for sure
bewerk bestanden met bijgeleverde software JetShell en JetAudio (bouw je eigen studio)
plug&play
inhoud: software/ stereo oortelefoon/ USB kabel/ line in kabel/ handleiding/ mini usb connector
€ 109,95
Prijs : € 49,95
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenIk zit met een probleem;
media player geeft de kleuren niet correct weergeven²
Wat kan ik hieraan doen?
screenshot:
maar ge kunt wel een all in one player downloaden, zonder al die zever van codecs..
en die naam is hier al duizend maal gevallen: VLC Media Player
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenIk zit met een probleem;
Wat kan ik hieraan doen?
screenshot:
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenmss om te beginnen al eens de nieuwste versie van WMP (11) installeren?
Inderdaad, zal het probleem normaal direkt oplossen.
Ik heb een versie van xp pro SP2 en die heeft standaard een mediaplayer die ook dit probleem heeft. Even updaten verhelpt het euvel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten'T is opgelost met WMP 11 te installeren, bedankt voor de tip
Maar ik vind het toch vreemd dat wmp 10 geen simpel .wmv kan afspelen
( updaten of herstellen hielp niet, khad geen beeld meer )
Tis thans een legale XP HOME SP2 dat erop staat,
maar ja, tis brol Microsoft he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMijn Mediaplayer was volledig omzeep, kheb het er dan maar afgesmeten
( updaten of herstellen hielp niet, khad geen beeld meer )
Tis thans een legale XP HOME SP2 dat erop staat,
maar ja, tis brol Microsoft he
Oké, ik geef toe dat windows niet altijd zo goed presteerd, maar het is in ieder geval een pak handiger dan mac en linux. Veiliger of stabieler niet, maar handiger. In mijn ogen is dus windows geen brol.
Wil je een mediaplayer die goed is: http://www.videolan.org/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenAls ik het zo lees dan vind iedereen Microsoft brol, maar ik denk dat 99% van die mensen die dat zeggen gewoon het hebben gehoord hebben iemand anders en het gewoon nazeggen. Probeer dan eens Linux te pakken hé kerels, of schakel over naar Mac. Dan spreken we nog wel is.... (ik focus hier niemand specifiek)
Oké, ik geef toe dat windows niet altijd zo goed presteerd, maar het is in ieder geval een pak handiger dan mac en linux. Veiliger of stabieler niet, maar handiger. In mijn ogen is dus windows geen brol.
Wil je een mediaplayer die goed is: http://www.videolan.org/
Ik heb al veel probs gehad met mijn windows ( waar is de tijd van de windows 95, flipte die, PC uit en aan en alles werkte weer perfect)
Nu gebruik ik Media Player Classic, gratis te downloaden en speelt ALLES af ( niet zo handig als je playlists gebruikt maar dat valt nog goed mee )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat is net zoals de Audi-BMW-Mercedes is brol onder elkaar fannaten.
Of de PS3-XBOX360-Wii fanboys die de tegenstanders brol vinden.
Of wij die de walen, fransen en hollanders haten.
En zo verder.
Comment
-
Wat kan ik hieraan doen?
screenshot:
... en zo eentjen noemt : Gspot (ik heb de naam niet uitgevonden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMaar die mensen reclameren niet over hun eigen goederen hé. 90% van de bevolking gebruikt Windows en als ik dat zo hoort klaagt iedereen over zijn windows. Gebruik dan iets anders ipv te zeveren.
Face it, we zijn verplicht windows te gebruiken, daar kan een bende pc-freaks die linux installeren (naast hun Windows partitie), niets aan veranderen.
Let wel : ik ben geen Microsoft-lover, verre van. Integendeel zelfs, maar ik zie wel wat er gebeurt.
Als ik aan linux denk, dan denk ik aan kernel patchen. Brrrrr. Liever gij als ik. Die mannen kunnen nog geen deftig standaard OS leveren.
Unix, dat is das een OS.
En Apple is een mode-OS, knap om te zien, bruikbaar voor 0.005 van de computergebruikers, en hip voor de andere bezitters. Bovedien is het een wannebee-linux-unix OS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMaar die mensen reclameren niet over hun eigen goederen hé. 90% van de bevolking gebruikt Windows en als ik dat zo hoort klaagt iedereen over zijn windows. Gebruik dan iets anders ipv te zeveren.
Quasi alle confectiepc's hebben voorgeïnstalleerde MS-producten... ga jij als gebruiker datgeen waar je voor betaald hebt, weggooien ? Moesten ze die koppelverkoop verbieden en enkel pc's zonder OS verkopen, dan zouden de gebruikers zelf hun OS moeten kiezen en zou 't gedaan zijn met het beleid van Microsoft. Dan moéten ze wel zakken in prijs en/of kwalitatief beter worden, of ze gaan téveel klanten verliezen aan al die gratis verkrijgbaar zijnde Linux- en BSD-distro's.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenTja... leve de koppelverkoop zeker ?
Quasi alle confectiepc's hebben voorgeïnstalleerde MS-producten... ga jij als gebruiker datgeen waar je voor betaald hebt, weggooien ? Moesten ze die koppelverkoop verbieden en enkel pc's zonder OS verkopen, dan zouden de gebruikers zelf hun OS moeten kiezen en zou 't gedaan zijn met het beleid van Microsoft. Dan moéten ze wel zakken in prijs en/of kwalitatief beter worden, of ze gaan téveel klanten verliezen aan al die gratis verkrijgbaar zijnde Linux- en BSD-distro's.
Ik ga dan geen extra geld neertellen voor een ander OS erop te zetten ( en die die je gratis kan downloaden zijn meestal verre van goed/gemakkelijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOké, ik geef toe dat windows niet altijd zo goed presteerd, maar het is in ieder geval een pak handiger dan mac en linux. Veiliger of stabieler niet, maar handiger. In mijn ogen is dus windows geen brol.
Brol is het niet, maar dat wil niet zeggen dat er geen fouten zijn (integendeel).
Qua bruikbaarheid is er maar 1 OS : Windows.
Mijn buurman links en rechts heeft hetzelfde OS, als ge linux hebt, dan moet ge eerst worstelen door 30 vendors en 200 versies ... Kans dat ge hetzelfde hebt als uw buurman is nul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn Apple is een mode-OS, knap om te zien, bruikbaar voor 0.005 van de computergebruikers, en hip voor de andere bezitters. Bovedien is het een wannebee-linux-unix OSLife's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment