Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Richting VAB autohappening?

Zondag testrijden met eentje. Is die eerste een witte?
    Yes, tent van PS3 opgebouwd.
    Evo's waren al goed door aan het geven vandaag.

Eerste is een witte, met directeur van Subaru BE achter het stuur s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
      Hallo beste mede-spotters, wat ik daarnet gezien heb, daar ging toch wel eventjes mijn hartje wat sneller van gaan slaan. Ik was gewoon wat aan het rondrijden en wat zeg ik plots, een CL 65 AMG V12 powered by Brabus . Die moest ik gewoon van naderbij gaan bekijken!

Plots kwam de eigenaar van het beestje eraan. Vriendelijke kerel trouwens en natuurlijk ook heel erg trots, hoe zou je zelf zijn. Heb er eventjes met gebabbeld en ja hoor, ik kende hem al van zien want hij heeft nog zo'n CL65 AMG staan thuis maar dan van de vorige generatie. Gene sukkelaar dus...

Toch wel een primeur hier op het forum denk ik. Hij vertelde me dat het origineel een CL65 is die onder hande is genomen door Brabus, goed voor zo'n 730 pk!!!

Hier de foto's! Helaas gsm kwaliteit, had mijn fototoestel niet bij me, maar niet getreurd, ik zal hem ik de toekomst nog veel tegen komen .

Howly shit 730 pk

Btw sfeervolle foto's uit Londen!

Comment

• Ik vind hem lelijk zo'n brabus
        Doe maar een gewone...dies al extreem (powered) genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
          Ik vind hem lelijk zo'n brabus
          Doe maar een gewone...dies al extreem (powered) genoeg
          Lelijk? Optisch is er buiten de velgen toch niets veranderd?
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Lelijk? Optisch is er buiten de velgen toch niets veranderd?
            Ja, maar ook de letterkes en de cijferkes op de kont maken hem te druk...de details doet hem het natuurlijk...
            En had die brabus geen 4 mistlampen in de voorbumper?

Comment

• Ik heb afgelopen 3 dagen in Duitsland zitten rondtoeren, en ik heb een Porsche Panamera gezien op de snelweg. Ik had geen fototoestel mee, dus geen pics.
              Heel veel Porsches, Maserati's... Ik heb met een eigenaar van een Challenge stradale zitten praten. Hij beloofde om gas te geven wanneer ie ging vertrekken. Wanneer het moment aanbreekt, springt er een camion voor hem=> geen chance.
              De mooiste wagen die ik gezien heb was toch wel de Alfa 8C Competizione.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

http://www.tvl.be/nl/nieuws/2008-09-...ari-s-in-peer/
                    Last edited by ; 20/09/2008, 17:59.

Comment

• dringend leren knippen en plakken jij. want in het humortopic zit je ook al fout.

600K € voor een slr volgens hun
                      Last edited by ; 20/09/2008, 17:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        dringend leren knippen en plakken jij. want in het humortopic zit je ook al fout.
                        Kl*te nieuwe url-ding. :

Comment

• Enkel de mooiste van de bende zet ik erop. Dit is mijn grote liefde
                          Hij gaf lekker veel gas met als resultaat een fenomenaal mooi gebrul

Comment

• Comment

• Comment

Enkel de mooiste van de bende zet ik erop. Dit is mijn grote liefde

Moet wel, anders hoor je 'm niet...

Comment

• Comment

• Comment

Enkel de mooiste van de bende zet ik erop. Dit is mijn grote liefde
                                      Hoe? Geen foto's van de rest van 't clubke?
                                      Mooi ritje door Limburg, Oost-Vlaanderen en Antwerpen was het! Een feest!
                                      Die file op de E17 was wel wa minder!
                                      De bewuste SLR was trouwens een leenauto, Dirk z'n Ferrari staat in Spanje en de SLR Roadster waar 'ie normaal gezien mee zou komen stond met een platte batterij dus...
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 328ALX Bekijk Berichten
                                        Hoe? Geen foto's van de rest van 't clubke?
                                        Mooi ritje door Limburg, Oost-Vlaanderen en Antwerpen was het! Een feest!
                                        Die file op de E17 was wel wa minder!
                                        De bewuste SLR was trouwens een leenauto, Dirk z'n Ferrari staat in Spanje en de SLR Roadster waar 'ie normaal gezien mee zou komen stond met een platte batterij dus...
                                        Wat een leenauto
                                        Ik had wel graag eens een SLR roadster gezien... ligt die op Nederlandse of op Belgische platen?

Comment

• Comment

Working...
                                          X