Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Allez ja, niet in de letterlijke zin van het woord natuurlijk
De dag erop heb ik er met de hogedruk van de self carwash op gezeten. Het ging er niet af. Het grootste vuil ging eraf, maar je zag nog veel vuil die gewoon niet af ging.
moet je zeker hier posten, ik zal nog een paar extra woordjes voor google er tussen smijten
Beerens Antwerpen Dave pfaffs ongeluk Audi Volkswagen Seat 032315930
enz.
T350
Ik krijg écht wel bang nu
Ge moest eens weten hoe dikwijls zulke zaken gebeuren, en dan niet enkel bij Garage Beerens. Ge zou u oogskes nogal opentrekken moest ge weten hoeveel auto's nen "trek" hebben gehad op den boot bij transport die nu gewoon rondrijden zonder dat de eigenaar het zelfs weet... Dan is die RS6 écht wel peanuts.
Ge moest eens weten hoe dikwijls zulke zaken gebeuren, en dan niet enkel bij Garage Beerens. Ge zou u oogskes nogal opentrekken moest ge weten hoeveel auto's nen "trek" hebben gehad op den boot bij transport die nu gewoon rondrijden zonder dat de eigenaar het zelfs weet... Dan is die RS6 écht wel peanuts.
Comment