Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Jammer dat ge geen interieurfoto's hebt van die lambo en ferrari.
    Heb ik wel, maar zijn door de raam heen getrokken dus kwali trekt op niet veel
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Waar (welke straten) in Knokke zijn het best aangeraden om iets exclusiefs te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
        Waar (welke straten) in Knokke zijn het best aangeraden om iets exclusiefs te zien?
        Lippenslaan kom je zeker wel iets tegen.

Comment

• vooral de kustlaan en de rest van het zoute, in de lippenslaan is het eigenlijk minder, en daar staat er altijd wel een andere auto voor, ook zeker eens in de dumortier- en de paulparmentierlaan gaan kijken

Comment

• Thx!

Comment

• Vrijdagmiddag eventjes naar de Nurburgring geweest om tickets, geen foto's maar op 5 minuten ongeveer alle varianten 911 die er zijn, M3, M5 én een wagen die in België nog nie eens te koop is denk ik, de nieuwe Scirocco!

Comment

• Vorige week, bij de Italiaans-Zwitserse grens:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Deze dingen zijn best populair dit jaar.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                        Goed fout met dat roze interieur en merkteken.
                        Anders wel heel knap. Bedenk daar het interieur van rami bij en die is AF!
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              geen echte Clubsport zeker? Maar sowieso vette bolide

De motor blijkt niet te kloppen met het uiterlijk ? heb ik me laten vertellen door mensen die er meer van weten dan ik... al blijft het een prachtige wagen die daar blijkbaar altijd staat !

Comment

Die is AAAAFFFFF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                  De motor blijkt niet te kloppen met het uiterlijk ? heb ik me laten vertellen door mensen die er meer van weten dan ik... al blijft het een prachtige wagen die daar blijkbaar altijd staat !
                                  Een clubsport is een 325ci dacht ik.Aan het uiterlijk kan nu wel niet zien of dit een 325ci is.

Comment

• Rami maakt die zelf

Comment

De lambo van mij en mijn vrouw (zelf uitmaken voor wie dewelke)

zalige karrekes, die gele vink echt vet, lekker ruig hoe dat het hoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        De lambo van mij en mijn vrouw (zelf uitmaken voor wie dewelke)

zalige karrekes, die gele vink echt vet, lekker ruig hoe dat het hoort
                                        Is uw "vrouw" een meisje van 6 jaar oud of een homofiele man? Indien niet zou ik toch die eerste niet aan haar geven.

Of was die voor u?

Comment

• Ik zou de zwarte nemen, gele heeft die lelijke vleugel en de velgen zijn mijn ding niet.

Comment

Working...
                                          X