Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenSnapt ge het dan niet?
Hij wil gewoon zeggen dat uw 520D ook maar 'n tjoeningbak is met die 4 uitlaten en het M-embleem.
Ik wist niet dat jullie mij al doorhadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenmeer foto's van deze?
Ik kan wel eens proberen een fotoshoot te regelen, mijn vader kent die mens blijkbaar. Maar ik kan geen foto's trekken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAppelmanstraat,normaal gezien staat er altijd voor Del Rey een zilvere R8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHij laat de standaard achterbumper erop en plaatst niet-M uitlaten en laat het type aanduiding staan. Ik snap niet waarom je zo'n reactie hierop plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOptische aspect speelt geen rol ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMooier dan de standaard uitlaten vind ik ze niet. Het plaatje klopt ook gewoon niet hé.
Maar waarom klopt het plaatje niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat is persoonlijk he.
Maar waarom klopt het plaatje niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVanuit een truck getrokken?
@ Corneel: Inderdaad Volvo FH12
Ja vrij dikke bakken rijden daar rond in die streek. De man met de CLK63 rijd vrij traag
Volgende foto is van de omgeving van Lyon
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenHmmhmm, ben chauffeur
@ Corneel: Inderdaad Volvo FH12
Comment
-
Weet niet of ik hem nou mooi vind of lelijk. Apart is hij wel
Comment
-
Audi S8Bijgevoegde Bestanden