Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
how how how how e Niet te snel oordelen, das autosnelweg Brussel - Antwerpen waar op een gegeven moment van rechts wordt ingevoegd met een witte lijn aan onze kant, de lambo moest daardoor ook vertagen om te 'ritsen' (=\=rechts voorbijsteken) en knalde toen terug lambo snelheid. Dat was toevallig de dag dat we naar de M5 gingen kijken, spijtig dat we hem toen nog niet meekregen ...
how how how how e Niet te snel oordelen, das autosnelweg Brussel - Antwerpen waar op een gegeven moment van rechts wordt ingevoegd met een witte lijn aan onze kant, de lambo moest daardoor ook vertagen om te 'ritsen' (=\=rechts voorbijsteken) en knalde toen terug lambo snelheid. Dat was toevallig de dag dat we naar de M5 gingen kijken, spijtig dat we hem toen nog niet meekregen ...
Ik zei het dan ook maar om te lachen. Ik ken de situatie daar niet, dus ik kan daar niet over oordelen.
Comment