Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenSpeciale getunde versie van een Audi TT:2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIs dat een 600 Pullman onder dat doek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenSpeciale getunde versie van een Audi TT:
Alles daaraan is zo ongelooflijk fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenAlles daaraan is zo ongelooflijk fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenVoor die 2 keer wel ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBen het ermee eens dat een Smart geen supersportwagen is, maar volgens mij betekend exclusief iets wat je niet dikwijls ziet. Hoe vaak zien jullie een camper met een Smart eraan vastgebonden?
Ik wilde de pic even delen, en vond het zonde om er een apart topic voor aan te maken.
Een Smart Brabus (!) aan een motorhome gebonden is volgens mij veel exclusiever dan de zoveelste 997, M3 of Conti GT.
Maar toch, er zijn al veel discussies over geweest en de alwetende Vandale wist ons te vertellen dat exclusief weldegelijk duur betekent, en niet zeldzaam. Daarom ben ik voorstander om al die muggenzifters hier de mond te snoeren en gewoon de topictitel aan te passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenOude Ford, kan iemand mij zeggen wat dit is? (Kijkt naar William Blake )
En ja, ook gespot aan de Colruyt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenben je zeker dat het een ford is?
Comment
Comment