Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Vandaag dit gezien op een parking langs de E40, een Porsche 911 GT3 en een Ferrari F430, een 6 reeks en een Aston Martin en twee M3's, een E36 en een E46:

mooie spots

Comment

• Engelsen

Dit groepje Engelsen dus!

Comment

• Veritas

Verias RS III

Heb nog 2 folders ervan gekregen

--> http://autofoto.4muller.com/veritas.html <--
        Last edited by ; 22/06/2008, 16:58. Reden: url toegevoegd

Comment

• Meer Veritas

Comment

• De Veritas RS3, een conceptcar uit 2001 is de laatste dagen herhaaldelijk gespot op de Nürburgring. Wat de auto daar doet is onduidelijk. Gaat het om een update van het model uit 2001? Gaat het onderhuids om een nieuw concept? Heeft een liefhebber de conceptcar opgekocht en steelt nu de show op de Nürburgring? Zo kan ik nog wel een aantal dingen bedenken, maar wie zal het zeggen?
            Veritas was een klein Duits bedrijf dat rond het einde van de Tweede Wereldoorlog door drie BMW medewerkers werd opgericht. Zij hadden de droom om een raceauto te bouwen en leverde 75 auto’s af voordat men in 1952 failliet ging. De Veritas-BMW Rennsport Spyder, met onder de kap de motor uit een jaren 30 BMW 328, was het bekendste model van het merk.
            In 2001 werd het merk met de Veritas RS3 Concept nieuw leven ingeblazen. De vormgeving is in de stijl van de klassieke Veritas modellen. Onder de kap ligt een 6,1 liter BMW V12 met een vermogen van 671 pk en 760 Nm koppel. Met een gewicht van 975 kilo heeft deze achterwiel aangedreven bolide een topsnelheid van 350 km/u. Specificaties waarmee je je op de Nürburgring niet hoeft te schamen, maar nogmaals, wat doet hij daar? (via: autojunk)
            dikke kar vindk!

Comment

• Website

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
              dikke kar vindk!
              Kijk maar op: www.vermot-ag.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Torhout
                Hem die al es gezien aan de Kinepolis in Gent, lelijke kleurencombo imo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                  Kwa uiterlijk natuurlijk. Het zal wel een deftige taxi zijn he.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

deze staat regelmatig bij ons op de parking ...

prachtig

Comment

• Gisteren zag ik een Maserati Granturismo bij de BMW garage van Roeselare. Ik moest daar net zijn, en de eigenaar reed dan juist vol gas weg. Het geluid is heel mooi, maar wel heel stil.

Comment

• Gisteren op de E17, de Invicta S1

Comment

• Brute kar die invicta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Brute kar die invicta.
                              Maar die Passat achterlichten verknallen die auto zo ongelooflijk erg

Comment

• Ik was gisteren totaal niet onder de indruk van die auto, eerder een mislukt prototype.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                  Maar die Passat achterlichten verknallen die auto zo ongelooflijk erg
                                  Duidelijk dat smaken erg verschillen, ik vind die lichten persoonlijk prachtig!

Comment

• Vandaag in Brussel geweest.

Op weg:

Ze wouden niet spelen. Flauweriken.

Comment

• Comment

• Oude Bentley:

(ik moest toch iets fotograferen)

Comment

Working...
                                        X