Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
...Sorry voor de kwaliteit, genomen met de iPhone achter een vuile voorruit
... dat is zo'n trend tegenwoordig eh ...'ja sorry van de slechte kwaliteit hoor.. is getrokken met mijn [insert-random-bling-bling-mobiel-apparaat]' ... terwijl de foto op zich dan nog best van degelijke kwaliteit is.
no offence hé... maar als men echt over de kwaliteit beschaamd zou zijn (sorry, mijn excuses voor de kwaliteit) dan post men ze toch niet ..?
ik denk dat de alpine 110 één van de laatse (1976-77) is aan zn deuren tezien,de oudere hadden handgrepen...volgens mij zijn de zetels ook niet orgineel...en komen ze uit een 310.
waar staat deze ergens?
mooie foto's maar moeten het niet foto's zijn die je ZELF hebt genomen?
Aha ik heb daar mensen voor ! geen zever !!! Ik maak de site en enkele mensen nemen soms foto's voor mij dus mag ik die hier gerust posten gezien ik hun toestemming heb (hun naam staat ook altijd op mijn foto's als ik ze niet zelf genomen heb.)
ik denk dat de alpine 110 één van de laatse (1976-77) is aan zn deuren tezien,de oudere hadden handgrepen...volgens mij zijn de zetels ook niet orgineel...en komen ze uit een 310.
waar staat deze ergens?
in rotselaar, ze hebben de wagen gekocht toen die een jaar oud was.
Comment