Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
hoog tijd trouwens dat ik me nog eens bezighou met dat logo voor jou want dit is ook niet alles... tekst over foto is sowieso not done vind ik
Doen mateke! Heb ook al veel horen vertellen dat logo's/tekst onderaan de foto gewoon worden weggeknipt, getuigt van weinig respect vind ik persoonlijk.
Klopt het dat er vandaag een dodelijk ongeval gebeurd is op Zolder?
Jip Motorrijder overleden op circuit Zolder
Tijdens een motorevenement op het circuit Terlaemen in Zolder is vanmorgen een motorrijder uit Brecht om het leven gekomen. Het sportongeval gebeurde rond 9 uur. Een motorrijder knalde achterop een trager rijdende motard. De 30-jarige man uit Brecht overleed ter plaatse.
De tweede motorrijder, een 29-jarige man uit Brussel, raakte levensgevaarlijk gewond. De hulpdiensten brachten de Brusselaar in kritieke toestand naar het Virga Jesseziekenhuis in Hasselt, waar hij nog altijd voor zijn leven vecht. (belga/svm)
21/04/08 14u50
Doen mateke! Heb ook al veel horen vertellen dat logo's/tekst onderaan de foto gewoon worden weggeknipt, getuigt van weinig respect vind ik persoonlijk.
Maar ge hebt gelijk!
als ze een foto willen stelen dan stelen ze die toch... en als je echt wil haal je deze tekst ook weer van die foto... 't verneukt gewoon de hele foto waardoor ik na 1 foto al geen zin meer heb om de rest te bekijken en dat kan de bedoeling niet zijn é
als ze een foto willen stelen dan stelen ze die toch... en als je echt wil haal je deze tekst ook weer van die foto... 't verneukt gewoon de hele foto waardoor ik na 1 foto al geen zin meer heb om de rest te bekijken en dat kan de bedoeling niet zijn é
ondertussen weet je wel al dat ik lui ben en kzit al zodanig veel met photoshop bezig dat ik 't niet snel meer voor mezelf ga opendoen, maar ik probeer er aan te denken als ik eens een kalm moment heb... nu eerst een magazine in indesign lay-outen
ondertussen weet je wel al dat ik lui ben en kzit al zodanig veel met photoshop bezig dat ik 't niet snel meer voor mezelf ga opendoen, maar ik probeer er aan te denken als ik eens een kalm moment heb... nu eerst een magazine in indesign lay-outen
Comment