Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zlokip Bekijk Berichtenzalige kar maar die velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenTe aalst, sorry voor de slechte kwaliteit, ik kan wel zeggen dat het een BEEST van een auto is!!! Hierna komt zijn andere wagen ;-)Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
wel niet opgelet of het een spider of een gewone was, want zijn cayenne stond ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenHeeft hij zijn porsche cabrio weggedaan? want zag daarnet een zwarte F430 in zijn garage staan.
wel niet opgelet of het een spider of een gewone was, want zijn cayenne stond ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtennormaal niet, zijn vrouw rijdt meestal met de cabrio heb ik gemerkt.
Want die stond in zijn garage (hij was bezig hem uit te kuisen)
is het een spider of een gewone? want dat heb ik niet kunnen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendan is de F430 erbij gekomen ofzo?
is het een spider of een gewone? want dat heb ik niet kunnen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenOei, nieuwen bril kopen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendan is de F430 erbij gekomen ofzo?
is het een spider of een gewone? want dat heb ik niet kunnen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Perfectie
haja, de uitlaat van de wagen moet zich binnen de witte lijnen bevinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik vind de prijzen van zo'n mercedes "supercar" overdreven. Dan ga ik liever in een paarden of stierenstal winkelen
Ik kom mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenToevallig wel
Dik zag iets opdoemen in mijn achteruitkijkspiegel: hé dat is een knappe SL
*hoort veel lawaai*
Amai die maakt ook genoeg lawaai
*SLR steekt me voorbij*
FAAAAAAAAAAAAK
*schakelt terug en huppa*
Gelukkig had ik al een vermoeden naar waar hij reed en jawel ik heb enkele crappy gsm pics
Nummerplaat aub
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenZALIGE foto! Hoe reageerden deze meiden in de wagen toen je plat op je buik ging liggen, op de tramrails?
Ze lachten eens mooi
Comment
Comment