Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Die velgen op die C6 zijn weer typisch Amerikaans é.
    Tjah, zo kennen we ze é . Ik heb weer veel wansmakelijke dingen zien rondrijden, die gasten leggen op alles chromé janten. De topper was een 745 duo-tone felblauw en wit, met "vette rims". Spijtig dat ik geen foto heb kunnen nemen, hilarisch om te zien.
    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
    BMW 320d
    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Een CL die vol testapparatuur stond aan het begin van the highest paved road in the world. Ik heb ook nog een C63 AMG ook vol apparatuur tegengekomen. Mercedes-tests?

Mooie mustang, die zie veel rondrijden daar maar dit was toch wel een van de schoonste.

BMW 320d

Comment

• Die heb ik ook al in diest zien rondrijden, wat een afschuwelijk beest

En die cayenne lijkt me geen offroad versie, die heeft toch een maatje of 2 kleinere velgen...
        Als je met die cayenne rijdt zit je direct vast in de eerste modderpoel
        Je bedoeld deze zeker (de Transsyberia) ?

Last edited by Br3cht; 06/08/2008, 22:21.

Comment

• De laatste pics, ik heb niet zoveel foto's genomen. Ik heb verder wel nog veel exotics tegengekomen: RR Phanton, een paar E63 AMG, Bentley's, M3 Sedan, red cayenne GTS... maar had niet altijd het toestel binnen handbereik grrr...

BMW 320d

Comment

• ^^ Nog zoiets afschuwelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten

Flatnose, mooi is iets anders

ik vin hem anders wel knap eigenlijk

Comment

• ^^ Nog zoiets afschuwelijk.
                Ik vind het wel iets hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Ik vind hem niet ook niet superlelijk, porsche heeft lelijker materiaal uitgebracht in de 80's. Maar een 911 hoort de klassieke front met de 2 koplampen te hebben. Er zat trouwens ook een bull terriër in , je moet wel goed kijken op de pic.
                  BMW 320d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Same here, neus heeft wel iets van een Moby Dick als ik het mij goed herinner.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Granturismo S:

Comment

• [quote=Buysie;2865190]

Dit is even wegdromen ....................

Schitterende foto !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten

Dit is even wegdromen ....................

Schitterende foto !
                                Idd; heerlijke foto
                                Jongens toch, een CGT ... *zucht*
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                  Granturismo S:

Vet!

blanco nrplhdr en witte pinkers vooraan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                    Exclusieve Peugeot

Zo te zien gespot in Le-Mans op vrijdag toen ie richting de parade reed in het centrum van de stad. Echt in het "wild" kun je dit niet noemen. Peugeot had er daar eentje bij die op de stand stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten

Corvette ZHZ Hertz Special Edition

Hertz heeft in het verleden al enkele legendarische sportwagens in hun verhuur
                                      gamma gehad. Denk maar aan de Ford Mustang GT-350-H, enz. Nu willen ze weer een
                                      echt parade paardje aan hun Fun Collectie (of Rent-a-Racer programma) toevoegen.
                                      Hertz heeft GM gevraagd een speciale beperkte editie C6 Corvette te bouwen. GM
                                      ging hier graag op in en Hertz bestelt 500 ZHZ serie Corvettes te bouwen. Deze
                                      editie wordt niet verkocht bij de dealers en kan uitsluiten gehuurd worden bij Hertz.

De Corvette ZHZ krijgt de 436 pk sterke 6,2L V8 motor en wordt gekoppeld aan een
                                      paddle shift automatische versnellingsbak. Alle wagens komen in Hertz geel met zwart,
                                      verder krijgen de wagens vooraan 18 inch en achteraan 19 inch 7 spaaks velgen
                                      gemonteerd.

Als je in de V.S. er eens graag met wil rijden, wees er vlug bij, de wachtlijst is
                                      nu al lang en de wagens worden gestationeerd op 24 grote luchthavens doorheen de
                                      V.S., waar een Hertz een kantoor heeft. Waaronder Los Angeles, New York, enz.

Het kan mogelijk zijn dat deze Corvettes in de toekomst nog echte collectie wagens
                                      worden. Ze zijn gelimiteerd tot 500 exemplaren.

Comment

• Ik had er geen idee van det deze corvette een limited edition was. Thx for the info Corvetteboy
                                        BMW 320d

Comment

• Ben vandaag ook nog wat moois tegen gekomen.

CLK 63 AMG Black Series

Comment

Working...
                                          X