Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Op de parking van de Samsonite fabriek (in Oudenaarde) stond in de vooravond een zwarte Gallardo. Vermoedelijk is het zelf een Nera. Heb die al een paar keer gespot in de buurt daar ... volgende keer eens een kijkje van dichtbij gaan nemen.
Jammer genoeg geen foto's.
Heb die vorige week gezien op de N60 na het rondpunt in Eine.
Hij reed in tegenovergestelde richting jammer genoeg
Deze Carrera GT heb ik ook al in Zottegem zien rijden, ik kon mijn ogen niet geloven , jammer genoeg geen foto kunnen nemen. Waar ik wel foto's van heb is van deze R8, stond ook in Zottegem onlangs.
Ik vond hem in het dagelijks verkeer een stuk minder mooi dan op het autosalon waar hij alleen stond. Hij is zo klein ineens... Kan ook aan mijn aparte smaak liggen
komt vooral omdat hij 2 keer getrokken is naast een suv.
tegenover de Ebreak of de volvo toont hij al veel groter.
Ik hoor ook bij dat selecte clubje dat niet echt warm wordt van die Alfa
Op het autosalon en op foto's vond/vind ik hem prachtig! Op de openbare weg, tussen het verkeer, is het een klein speelgoedje. Een soort mini-corvette herken ik er nog het meest in.
Hier is vandaag al de 6e Audi R8 gepasseerd langs de Tervuursesteenweg. Komen allemaal van Dieteren in Kortenberg met testritjes. Eerst één met een zplaat en daarachter één met gewone plaat. Alle kleuren al zien voorbijkomen de laatste maanden Elke dag hoor je ze voorbij "ronken"
Deze Carrera GT heb ik ook al in Zottegem zien rijden, ik kon mijn ogen niet geloven , jammer genoeg geen foto kunnen nemen. Waar ik wel foto's van heb is van deze R8, stond ook in Zottegem onlangs.
Ook gezien daarnet, in Wetteren, 100m van de dokter zijn Tuscan
Comment