Oorspronkelijk geplaatst door rscalex
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten12 in belgië en luxemburg samen dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDaarnet achtervolging ingezet achter iets SUPEREXCLUSIEF!!!!
En er reed een mooi brunnetje mee . I want that woman!!!!! Pics volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDaarnet achtervolging ingezet achter iets SUPEREXCLUSIEF!!!!
En er reed een mooi brunnetje mee . I want that woman!!!!! Pics volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenMercedes SLR Roadster?
Dik zag iets opdoemen in mijn achteruitkijkspiegel: hé dat is een knappe SL
*hoort veel lawaai*
Amai die maakt ook genoeg lawaai
*SLR steekt me voorbij*
FAAAAAAAAAAAAK
*schakelt terug en huppa *
Gelukkig had ik al een vermoeden naar waar hij reed en jawel ik heb enkele crappy gsm pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenBij Subaru in Boom gestopt?
Wat een kar
Daar verdwijnen die Continental GTC, en 430 Spiders die ik gezien heb vanmiddag in het niets. ULTIEM deze bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenToevallig wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneuhmz en da brunetteke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSuperexclusief misschien wel, maar mooi? Niet echt...
Zou dit nooit kopen. Een vette lambo/ferr en een RollsR!
Maar IRL is hij wel echt zalig.... maar de meerprijs tegenover een SL55AMG vind ik het niet waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik geef je gelijk dat het teveel geld is...I mean je kan voor hetzelfde geld 2 murcies kopen, maar hij is echt fenomenaal knap! En die moeten toch niet zien naar een kar meer of minder. Die hebben thuis de hele M stal en nog heel veel leuks waaronder een Veyron.... hoewel ik denk dat ze hem misschien verkocht hebben en deze in de plaats hebben.
Maar IRL is hij wel echt zalig.... maar de meerprijs tegenover een SL55AMG vind ik het niet waard
SL65AMG: €230.021
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSLR Roadster: €502.150
SL65AMG: €230.021
Comment
Comment