Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Ik heb mijn camera 99% altijd bij ja. En er zijn wel meer mensen die zo ver komen om auto's te spotten Knokke is en blijft zalig.
Knokke staat er ook om bekend hé, na een dagje daar vertoeven is een Porsche Carrera 4 meestal 'gewoontjes', als je ziet wat er daar nog allemaal rondrijdt.
en de wagen?
als exclusieve wagen-houder-lover, doet zo'n 8c je iets?
Niet echt neen. Ik vind het een geslaagd model he, dat wel. Maar ik zou het nooit kopen ... misschien als ie 50% goedkoper had geweest ... maar dan nog. Het gaat niet alleen om de exclusiviteit, in die prijsklasse zou ik eerder naar de upcoming R8 V10 gaan denk ik.
Niet echt neen. Ik vind het een geslaagd model he, dat wel. Maar ik zou het nooit kopen ... misschien als ie 50% goedkoper had geweest ... maar dan nog. Het gaat niet alleen om de exclusiviteit, in die prijsklasse zou ik eerder naar de upcoming R8 V10 gaan denk ik.
Hmm waarom zeg je toch steeds R8, liever geen gallardo meer dan? Toch dezelfde prijsklasse (200k) of zit ik er een beetje naast?
Jawel, Gallardo is magnifiek maar die zit een heel pak duurder dan een R8 he.
denk da diene V10 R8 toch angstwekkend kort in de buurt gaat komen van de Gallardo qua prijs. Maar misschien da ze de (noodzakelijke) optielijst goedkoper houden om ni teveel in mekaars vaarwater te zitten.
Comment