Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
stroom van de printer een aantal uurtjes onderbreken zou een mogelijke oplossing kunnen zijn, aangzien ge dan het cache van de printer wist..
tis maar een gok hé
Zou het zo makkelijk kunnen zijn? Pries is uitgetrokken. Fingers crossed
- Minstens even goed dan de bestaande bestaande betalende firewalls
- Beperkt je verbindingssnelheid niet (iets waar ik last van had met andere firewalls)
- volledig GRATIS
- levenslang gratis updates
- Minstens even goed dan de bestaande bestaande betalende firewalls
- Beperkt je verbindingssnelheid niet (iets waar ik last van had met andere firewalls)
- volledig GRATIS
- levenslang gratis updates
Ik zie iptables/netfilter en zijn GUI-afgeleiden (Shorewall, FireHOL,...) helemaal niet staan.
En 'k ben niet de enige die dat gebruikt hoor... verre van ! Eenmalig op mijn servertje geconfigureerd en der is nog niks gebeurd wat niet zou mogen... een superhandige en volledige tool om van een oudere PC een router/firewall te maken, dat is 't !
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Als ge Shorewall pakt, is 't echt poepsimpel om het allemaal te configureren.
Sommige exotische instellingen van iptables zijn daarin niet beschikbaar, maar diegene die ze dan toch nodig heeft, kan volgens mij ook wel met een consoletje overweg.
En op mijn hoofd-pc heb ik géén firewall, da's nog het snelste vanal. Mijn serverke/prulpc'ke moet 't allemaal maar afhandelen, en voorlopig doet 'ie dat prima.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik heb via yourbb.nl een phpBB-forumpje aangemaakt voor de klas. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die foto's in de posts zelf automatisch geresized worden?
Ik heb via yourbb.nl een phpBB-forumpje aangemaakt voor de klas. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die foto's in de posts zelf automatisch geresized worden?
Daarvoor moet je denk ik mods invoegen en files aanpassen aan je forum
Denk niet dat dit gaat lukken bij zo een "voorgemaakt" forum (tenzij je toch aan de files kan)
Bij de installatie begon bij mij itunes uit zichzelf naar muziek te zoeken op de computer
Anders bestand --> bestanden importeren naar bibliotheek en dan gewoon alles selecteren?
Ik heb het nu zo opgelost ja, maar ik dacht ook dat hij automatisch begon te zoeken bij installatie.
Nog twee vraagjes ineens dan maar:
Welk programma is goed voor foto's te verkleinen qua bestandsgrootte, liefst een hele map in één keer indien mogelijk, elke foto apart aanklikken duurt wat lang.
Welk programma kan ik downloaden voor video's te converteren zodat ze geschikt zijn om op een iPod Video te zetten?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Itunes bij installatie zelf naar muziek op mijn computer zoekt?
Thx
tijdens de installatie van i-tunes krijgt ge een melding die vraagt om uwe pc te doorzoeken naar muziekfiles...
maar hey, mensen die niet kunnen of niet willen lezen wat er staat, en alles maar rap-rap wegklikken om er vanaf te zijn, die komen dan hier de vragen stellen
en trouwens: i-tunes sucks ass..
edith vertelde ook nog: hoeveel ontelbare keren staat hier al niet dezelfde vraag gepost.. iemand zou beter es effe de tijd uitrekken om in de eerste post een aantal dingen duidelijk uit te leggen ( cfr. hoe resizen? wat gedaan met filmpjes die niet afspelen.....) zodat die vragen hier niet altijd herhaald moeten worden...
anyway just my 2 cents
tijdens de installatie van i-tunes krijgt ge een melding die vraagt om uwe pc te doorzoeken naar muziekfiles...
maar hey, mensen die niet kunnen of niet willen lezen wat er staat, en alles maar rap-rap wegklikken om er vanaf te zijn, die komen dan hier de vragen stellen
en trouwens: i-tunes sucks ass..
Ik heb dat nochtans niet gehad, maar het is een herinstallatie van men itunes, daarom misschien.
Nog een vraagje, kan ik een map met foto's beveiligen dmv een wachtwoord? Want niet iedereen die op mijn computer komt hoeft bepaalde foto's van mijn vriendin te zien. Ik vraag me dit al lang af trouwens.
Comment