Nog Rami...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Om daarop verder te gaan
Targa 4S, ook van een of andere dokter.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik heb die ook zien rijden. Was het niet zeker, was heel snel dat k hem gezien heb.
Maar was dus blijkbaar toch de 8C
quote=Debomma;2563769]zondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?[/quote]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenRami cabrio aan het rijden met deze koude dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichtenzondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?
Comment
-
Cool, die heb ik ook in m'n archief
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenheeft die vanquish nu een deuk? want ik vind de lijn thv de deur maar raar en lelijk
Zalig veel te laat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenWhat the... die naafdoppen van die carrera GT Steken er een halve meter uit
porsche is één van de enigste die daarvoor een goedkeuring hebben, om te mogen gebruiken op de openbare weg.
Comment
-
De prijs is niet zo exclusief maar het is wel de eerste keer dat ik in .be een golf 5 r32 spot en de cilinderinhoud in dit formaat wagen is toch ook zeer zelfzaam.
Leuke nummerplaat ook Hell Yea!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenZo moet het. Een echte cabriorijder zet de kap altijd open als die de kans heeft, of het nu koud is of niet .
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichtenzondag om 15u reed er op de Kustlaan richting Lippenslaan een rode Alfa 8C in het wild met privé plaat. Niemand hem getrokken? Al die spotters in Knokke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVandaag gespot in Hasselt:
Audi S8 in mijn favoriete kleurencombinatie
Die heb ik gisteren ook gezien
Comment
Comment