Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Andy, je kent die kerel niet dus vind ik het een extreem belachelijke en ongepaste opmerking.
Ik zou het ook zo doen, want het is veel mooier!
ik zal zelf wel bepalen wat ik belachelijk vind hé vriend... die plaat hangt onwettig, en die kerel schuurt er wrs zijne zak aan! als die dan een sticker plakt a la ferrari, porsche hé...
ik zal zelf wel bepalen wat ik belachelijk vind hé vriend... die plaat hangt onwettig, en die kerel schuurt er wrs zijne zak aan! als die dan een sticker pakt a la ferrari, porsche hé...
ik zal zelf wel bepalen wat ik belachelijk vind hé vriend... die plaat hangt onwettig, en die kerel schuurt er wrs zijne zak aan! als die dan een sticker plakt a la ferrari, porsche hé...
1. ik ben uw vriend niet en zeker niet als je op me op zo'n toon aanspreekt
2. ben jij in staat om te zeggen wat wettig is en niet?
3. ik lees ook dingen die jij aan je kar wil doen die onwettig zijn....moeten we dan u ook bestempelen als een dikke nek....
Iedereen doet en laat wat hij zelf wil. Wat maakt mij dat nu uit of iemand een kleine nummerplaat vooraan heeft of niet. Als iemand 2 parkeerplaatsen inneemt dat vind ik pas asociaal en degoutant gedrag (tenzij je een hummer ofzo hebt)
Nuja, ik laat het hierbij en zal ook niet verder gaan op reacties van u die eventueel zullen volgen.
1. ik ben uw vriend niet en zeker niet als je op me op zo'n toon aanspreekt
2. ben jij in staat om te zeggen wat wettig is en niet?
3. ik lees ook dingen die jij aan je kar wil doen die onwettig zijn....moeten we dan u ook bestempelen als een dikke nek....
Iedereen doet en laat wat hij zelf wil. Wat maakt mij dat nu uit of iemand een kleine nummerplaat vooraan heeft of niet. Als iemand 2 parkeerplaatsen inneemt dat vind ik pas asociaal en degoutant gedrag (tenzij je een hummer ofzo hebt)
Nuja, ik laat het hierbij en zal ook niet verder gaan op reacties van u die eventueel zullen volgen.
1.daad wederom daad, kijk naar de manier, hoe dat je mij beantwoordt en kijk nog eens goed naar men zinsbouw bij men eerste reply van die m3, waarin ik zeg dat het een vooroordeel van mij is
2. ik weet niet veel, maar een nrplaat moet volgens mij altijd zichtbaar zijn
3. zoals? en dat is dan idd mijn probleem net zoals de rijder van de m3
en ik doelde zeker niet op vijandigheid ze... ge moet me alleen ni zo direct afkraken, kan ik ni tegen
Comment