Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenOuders hebben helpt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenOuders hebben helpt ook
Aleja, liefst2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door phadmijet Bekijk Berichtenni de beste kwaliteit, mor vond'm wel speciaal genoeg...
Aston Martin DBS, gespot op A12 paar weken geleden:
Doet mij altijd een beetje aan Star Wars denken als je daar rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDoet mij denken aan mijn wagen verleden winter.
Allez ja, niet in de letterlijke zin van het woord natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenProper
Allez ja, niet in de letterlijke zin van het woord natuurlijk
Simoni was de oplossing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenZalig
moet je zeker hier posten, ik zal nog een paar extra woordjes voor google er tussen smijten
Beerens Antwerpen Dave pfaffs ongeluk Audi Volkswagen Seat 032315930
enz.
T350
Ge moest eens weten hoe dikwijls zulke zaken gebeuren, en dan niet enkel bij Garage Beerens. Ge zou u oogskes nogal opentrekken moest ge weten hoeveel auto's nen "trek" hebben gehad op den boot bij transport die nu gewoon rondrijden zonder dat de eigenaar het zelfs weet... Dan is die RS6 écht wel peanuts.
EDIT: volgens Google:
"Ik kan wel zeggen waar je zéker ni moet gaan. Vissers in Breendonk. Mijn Poloke daar gekocht. Veel beloftes gemaakt maar weinig nagekomen. Als je niet met een Audi afkomt, is 'em ni echt geïnteresseerd. Allé, zo kwam da bij mij over. Kennis van mij werkt bij Beerens en daar heb ik ook al on-koosjere verhalen over gehoord. Maat van mij werkt bij Joly, ben daar zelf al geweest (wel nog maar één keer) en kwas daar toen content over."
Van de vroegere VTMserver.Last edited by Astian; 16/07/2008, 18:36.
Comment
-
ik zeg toch niet dat je bang moet zijnOorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk krijg écht wel bang nu
Ge moest eens weten hoe dikwijls zulke zaken gebeuren, en dan niet enkel bij Garage Beerens. Ge zou u oogskes nogal opentrekken moest ge weten hoeveel auto's nen "trek" hebben gehad op den boot bij transport die nu gewoon rondrijden zonder dat de eigenaar het zelfs weet... Dan is die RS6 écht wel peanuts.
EDIT: volgens Google:
"Ik kan wel zeggen waar je zéker ni moet gaan. Vissers in Breendonk. Mijn Poloke daar gekocht. Veel beloftes gemaakt maar weinig nagekomen. Als je niet met een Audi afkomt, is 'em ni echt geïnteresseerd. Allé, zo kwam da bij mij over. Kennis van mij werkt bij Beerens en daar heb ik ook al on-koosjere verhalen over gehoord. Maat van mij werkt bij Joly, ben daar zelf al geweest (wel nog maar één keer) en kwas daar toen content over."
Van de vroegere VTMserver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik zeg toch niet dat je bang moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenJullie doen precies of ik ga morgen meteen ontslagen worden ofzo Zo'n vaart zal het wel niet lopen
he maar zo slecht ben ik niet
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Arabs
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtenja.
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDus jij bent naar Düssemdorf gegaan om te spotten?
(Valt natuurlijk altijd wel wat te spotten)
Mijn oom ging met een paar collega's naar Duitsland en hij vroeg of hij me moest komen halen. Leuk dat hij naar DD ging1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment