Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
zondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?
Ik heb die ook zien rijden. Was het niet zeker, was heel snel dat k hem gezien heb.
Maar was dus blijkbaar toch de 8C
quote=Debomma;2563769]zondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?[/quote]
What the... die naafdoppen van die carrera GT Steken er een halve meter uit
Vrouw bij die GT: Shiiiit daar had ik mee moeten trouwen!
man: pfff wat een jhonny bak...
Rami cabrio aan het rijden met deze koude dagen Vind de porsche toch mooier dan zijn lambo
zondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?
De prijs is niet zo exclusief maar het is wel de eerste keer dat ik in .be een golf 5 r32 spot en de cilinderinhoud in dit formaat wagen is toch ook zeer zelfzaam.
Leuke nummerplaat ook Hell Yea!
Op autogespot.be staan er spots uit Maldegem en Waterloo. Kans dat't dezelfde is...
Comment