Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Je kan kiezen of je achter 2 zetels wilt, of dat je een opbergvak voor je golftas wilt.
nog steeds niet overtuigd.
Ik twijfel niet aan uw autokennis hoor, maar volgens mij zit je hier toch echt verkeerd.
Heb je misschien een foto van een 599 met extra zetels?
nog steeds niet overtuigd.
Ik twijfel niet aan uw autokennis hoor, maar volgens mij zit je hier toch echt verkeerd.
Heb je misschien een foto van een 599 met extra zetels?
Ben ik dus aan het zoeken.
Die kerel was naar Ferrari A'pen gegaan en had gevraagd welke Ferrari's je met 4 in kon, en die hadden hem gezegd dat dat de 599 en de 612 waren.
En dan heb ik samen met hem kleuren gekozen enzo, en dan is ie die gaan bestellen.
Vandaag zijn de 456 en de 612 Scaglietti de enige modellen van het merk die 4 zitplaatsen bieden. Die modellen hebben beiden een vooringelegen V12 motor. Bron wikipedia.
Misschien bedoelen ze hiermee standaard ingebouwd?
Maar je zal het wel weten hé, als je mee naar de garage bent geweest. niet?
Vandaag zijn de 456 en de 612 Scaglietti de enige modellen van het merk die 4 zitplaatsen bieden. Die modellen hebben beiden een vooringelegen V12 motor. Bron wikipedia.
Misschien bedoelen ze hiermee standaard ingebouwd?
Maar je zal het wel weten hé, als je mee naar de garage bent geweest. niet?
Ik ben niet mee naar de garage geweest. Ik heb alleen de opties en kleuren mee gekozen.
Comment