Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Ja zeker, dat is al de 2de sportwagen die ik op zo'n duits plaat zie rondrijden, deze en een bmw M3 E93.
In duitsland hebben ze betere systemen met hun nummerplaten dan hier zelf nummerplaten voor enkele dagen zodat je niet heel het jaar door uw auto moet inschrijven als je hem maar een paar keer gebruikt ! vooral handig op straffe bakken natuurlijk
In duitsland hebben ze betere systemen met hun nummerplaten dan hier zelf nummerplaten voor enkele dagen zodat je niet heel het jaar door uw auto moet inschrijven als je hem maar een paar keer gebruikt ! vooral handig op straffe bakken natuurlijk
Vehicles which have not been registered (because they are for transfer within Germany) have to carry short-term plates valid only for five days. The code starts with the numbers 04, e.g. DD-04000, and the plate has a yellow strip on the right showing when they are valid. The date is listed numerically, on three lines, reading day, month, year, with two digits each. The vehicle need not have a valid technical inspection, however it must be technical fit to be operated in public. Insurance premiums are quite high, appr. €100 for the above mentioned 5 days. Most insurance companies credit this premium if the car is registered as a normal car with the same insurance company after these 5 days.
Kunnen dieven info achterhalen via de nummerplaat in Duitsland? (Niet dat ik je in twijfel trek, weet het zelf gewoon niet.)
Het lijkt mij niet zo moeilijk. Ze moeten maar een insider hebben bij de DIV of gewoon het systeem aftappen.
Het zijn natuulrijk wel geen foto's van voor zijn huis maar als hij kwaad wordt wil dat toch zeggen dat hij liever geen foto's op het net ziet staan met nrplaat en al.
Comment