Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAbsoluut niet. Was een ouder rustig koppel. Heb nog een briefje achter gelaten onder de ruitenwissen betreffende die nagel
Of hadde schrik dat hij ging leeglopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHoe duurder de wagen, hoe zorgelozer je ermee moet opspringen
ASTEMBLIEF, RIJDT TEGEN MIJN WAGEN, IK SMEEK U !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenAls dit geen uitzonderlijk exemplaar is...
een gele detectievewagen, ik vind dit wel exclusief....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenHad 'em eruit getrokken,
Of hadde schrik dat hij ging leeglopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk BerichtenVandaag aan de Tiensepoort in Leuven, een Jaguar XF.
Kleur : Wintergold
Nummerplaat: JAG-301
Jammer genoeg geen foto kunnen nemen....
en over Genk gesproken:
een Duitse maserati in centrum
en achterkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenen gisteren heb ik op de Leuvense ring een blauwe Lotus elise gespot.
en over Genk gesproken:
een Duitse maserati in centrum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenTjoener! En daarenboven nog eens geweldig wansmakelijk, zowel bodykit als velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVermits die foto in Genk getrokken is waarschijnlijk een Turk of Marokkaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenen gisteren heb ik op de Leuvense ring een blauwe Lotus elise gespot.
]
Comment
-
Last edited by Bompa; 11/04/2008, 13:00.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment